Huiskamer
AggressiveReindeer87
09-02-2022 om 18:25
Blooper en Moppertopic
Het idee van het klaagtopic op Viev maar dan wat luchtiger/grappiger:
TO begint; gebeurt vaker, net weer; pan op fornuis, boter erin, je na een paar minuten afvragen waarom de
boter nog niet heet is en er vervolgens achter komt dat je de pan op de verkeerde pit hebt gezet ipv de pit met vuur
En herinner me er net toevallig 1 toen ik nog klein was, moeder zusje en ik waren in de badkamer ons klaar aan het maken voor bed. Mijn moeder vroeg aan mij of ik tandpasta op de borstels van zusje en mij wilde doen. Prima, kleine moeite. Was mijn moeder begonnen met tanden poetsen bij zusje, kwam die erachter dat ik scheerschuim op de borstels had gedaan ipv tandpasta
, die tube had dezelfde vorm als die van de tandpasta, oeps
(Ze heeft die blunder van mij overleeft hoor)
Ik ben vast niet de enige die af en toe een beetje onhandig is, brand los zou ik zeggen!
Koekjez
30-04-2025 om 19:13
Ik stootte vanmiddag mijn voet tegen een deurtje. De bovenkant van mijn voet is nu blauw en dik. Ik kan gelukkig nog lopen, maar schoenen aan is niet fijn.
Prachtwacht
16-05-2025 om 07:41
lientje69 schreef op 15-05-2025 om 08:40:
Koffiezetapparaat niet aanzetten als je koffie wilt=niet handig
Dat heb ik regelmatig op “pech dagen” van die dagen dat alles irritant, niet leuk is, of in de soep loopt. Dan ben ik blijkbaar niet eens in staat om koffie te zetten in poging 1.
lientje69
16-05-2025 om 09:05
En koffie zetten omdat je moeite hebt op gang te komen en dan vergeten dat je koffie hebt gezet is ook niet handig.
Echt.
Wat mankeert me de laatste dagen?
Afijn. Na drie kwartier dacht ik. Ik moet zo weg. En toen: o jaaa. Er staat koffie klaar in de keuken. Wordt een haastig bakkie nu.
MissHolmes
21-05-2025 om 19:29
Ik had zojuist een hele leuke. Stonden jongens voor de deur van een goed doel, een campagne over homorechten in het buitenland, of ik dat wilde steunen blablala. Ik steun genoeg goede doelen dus ik zei dat ik dat niet ga doen aangezien ik al lid ben van Amnesty International. Draait ie zn kaartje om waar Amnesty International op stond
(Dat had ie er dus even niet bijgezegd, dat ze daar namens AI waren
)
Auwereel
21-05-2025 om 22:56
Ik doe meestal als wasverzachter wat azijn in de wasmachine, maar op een gegeven moment had ik teveel azijn in de doseerdop gegoten en heb toen maar een deel gebruikt en de rest in de azijndoseerdop laten zitten. Vandaag wil ik wassen en in plaats dat ik de waspoeder-doseerdop gebruik om waspoeder te pakken, pak ik de dop met azijn. Helaas is azijn helder, valt niet op in de dop, dus giet ik zo azijn in de doos met waspoeder. Daar zittten nu dikke klonten waspoeder+azijn in. 
Bakblik
22-05-2025 om 07:05
Ik had gisteren een wat andere dag dan anders. Pas toen ik in de middag (12.45) thuis kwam heb ik de wasmachine aangezet, normaal draait dat ding in de ochtend. Toen ik gisteren naar bed ging zag ik dat ding weer staan.
Fijne was, licht strijken had van 13.40 tot 22.45 gecentrifugeerd staan wachten tot ik het op kwam hangen.
Dat zijn 4 overhemden en een truitje waar nu wel een flinke bout overheen mag. Met zo lang laten staan is de kreet easy iron niks meer waard natuurlijk.
Auwereel
22-05-2025 om 07:34
Ik ben gosterenavond de 2e was vergeten pp te hangen, ben benieuwd hoe de broeken eruit komen...
Beterlaat2021!
22-05-2025 om 07:52
Ik had een 'vergeten' (?) paar sandalen gevonden in mijn kast. Die deed ik aan, tijdens de wandeling liet eerst het ene hielbandje los, de lijm was verdroogd. Later idem aan de andere sandaal. Tenslotte liet een van de twee zolen los..... ! Strompelend kwam ik thuis.
Ik zit nog te piekeren of ik er mee naar de schoenmaker zal gaan. Ze zaten nooit zo lekker, maar ze zijn verder nog lang niet versleten.
kerst
22-05-2025 om 09:27
Beterlaat2021! schreef op 22-05-2025 om 07:52:
Ik had een 'vergeten' (?) paar sandalen gevonden in mijn kast. Die deed ik aan, tijdens de wandeling liet eerst het ene hielbandje los, de lijm was verdroogd. Later idem aan de andere sandaal. Tenslotte liet een van de twee zolen los..... ! Strompelend kwam ik thuis.
Ik zit nog te piekeren of ik er mee naar de schoenmaker zal gaan. Ze zaten nooit zo lekker, maar ze zijn verder nog lang niet versleten.
Mijn ervaring is dat als je schoenen jaren in de kast laat liggen, het materiaal gaat verpulveren. En kan je ze weggooien.
oudmaarnognietkoud
22-05-2025 om 09:41
Beterlaat2021! schreef op 22-05-2025 om 07:52:
Ik zou verder geen geld gooien tegen niet lekker zittende sandalen die uit elkaar vallen.
MissHolmes
03-06-2025 om 08:32
Wilde gister even vuilnisbakken legen, stel ik uit want ik heb er een hekel aan.
Nou niks even, er scheurde in de kamer al een composteerbare gft zak (rotdingen ook) open. Nu was dat nog geen ramp, zo opgeruimd maar een andere gft zak stond bovenaan de trap en die scheurde ook, inferieur ding...Hele inhoud overal, stonk ontzettend dus ik kon gelijk gaan stofzuigen..
Gloeiende gloeiende, heb ik weer 
lientje69
10-06-2025 om 16:42
Liet net een glazen pot sperziebonen kapot vallen op mijn mooie laminaat. 
Auwereel
10-06-2025 om 18:06
O Lientje, is het laminaat beschadigd?
Ook als dat niet het geval is, het is jammer van de sperziebonen en knap irritant dat je OVERAL scherfjes moet vegen of stofzuigen en als je denkt dat je alles hebt en stofzuiger of veger en blik opbergt, je daarna weer minstens 10 ziet liggen, of erger, weken later er ėėn vindt met je blote voeten...