Huiskamer
AggressiveReindeer87
09-02-2022 om 18:25
Blooper en Moppertopic
Het idee van het klaagtopic op Viev maar dan wat luchtiger/grappiger:
TO begint; gebeurt vaker, net weer; pan op fornuis, boter erin, je na een paar minuten afvragen waarom de
boter nog niet heet is en er vervolgens achter komt dat je de pan op de verkeerde pit hebt gezet ipv de pit met vuur
En herinner me er net toevallig 1 toen ik nog klein was, moeder zusje en ik waren in de badkamer ons klaar aan het maken voor bed. Mijn moeder vroeg aan mij of ik tandpasta op de borstels van zusje en mij wilde doen. Prima, kleine moeite. Was mijn moeder begonnen met tanden poetsen bij zusje, kwam die erachter dat ik scheerschuim op de borstels had gedaan ipv tandpasta
, die tube had dezelfde vorm als die van de tandpasta, oeps
(Ze heeft die blunder van mij overleeft hoor)
Ik ben vast niet de enige die af en toe een beetje onhandig is, brand los zou ik zeggen!
lientje69
22-01-2025 om 08:30
Jemig bakblik wat een ellende. Snap dat je baalt.
Oudmaarnognietkoud, hou vol hoor!
lientje69
22-01-2025 om 08:33
Hier geen blooper maar een mopper. Ik ben aan het opruimen. En krijg hierdoor meer overzicht. Dat is fijn. Maar blijk nu dus oa een levenslange voorraad batterijen te hebben. In werkelijk alle soorten en maten. En maar kopen kopen kopen.
Ik moet mijn zaakjes beter op orde gaan houden. 
lientje69
22-01-2025 om 09:10
stokstaart schreef op 22-01-2025 om 08:34:
Ik heb ook zo'n voorraad Lientje
Wel handig voor de zaklamp/ noodradio enz als de stroom uitvalt. Wat dat aangaat zijn we goed voorbereid!
Bakblik
22-01-2025 om 09:31
Azalea747 schreef op 22-01-2025 om 08:18:
Oooh Bakblik wat een ellende. Echt zo’n moment dat je die fritessaus ziet vallen en denkt “Neeeeee!”
Hoop dat de dag toch goed geëindigd is en de frustratie is gaan liggen. Superirritant zoiets, maar wel heel menselijk!
We hebben gisteravond een "evaluatiegesprek" gehouden. Man vind dat ik de laatste tijd best veel liet vallen. Zou dat in de nieuwe anti-epileptica zitten? Nou dat slik ik al een jaar en bijwerkingen manifesteren zich meestal in de eerste tijd van gebruik.
Ik moest eerlijk bekennen dat mijn blik op de wereld niet meer helemaal klopt. Mijn ui ligt niet op de plank waar ik hem zie met als gevolg dat ik in mijn vinger snijd. Ik ben al tegen de deur gelopen, heb met nagels knippen in mijn teen geknipt, ik denk dat het tijd wordt voor een nieuwe prisma-bril. Deze is bijna 4 jaar oud. 😜
Beterlaat2021!
22-01-2025 om 12:48
lientje69 schreef op 22-01-2025 om 08:33:
Maar blijk nu dus oa een levenslange voorraad batterijen te hebben. In werkelijk alle soorten en maten. En maar kopen kopen kopen.
Ook ongebruikte batterijen hebben niet het eeuwige leven hoor! Dat kan wel eens tegenvallen..
lientje69
22-01-2025 om 12:49
Beterlaat2021! schreef op 22-01-2025 om 12:48:
[..]
Ook ongebruikte batterijen hebben niet het eeuwige leven hoor! Dat kan wel eens tegenvallen..
Des te meer reden om mijn zaakjes op orde te houden
kan ik straks dus wellicht alles weggooien...
MonthlyHedgehog35
25-01-2025 om 09:43
Ha er is afgelopen week vrolijk doorgeblooperd (ik forum even wat minder) afgelopen week
.
Met bakblik op nummer 1... Zou ook echt iets voor mij zijn...
MMcGonagall
25-01-2025 om 11:01
lientje69 schreef op 22-01-2025 om 08:33:
Hier geen blooper maar een mopper. Ik ben aan het opruimen. En krijg hierdoor meer overzicht. Dat is fijn. Maar blijk nu dus oa een levenslange voorraad batterijen te hebben. In werkelijk alle soorten en maten. En maar kopen kopen kopen.
Zo moet ik ergens in huis nog pakweg 10 pakjes bio-afvalzakken van 60 liter hebben. Meestal vind ik ze net nadat ik nieuwe heb gekocht, maar deze zijn dus echt verdwenen.
lientje69
25-01-2025 om 16:56
MMcGonagall schreef op 25-01-2025 om 11:01:
[..]
Zo moet ik ergens in huis nog pakweg 10 pakjes bio-afvalzakken van 60 liter hebben. Meestal vind ik ze net nadat ik nieuwe heb gekocht, maar deze zijn dus echt verdwenen.
Ja dat dus idd. Had ik vorige week met de 30 liter vuilniszakken voor de plasticbak. Ik blijk dus 5 rollen op voorraad te hebben.
En maar mopperen dat de weekboodschappen zo duur worden. Ja dus.. als je maar koopt terwijl je het nog hebt liggen...
Ik ben dus erg bij met het kastje plankje topic. Dat is wel duidelijk.
Loulou39
25-01-2025 om 20:00
Vallen “je overal aan stoten” acties ook onder het blooper topic?
Ik had een megagrote blauwe plek op mijn bovenbeen. Ik weet niet eens meer waarvan, want ik stoot me continu aan alles (als ik niet ondertussen aan het struikelen ben over stoepjes, traptredes of gewoon over lucht).
Vrijdagochtend was ik blij dat ‘ie al bijna weg was, maar stootte ik me diezelfde ochtend zo hard aan de bureaula van mijn bureau op mijn werk, dat ik nu een nog grotere blauwe plek op dezelfde plek heb met een prachtige rode schram in het midden, daaromheen roodpaars en daaromheen de nieuwe blauwe plek.
SuzyQFive
25-01-2025 om 20:17
lientje69 schreef op 22-01-2025 om 09:10:
[..]
Wel handig voor de zaklamp/ noodradio enz als de stroom uitvalt. Wat dat aangaat zijn we goed voorbereid!
![]()
En dan ineens zijn ze op 🤦♀️. Maar zal bij jou schelen als dochter de deur uit is 😂
MonthlyHedgehog35
26-01-2025 om 08:19
Loulou39 schreef op 25-01-2025 om 20:00:
Vallen “je overal aan stoten” acties ook onder het blooper topic?
Ik had een megagrote blauwe plek op mijn bovenbeen. Ik weet niet eens meer waarvan, want ik stoot me continu aan alles (als ik niet ondertussen aan het struikelen ben over stoepjes, traptredes of gewoon over lucht).
Vrijdagochtend was ik blij dat ‘ie al bijna weg was, maar stootte ik me diezelfde ochtend zo hard aan de bureaula van mijn bureau op mijn werk, dat ik nu een nog grotere blauwe plek op dezelfde plek heb met een prachtige rode schram in het midden, daaromheen roodpaars en daaromheen de nieuwe blauwe plek.
Ja ik vind van wel en die bloopers deel ik, ik ben expert in mij stoten
, zit ook altijd onder de blauwe plekken...
lientje69
27-01-2025 om 22:11
MissHolmes schreef op 27-01-2025 om 21:29:
Worden jullie ook wel eens moe van jezelf?
Ik wel..
Soms wel ja
Ik presteerde het vanavond om een bord náást het rek in de afwasmachine te zetten. Liet hem dus zo zakken langs de rand van de afwasmachine. Kletterde op de grond, stuk natuurlijk. En mooie rode spaghettisaus op mijn vloer. Gelukkig heb ik laminaat.