Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

09-02-2022 om 18:25

Blooper en Moppertopic

MonthlyHedgehog35

MonthlyHedgehog35

29-01-2025 om 19:11

Ik heb op woensdag een drukke werkdag dus ik doe het met het avondeten makkelijk. Wil ik zalmlasagne uit de oven halen, was het loeiheet en liet ik zo dat spul uit mn handen vallen... 
Gloeiende gloeiende...! Gelukkig heb ik een groot deel kunnen redden, bovendien is het schoon hier dus kun je van de vloer eten 

MissHolmes schreef op 29-01-2025 om 19:11:

Ik heb op woensdag een drukke werkdag dus ik doe het met het avondeten makkelijk. Wil ik zalmlasagne uit de oven halen, was het loeiheet en liet ik zo dat spul uit mn handen vallen...
Gloeiende gloeiende...! Gelukkig heb ik een groot deel kunnen redden, bovendien is het schoon hier dus kun je van de vloer eten

😜😂

Ja je kon van de vloer eten; er lag genoeg! 

MonthlyHedgehog35

MonthlyHedgehog35

29-01-2025 om 19:37

Bakblik schreef op 29-01-2025 om 19:21:

[..]

😜😂

Ja je kon van de vloer eten; er lag genoeg!

Ja inderdaad    In eerste instantie vond ik dit overigens niet zo'n geslaagde actie want ik had honger maar ik kon er al wel snel om lachen gelukkig...

Geen leuke blooper dit. Maar het is er wel een. Ik kwam gisteren thuis en in de stoel waar onze poes altijd in lag ( is afgelopen  weekend overleden ) lag man zijn trui. Ik loop langs en begin de trui te aaien. Zei nog net niet : hee poes , ik ben  weer thuis... 
Macht der gewoonte

Een beetje verdrietige blooper dit dus.

lientje69 schreef op 30-01-2025 om 09:28:

Geen leuke blooper dit. Maar het is er wel een. Ik kwam gisteren thuis en in de stoel waar onze poes altijd in lag ( is afgelopen weekend overleden ) lag man zijn trui. Ik loop langs en begin de trui te aaien. Zei nog net niet : hee poes , ik ben weer thuis...
Macht der gewoonte

lientje69 schreef op 30-01-2025 om 09:28:

Geen leuke blooper dit. Maar het is er wel een. Ik kwam gisteren thuis en in de stoel waar onze poes altijd in lag ( is afgelopen weekend overleden ) lag man zijn trui. Ik loop langs en begin de trui te aaien. Zei nog net niet : hee poes , ik ben weer thuis...
Macht der gewoonte

Ach, dat is wennen...

Wie goed doet, niet altijd goed ontmoet, als-ie niet oplet.
Op mijn werk even de afwasmachine uitruimen en inruimen en niet doorhebben dat een kopje staat te weken en de inhoud over mijn broek en de grond gooien. Handig...

Ik had een lekke band. Kreeg met geen mogelijkheid  de wielmoeren los. Stond bovenop de wielsleutel te springen in de hoop dat ze wat mee gaven. Glij eraf uiteraard, met mijn hoofd tegen de auto aan. Bril vliegt af. Hele bril krom. Grrr.

MonthlyHedgehog35

MonthlyHedgehog35

31-01-2025 om 16:32

lientje69 schreef op 31-01-2025 om 15:51:

Ik had een lekke band. Kreeg met geen mogelijkheid de wielmoeren los. Stond bovenop de wielsleutel te springen in de hoop dat ze wat mee gaven. Glij eraf uiteraard, met mijn hoofd tegen de auto aan. Bril vliegt af. Hele bril krom. Grrr.

Aaaaauuww! Houd je jezelf wel heel? Herkenbaar wat betreft je kat.. Mis de laatste die nu bijna 2 jaar de pijp uit is (altijd katten gehad, ook vroeger thuis dus vaak meegemaakt) nog wel eens

Auwereel schreef op 31-01-2025 om 10:46:

Wie goed doet, niet altijd goed ontmoet, als-ie niet oplet.
Op mijn werk even de afwasmachine uitruimen en inruimen en niet doorhebben dat een kopje staat te weken en de inhoud over mijn broek en de grond gooien. Handig...

Mocht je al snel naar huis daarna? Zo naar als je nog uren zo rondloopt...

lientje69 schreef op 31-01-2025 om 16:52:

[..]

Mocht je al snel naar huis daarna? Zo naar als je nog uren zo rondloopt...

Ik heb het laten opdrogen. Wat even wat kledderig, maar als ik op de fiets naar mijn werk door een bui overvallen word ga ik ook niet weer naar huis toe. Gelukkig was het geen warm water, maar wel wat viezig. Maar ook weer niet zo viezig dat het opvalt, gelukkig.

Een van de studenten hier had het tosti-ijzer op het aanrecht laten staan. Hij was zelf gevlogen dus toen ik wilde gaan koken moest dat ding terug in de trapkast. 
Beetje nijdig zet ik het op de plank en door de trilling komt er een zak bloem van de bovenste plank naar beneden zeilen. 
Plof op mijn rug en zo door naar de grond.  De trapkast is 70 cm verdiept dus de val  was zo'n 2.5 meter. 
Zak stuk alles onder de bloem. 
Ik stofzuigen en straks na het eten mijn haar naar even wassen in de laatste restjes weg te krijgen. 

O nee Bakblik, daar zat je echt niet op te wachten! Ben je al geïrriteerd, komt dat er nog eens bovenop!

Auwereel schreef op 31-01-2025 om 19:06:

O nee Bakblik, daar zat je echt niet op te wachten! Ben je al geïrriteerd, komt dat er nog eens bovenop!

Dank voor het medeleven!

Er wordt hier tegenover gesloopt/gebouwd. Daardoor ervaren we veel trillingen in huis, vandaag was man ook nog zelf aan het klussen ik denk dat ik mij moet aanwennen om iedere week 2x te checken of er niets "op scherp" ligt. Pas was er al een doos hagelslag gegaan maar die staan laag,  dat pak was gedeukt maar niet stuk. 

Ik zie het voor me hoe alles aan de schuif gaat 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.