Huiskamer
AggressiveReindeer87
09-02-2022 om 18:25
Blooper en Moppertopic
Het idee van het klaagtopic op Viev maar dan wat luchtiger/grappiger:
TO begint; gebeurt vaker, net weer; pan op fornuis, boter erin, je na een paar minuten afvragen waarom de
boter nog niet heet is en er vervolgens achter komt dat je de pan op de verkeerde pit hebt gezet ipv de pit met vuur
En herinner me er net toevallig 1 toen ik nog klein was, moeder zusje en ik waren in de badkamer ons klaar aan het maken voor bed. Mijn moeder vroeg aan mij of ik tandpasta op de borstels van zusje en mij wilde doen. Prima, kleine moeite. Was mijn moeder begonnen met tanden poetsen bij zusje, kwam die erachter dat ik scheerschuim op de borstels had gedaan ipv tandpasta
, die tube had dezelfde vorm als die van de tandpasta, oeps
(Ze heeft die blunder van mij overleeft hoor)
Ik ben vast niet de enige die af en toe een beetje onhandig is, brand los zou ik zeggen!
Citroengraag
30-06-2025 om 19:33
Vandaag heb ik met mijn blooper de dag van de bezorger goed gemaakt. Ik zat in de tuin met mijn hele bikini aan. Mijn ega had niet gezegd dat er vandaag een pakket zou komen. De voordeurbel gaat, ik probeer heel snel mijn jurkje over mijn bikini aan te trekken. Dat is een open schouders jurkje, dus door de haast zit ik in de verkeerde gaten. De bezorger belt inmiddels voor de tweede keer en ik ga heel dapper in bikini naar de voordeur... Waar de bezorger heel erg moest lachen dat ik vertelde dat ik snel een jurkje aan wilde doen... Mijn ene borst was tijdens de worsteling ontsnapt.
Mand: V, 46, blote tiet, zeer verhit, DHL, kattenvoer.
MissHolmes
30-06-2025 om 20:45
Citroengraag schreef op 30-06-2025 om 19:33:
Vandaag heb ik met mijn blooper de dag van de bezorger goed gemaakt. Ik zat in de tuin met mijn hele bikini aan. Mijn ega had niet gezegd dat er vandaag een pakket zou komen. De voordeurbel gaat, ik probeer heel snel mijn jurkje over mijn bikini aan te trekken. Dat is een open schouders jurkje, dus door de haast zit ik in de verkeerde gaten. De bezorger belt inmiddels voor de tweede keer en ik ga heel dapper in bikini naar de voordeur... Waar de bezorger heel erg moest lachen dat ik vertelde dat ik snel een jurkje aan wilde doen... Mijn ene borst was tijdens de worsteling ontsnapt.
Mand: V, 46, blote tiet, zeer verhit, DHL, kattenvoer.
Hoe krijg je dat nou voor elkaar..!
Citroengraag
30-06-2025 om 20:54
MissHolmes schreef op 30-06-2025 om 20:45:
[..]
Hoe krijg je dat nou voor elkaar..!
Dat heb ik toch in detail uitgelegd? Ala ik direct nadat de bel hing gewoon in mijn bikini naar de voordeur was gelopen, was er niets aan de hand geweest.
Loulou39
30-06-2025 om 21:54
Citroengraag schreef op 30-06-2025 om 20:54:
[..]
Dat heb ik toch in detail uitgelegd? Ala ik direct nadat de bel hing gewoon in mijn bikini naar de voordeur was gelopen, was er niets aan de hand geweest.
Niet helemaal, want ik snap ook niet hoe je borst ontsnapt als je je armen door de verkeerde gaten van je jurkje steekt. Ben wel heel nieuwsgierig!😄.
En ik weet ook niet wat Mand:V,46 betekent.
Begrijp me niet verkeerd, want oioioi het lijkt me mega genant en ik leef met je mee!!! (Wel een leuke dag voor de bezorger trouwens, hahaha, ziet hij ook eens wat leuks😄). Maar ik snap ook niet helemaal wat er gebeurd is 😅.
MissHolmes
30-06-2025 om 22:23
Citroengraag schreef op 30-06-2025 om 20:54:
[..]
Oww ja
Auwereel
30-06-2025 om 22:45
Nou Citroengraag, jij hebt tenminste een DHL-bezorger die 2x aanbelt en niet direct als een belletjeleller er vandoor rent nadat-ie 1x heeft aangebeld en het dan bij een onmogelijk ophaalpunt brengt. Dat je je borst ervoor moest blootgeven moet je er dan maar voor over hebben (of de volgende keer in bikini-outfit). 😉
SuzyQFive
30-06-2025 om 23:39
Loulou39 schreef op 30-06-2025 om 21:54:
[..]
Niet helemaal, want ik snap ook niet hoe je borst ontsnapt als je je armen door de verkeerde gaten van je jurkje steekt. Ben wel heel nieuwsgierig!😄.
En ik weet ook niet wat Mand:V,46 betekent.
Begrijp me niet verkeerd, want oioioi het lijkt me mega genant en ik leef met je mee!!! (Wel een leuke dag voor de bezorger trouwens, hahaha, ziet hij ook eens wat leuks😄). Maar ik snap ook niet helemaal wat er gebeurd is 😅.
Zoiets als Lang verhaal, kort verteld (V = vrouw, 46 is de leeftijd )
Het komt van het filmpje over het mandje van Tiggelaar.
MissHolmes
01-07-2025 om 07:33
SuzyQFive schreef op 30-06-2025 om 23:39:
[..]
Zoiets als Lang verhaal, kort verteld (V = vrouw, 46 is de leeftijd )
Het komt van het filmpje over het mandje van Tiggelaar.
https://youtu.be/ypSKDY4Jp3g?si=RrXtJCKE7CEBXdA3
Oww jaaaaaaaaa dat ken ik! MAND!!
Due-scimmie
01-07-2025 om 08:08
Blooper: Mijn teen breken tijdens potje verstoppertje door te dicht langs een bankje te rennen.🙈
MissHolmes
01-07-2025 om 09:13
Due-scimmie schreef op 01-07-2025 om 08:08:
Blooper: Mijn teen breken tijdens potje verstoppertje door te dicht langs een bankje te rennen.🙈
Aaaaaaaaauuuwwwwww!!!
(Al zal er bij de dokter en/of eerste hulp wel airco zijn..
)
madee
01-07-2025 om 09:30
Due-scimmie schreef op 01-07-2025 om 08:08:
Oew….beterschap!
Due-scimmie
01-07-2025 om 10:24
MissHolmes schreef op 01-07-2025 om 09:13:
[..]
Aaaaaaaaauuuwwwwww!!!
(Al zal er bij de dokter en/of eerste hulp wel airco zijn..
)
Hehe, was zaterdag gebeurd. Toen was het volgens dienstdoende arts zo druk dat ze met benen buiten hingen bij huisartsenpost. Dus het werd zelf intapen.
MissHolmes
01-07-2025 om 10:36
Due-scimmie schreef op 01-07-2025 om 10:24:
[..]
Hehe, was zaterdag gebeurd. Toen was het volgens dienstdoende arts zo druk dat ze met benen buiten hingen bij huisartsenpost. Dus het werd zelf intapen.
Ook dat nog.. Beterschap!
Meesje
01-07-2025 om 14:03
Meesje schreef op 28-06-2025 om 13:42:
Badje van zolder gehaald. Opgepompt. Afgespoten, schoongeveegd, nog eens afgespoten. Strandlakens op de grond. Badje er op. Daarna gevuld. Paar emmers warm water erbij. Losse bak met water erbij om voeten schoon te spoelen. Even baby op bed leggen en dan gaan we er in!
Terug beneden: peuter vond het kennelijk een goed idee om er een paar scheppen modder uit de tuin in te gooien.
😭
Herkansing. Badje staat weer. Kind gooit dino er in. Dino boort zijn horen in de bodem. Bodem lek.
nlies
01-07-2025 om 14:21
Meesje schreef op 01-07-2025 om 14:03:
[..]
Herkansing. Badje staat weer. Kind gooit dino er in. Dino boort zijn horen in de bodem. Bodem lek.
geef peuter woon een emmer water of een afwasteiltje. Best het teiltje want emmer gaat omvallen