Huiskamer
AggressiveReindeer87
09-02-2022 om 18:25
Blooper en Moppertopic
Het idee van het klaagtopic op Viev maar dan wat luchtiger/grappiger:
TO begint; gebeurt vaker, net weer; pan op fornuis, boter erin, je na een paar minuten afvragen waarom de
boter nog niet heet is en er vervolgens achter komt dat je de pan op de verkeerde pit hebt gezet ipv de pit met vuur
En herinner me er net toevallig 1 toen ik nog klein was, moeder zusje en ik waren in de badkamer ons klaar aan het maken voor bed. Mijn moeder vroeg aan mij of ik tandpasta op de borstels van zusje en mij wilde doen. Prima, kleine moeite. Was mijn moeder begonnen met tanden poetsen bij zusje, kwam die erachter dat ik scheerschuim op de borstels had gedaan ipv tandpasta
, die tube had dezelfde vorm als die van de tandpasta, oeps
(Ze heeft die blunder van mij overleeft hoor)
Ik ben vast niet de enige die af en toe een beetje onhandig is, brand los zou ik zeggen!
MissHolmes
16-03-2025 om 18:08
lientje69 schreef op 16-03-2025 om 15:08:
Oei SuzyQFive, pijnlijk!
Nou hier ook weer een autoblunder. Dit keer van mij. Geestelijk heb ik geen beste week. Collega's stuurden mij dus 1,5 uur eerder naar huis. Een huilende verzorgende kan je de mensen niet aandoen tenslotte. Dus ik pak jas en tas en doe mijn tas open en denk: mijn sleutels??? Waar?? Zoek. Kwijt. Ik naar de receptie, zijn er autosleutels gevonden? Nee niks.
Paniek. Dikke paniek. Ik denk weet je, laat ik eerst maar eens bij mijn auto zoeken. Misschien heb ik ze langs mijn tas laten glijden ipv erin. Kom bij mijn auto: deur los. Sleutels gewoon nog in het contact.....![]()
Owww nee..!
MissHolmes
16-03-2025 om 19:28
😁 Yes ik heb zojuist een bijdrage gedaan; ik haalde iets uit een doos zonder dat ik kon zien wat het was en liet het vervolgens uit mm handen vallen; een open rol koekjes die dus allemaal op de grond vielen..
lientje69
16-03-2025 om 21:15
MissHolmes schreef op 16-03-2025 om 19:28:
😁 Yes ik heb zojuist een bijdrage gedaan; ik haalde iets uit een doos zonder dat ik kon zien wat het was en liet het vervolgens uit mm handen vallen; een open rol koekjes die dus allemaal op de grond vielen..
Goed voor de lijn. Want die moet je nu weggooien.
MissHolmes
17-03-2025 om 07:18
lientje69 schreef op 16-03-2025 om 21:15:
[..]
Goed voor de lijn. Want die moet je nu weggooien.
Ja idd
lientje69
17-03-2025 om 12:22
Okee. Beetje dom weer. Afspraak bij OM. Tas door de scanner. Ik heb écht altijd alles bij me. Hij moest helemaal leeg. Zoveel metalen dingen. Drinkrietjes. Sleutels. Enz.
Oja. Mijn zakmes moest ik ook inleveren... 
MissHolmes
17-03-2025 om 12:58
lientje69 schreef op 17-03-2025 om 12:22:
Okee. Beetje dom weer. Afspraak bij OM. Tas door de scanner. Ik heb écht altijd alles bij me. Hij moest helemaal leeg. Zoveel metalen dingen. Drinkrietjes. Sleutels. Enz.
Lientje de draaideurcrimineel..
Beterlaat2021!
17-03-2025 om 13:43
Een paar dagen weg met mijn auto, die geen ingebouwde navigatie heeft. Auto keurig helemaal ingepakt door M.
Waar is de Tomtom? Ja die zit in mijn kledingtas die helemaal ingebouwd staat in de auto....
lientje69
17-03-2025 om 16:35
MissHolmes schreef op 17-03-2025 om 12:58:
[..]
![]()
Lientje de draaideurcrimineel..
![]()
Dochter moest erg lachen. Fijn dat ik haar nog even aan het lachen kon maken. Morgen dus alleen portemonnee en id kaart mee. En zakdoekjes. Denk niet dat ze het grappig vinden bij de rechtbank mijn hele tas weer leeg te moeten halen.
lientje69
18-03-2025 om 17:14
lientje69 schreef op 17-03-2025 om 16:35:
[..]
Dochter moest erg lachen. Fijn dat ik haar nog even aan het lachen kon maken. Morgen dus alleen portemonnee en id kaart mee. En zakdoekjes. Denk niet dat ze het grappig vinden bij de rechtbank mijn hele tas weer leeg te moeten halen.
Mopper : de officier stond in de file en ze wilden de rechtzaak afblazen. Gelukkig uiteindelijk toch nog doorgegaan met 5 kwartier vertraging. Mopper: onze advocaat kon er dus niet bijblijven tot het eind want die had een andere afspraak..
Bellebelle
18-03-2025 om 23:09
O ja, heb ik ooit op het vliegveld gehad. Gelukkig kon ik ze op eigen kosten met de post terugsturen naar huis, want het waren echt mooie zakmessen.
SuzyQFive
18-03-2025 om 23:38
Ik ben dus serieus twee jaar geleden met mijn zakmes gewoon door de security op Schiphol gekomen. Was vergeten dat ie in mijn tas zat.
MissHolmes
19-03-2025 om 07:33
SuzyQFive schreef op 18-03-2025 om 23:38:
[..]
Ik ben dus serieus twee jaar geleden met mijn zakmes gewoon door de security op Schiphol gekomen. Was vergeten dat ie in mijn tas zat.
Vaatwasser gister klaar om aan te zetten, inclusief blokje, kom er net alleen achter dat ik 1 simpele handeling vergeten ben gisteravond; juist ja, het aan-knopje
...
lientje69
19-03-2025 om 22:20
Ik ben aan het klussen bij pleegkind en heb inmiddels al 4 ontplofte stofzuigerzakken gehad waarbij al het opgezogen gruis en stof zo de kamer in vloog. De kwaliteit van de zakken is niet meer wat het geweest is.
Bakblik
20-03-2025 om 08:05
Gisteren was ik klaar met mijn vrijwilligerswerk, zette de grote materialen in het magazijn en de kleine dingetjes deed ik in de kast in het magazijn. Toen sloot ik de kast en het magazijn af en ging de sleutels inleveren bij het secretariaat. De medewerkster daar zat soep te eten aan haar ɓureau, waar het sleutelkastje boven hangt. Ik hang het keycord aan het haakje en voordat ik deurtje dicht had brak er iets af en plonsden de sleutels in de soep. "Lekkere" bende had ik gemaakt. Nadat ik keurig alles had opgeruimd kon ik maar huis.
Nomade
20-03-2025 om 08:10
Bakblik schreef op 20-03-2025 om 08:05:
Gisteren was ik klaar met mijn vrijwilligerswerk, zette de grote materialen in het magazijn en de kleine dingetjes deed ik in de kast in het magazijn. Toen sloot ik de kast en het magazijn af en ging de sleutels inleveren bij het secretariaat. De medewerkster daar zat soep te eten aan haar ɓureau, waar het sleutelkastje boven hangt. Ik hang het keycord aan het haakje en voordat ik deurtje dicht had brak er iets af en plonsden de sleutels in de soep. "Lekkere" bende had ik gemaakt. Nadat ik keurig alles had opgeruimd kon ik maar huis.
Dit is eigenlijk best knap!