Huiskamer
AggressiveReindeer87
09-02-2022 om 18:25
Blooper en Moppertopic
Het idee van het klaagtopic op Viev maar dan wat luchtiger/grappiger:
TO begint; gebeurt vaker, net weer; pan op fornuis, boter erin, je na een paar minuten afvragen waarom de boter nog niet heet is en er vervolgens achter komt dat je de pan op de verkeerde pit hebt gezet ipv de pit met vuur
En herinner me er net toevallig 1 toen ik nog klein was, moeder zusje en ik waren in de badkamer ons klaar aan het maken voor bed. Mijn moeder vroeg aan mij of ik tandpasta op de borstels van zusje en mij wilde doen. Prima, kleine moeite. Was mijn moeder begonnen met tanden poetsen bij zusje, kwam die erachter dat ik scheerschuim op de borstels had gedaan ipv tandpasta , die tube had dezelfde vorm als die van de tandpasta, oeps
(Ze heeft die blunder van mij overleeft hoor)
Ik ben vast niet de enige die af en toe een beetje onhandig is, brand los zou ik zeggen!
Prachtwacht
28-12-2024 om 11:28
Wat zijn sommige deelnemers van Alone toch een showtje aan het opvoeren brrr
Auwereel
28-12-2024 om 13:27
lientje69 schreef op 28-12-2024 om 10:28:
Ik liet gisteren weer een beker vallen op mijn nieuwe aanrechtblad en deels op de vloer. Gelukkig buiten de beker ( een echte chocomelbeker, had er maar 2 van, nu dus nog maar 1) geen schade. Pfiej...
En ik kan op een of andere manier niet meer recht achteruit parkeren lijkt t wel. Sta continu scheef en moet steeds corrigeren de laatste dagen. Echt stom.
Bij de eerste keer uitruimen van de afwasmachine in mijn gloednieuwe keuken stootte ik met een ouwe mok tegen het gloednieuwe, marmeren aanrechtblad en hoorde een crunch. Oude mok was dik in orde, maar een scherf marmer was van het aanrechtbpad gebroken. Het kon gelukkig weer gelijmd, maar ik was wel erg verdrietig hoe snel mijn keuken schade opliep...
En ik ben nog een tikkeltje treurig over die mooie mok die ik gisterenavond kapot liet vallen.
lientje69
28-12-2024 om 16:51
Auwereel schreef op 28-12-2024 om 13:27:
[..]
Bij de eerste keer uitruimen van de afwasmachine in mijn gloednieuwe keuken stootte ik met een ouwe mok tegen het gloednieuwe, marmeren aanrechtblad en hoorde een crunch. Oude mok was dik in orde, maar een scherf marmer was van het aanrechtbpad gebroken. Het kon gelukkig weer gelijmd, maar ik was wel erg verdrietig hoe snel mijn keuken schade opliep...
En ik ben nog een tikkeltje treurig over die mooie mok die ik gisterenavond kapot liet vallen.
Ik heb een houten blad , dat scheelt. Maar zowel keuken als vloer zijn nieuw dus ik schrok me kapot en ging gelijk op zoek naar schade. Gelukkig dus alleen de beker. Voelde me zo stom, hoe dan? Waarom laat ik zoiets vallen?
Na mijn infarct gebeurde dit overigens dagelijks. Maar tegenwoordig nog maar heel af en toe. Op een of andere manier blijft de grijpreflex niet hangen en springt mijn hand dan " open ".
Geen idee wat mijn hersenen dan doen op dat moment.....
Auwereel
29-12-2024 om 21:37
Bijna altijd als ik iets laat vallen denk ik, waarom gebeurde dit eigenlijk? De mok die tegen de magnetrondeur aanstootte en die ik daarna losliet, dat deed ik, denk ik, van schrik.
Voor zover ik weet, mankeer ik niets, maar iets laten vallen, dat gebeurt toch wel met enige regelmaat.
Bellebelle
30-12-2024 om 18:17
Ik ben motorisch ook niet zo handig, dat zit bij ons in de familie. Dus ik laat ook regelmatig iets vallen, loop ergens tegenaan etc. Mijn onderbenen zitten onder blauwe plekken omdat ik weer tegen de rand van het bed aangelopen ben bijvoorbeeld.
lientje69
30-12-2024 om 18:26
Bellebelle schreef op 30-12-2024 om 18:17:
Ik ben motorisch ook niet zo handig, dat zit bij ons in de familie. Dus ik laat ook regelmatig iets vallen, loop ergens tegenaan etc. Mijn onderbenen zitten onder blauwe plekken omdat ik weer tegen de rand van het bed aangelopen ben bijvoorbeeld.
O ja dat is ook herkenbaar. En dan gebruik ik ook nog eens bloedverdunners dus nog een paar blauwe plekken extra.
Loulou39
30-12-2024 om 19:11
Bellebelle schreef op 30-12-2024 om 18:17:
Heb ik ook altijd blauwe plekken etc., maar ik stoot me zo vaak dat ik niet meer weet wanneer en wat. Ik heb nu een zwaargekneusde teen, maar weet niet eens van welke keer stoten het is.. mijn nichtjes hebben het ook, dus het wordt inmiddels een “familiekwaal” genoemd.
Auwereel
30-12-2024 om 20:53
Ik loop ook niet over van handigheid, stoot me regelmatig , doe deuren en kastjes te hard dicht omdat ik het verkeerd om inschat. En nu weer wat nieuws, ik heb nieuwe schoenen die erg lekker lopen op een volkomen vlakke weg, maar zodra een tegel een tikkeltje uitsteekt, blijf ik er met mijn voet achter haken. Ik zit nu echt te dubben of ik deze schoenen toch niet weg moet doen voor ik met mijn snufferd.op straat ga liggen.
Ik vind ze zo leuk aan mijn voeten staan! Maar nog een ander probleem, bij de aanschaf van die schoenen heb ik dat natuurlijk niet gemerkt. Hoe kom ik er achter of ik leuke, nette schoenen koop wasr ik veilig op kan lopen en fietsen, want de zolen van deze schoenen zijn ook nog eens glad, schiet mijn voet gemakkelijk van de trapper.
Bakblik
30-12-2024 om 21:16
Auwereel schreef op 30-12-2024 om 20:53:
Ik loop ook niet over van handigheid, stoot me regelmatig , doe deuren en kastjes te hard dicht omdat ik het verkeerd om inschat. En nu weer wat nieuws, ik heb nieuwe schoenen die erg lekker lopen op een volkomen vlakke weg, maar zodra een tegel een tikkeltje uitsteekt, blijf ik er met mijn voet achter haken. Ik zit nu echt te dubben of ik deze schoenen toch niet weg moet doen voor ik met mijn snufferd.op straat ga liggen.
Ik vind ze zo leuk aan mijn voeten staan! Maar nog een ander probleem, bij de aanschaf van die schoenen heb ik dat natuurlijk niet gemerkt. Hoe kom ik er achter of ik leuke, nette schoenen koop wasr ik veilig op kan lopen en fietsen, want de zolen van deze schoenen zijn ook nog eens glad, schiet mijn voet gemakkelijk van de trapper.
Dat zijn verjaardagzitschoenen!
Mooi zijn en in een kringetje zitten en je laten bedienen die de gastvrouw/heer.
Auwereel
30-12-2024 om 21:18
Bakblik schreef op 30-12-2024 om 21:16:
[..]
Dat zijn verjaardagzitschoenen!
Mooi zijn en in een kringetje zitten en je laten bedienen die de gastvrouw/heer.
Nu nog iemand in mijn kennissenkring of familie vinden die hun verjaardag op die manier viert èn bereikbaar is via een gladde weg zonder uitstekende tegels!
MissHolmes
31-12-2024 om 07:56
Stoten ben ik ook kampioen in, nu weer een flinke blauwe plek op mijn been. Hoe die daar komt, geen idee ...
Koekjez
31-12-2024 om 15:30
Voor iedereen die net zo onhandig is als ik: doe vanavond voorzichtig en dan heb ik het niet over het afsteken van vuurwerk, maar ook over het gebruiken van de krultang. Ik ga het nieuwe jaar in met mooie krullen en een prachtige brandplek in m’n nek.
Schemerlampje
31-12-2024 om 16:29
Koekjez schreef op 31-12-2024 om 15:30:
Voor iedereen die net zo onhandig is als ik: doe vanavond voorzichtig en dan heb ik het niet over het afsteken van vuurwerk, maar ook over het gebruiken van de krultang. Ik ga het nieuwe jaar in met mooie krullen en een prachtige brandplek in m’n nek.
Au!
Auwereel
31-12-2024 om 17:09
Dat klinkt niet fijn Koekjez, ook een lastige plek om te koelen! Ik hoop dat het weer snel wegtrekt, die brandplek
MissHolmes
31-12-2024 om 18:01
Koekjez schreef op 31-12-2024 om 15:30:
Aaauwww!