Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

09-02-2022 om 18:25

Blooper en Moppertopic


OperaQueen schreef op 23-05-2024 om 14:20:

Niet echt handig stokstaart.. Al kunnen die vogels ook wel even meewerken. Weilanden en plassen genoeg om te schijten ipv jouw of mijn auto... (gebeurt mij namelijk ook wel eens en ik vind dat zo irritant, vogelkak...)

Hier hebben de buren een nestje in de nok (vorig jaar zaten ze bij mijn schoorsteentje) en onze auto’s staan onder de aanvliegroute. Sta dus ook elke dag schijt te wassen 🫢

stokstaart schreef op 23-05-2024 om 13:03:

mijn auto wordt regelmatig vol gescheten door vogels in de bomen boven de auto. Dus ik had een 5l fles gemaakt met autoshampoo en spiritus zodat ik de schijt er snel af kan poetsen.

Zo irritant, het vreet je lak ook weg 😡.

Maar ik moet altijd denken aan een buurman die ooit tegen mij zei “je moet je auto even door de wasstraat doen, want hij zit vol met vogelenpoep”.

Heel lief, maar ik krijg het woord vogelenpoep nooit meer uit m’n hoofd 😂

Loulou39 schreef op 24-05-2024 om 17:58:

[..]

Zo irritant, het vreet je lak ook weg 😡.

Maar ik moet altijd denken aan een buurman die ooit tegen mij zei “je moet je auto even door de wasstraat doen, want hij zit vol met vogelenpoep”.

Heel lief, maar ik krijg het woord vogelenpoep nooit meer uit m’n hoofd 😂

 

Ik ging dozen leeggruimen , verbouwen  is bijna klaar. Valt de bodem eruit. Terwijl ik naar beneden  loop. En wat zat erin? Een fles rode wijn... kunnen we weer gaan  schilderen ( witte muur )

Verdere  mopper: er zit nog steeds vogelmijt in dochters slaapkamer.
En mijn rugpijn  wordt wel minder maar nog steeds niet weg
Fysio heeft gemasseerd en gekraakt. Die zal wel gedacht  hebben, zal ze gezopen hebben?? ( wijnlucht om me heen )

lientje 

Hier vandaag naar de fisio hangt fisio boven mij ontsnapt er lucht uit mijn darmen 

lientje69 schreef op 27-05-2024 om 12:39:

Ik ging dozen leeggruimen , verbouwen is bijna klaar. Valt de bodem eruit. Terwijl ik naar beneden loop. En wat zat erin? Een fles rode wijn... kunnen we weer gaan schilderen ( witte muur )

Verdere mopper: er zit nog steeds vogelmijt in dochters slaapkamer.
En mijn rugpijn wordt wel minder maar nog steeds niet weg
Fysio heeft gemasseerd en gekraakt. Die zal wel gedacht hebben, zal ze gezopen hebben?? ( wijnlucht om me heen )

🌷

He Lientje dat zijn vervelende dingen. Hier is de maandag ook niet helemaal gestart hoe ik hoopte maar is opgelost. 

Hier een grappige inkoop-blooper! Zaterdag hadden we op de markt verse falafel gekocht. Zaterdag gingen we uit eten, zondag aten we iets dat snel op moest waarbij ze niet zo pasten, maandag had ik ze over het hoofd gezien met koken, dinsdag moesten ze echt op. Alleen, dan heb ik rond etenstijd yoga en eet ik warm op mijn werk en mijn man eet alleen. Hij heeft met smaak de twee porties falafel opgemaakt. Vandaag had hij natuurlijk wel zin in iets anders. We waren laat met koken, dus de vriezer opengemaakt om te kijken of we nog vegaburgers hadden liggen die snel klaar zijn. Het eerste pakje wat ik pakte, waren falafels. Het tweede vegetarische balletjes, maar ik was op zoek naar burgers. Derde pakje, weer falafels. Het vierde pakje, pittige falafels, het vijfde, je voelt 'm al aankomen, falafels! Er bleken 8 pakjes falafels in ons vriezertje te liggen. Er waren geen burgertjes. We hebben het maar bij de vegaballetjes gelaten.
Note to self, voorlopig geen falafels kopen en als we verse kopen, direct opmaken, want zelf heb ik wel trek in falafel, alleen mijn man voorlopig niet!

Auwereel schreef op 29-05-2024 om 20:27:

Hier een grappige inkoop-blooper! Zaterdag hadden we op de markt verse falafel gekocht. Zaterdag gingen we uit eten, zondag aten we iets dat snel op moest waarbij ze niet zo pasten, maandag had ik ze over het hoofd gezien met koken, dinsdag moesten ze echt op. Alleen, dan heb ik rond etenstijd yoga en eet ik warm op mijn werk en mijn man eet alleen. Hij heeft met smaak de twee porties falafel opgemaakt. Vandaag had hij natuurlijk wel zin in iets anders. We waren laat met koken, dus de vriezer opengemaakt om te kijken of we nog vegaburgers hadden liggen die snel klaar zijn. Het eerste pakje wat ik pakte, waren falafels. Het tweede vegetarische balletjes, maar ik was op zoek naar burgers. Derde pakje, weer falafels. Het vierde pakje, pittige falafels, het vijfde, je voelt 'm al aankomen, falafels! Er bleken 8 pakjes falafels in ons vriezertje te liggen. Er waren geen burgertjes. We hebben het maar bij de vegaballetjes gelaten.
Note to self, voorlopig geen falafels kopen en als we verse kopen, direct opmaken, want zelf heb ik wel trek in falafel, alleen mijn man voorlopig niet!

🤣

Een blooper die gelukkig goed afliep. Een paar dagen geleden moest ik voor een paar dagen weg. Later realiseerde ik me dat ik de etensbak voor de hond in de huiskamer had laten staan en dat die nog niet leeg was (nat vlees + brokjes).

Dus ik zag al helemaal voor me dat de maden door het huis zouden kruipen als ik eenmaal weer thuis was...    
Gelukkig viel dat mee, er stond alleen wat schimmel op, de hond wilde er gelijk van gaan eten~!

Verse pesto gemaakt. Alles netjes klaar gezet. Olijfolie, pijnboompitten, basilicum en parmezaanse kaas. Pesto had een hele bleke kleur. Op het aanrecht een bakje met basilicum blaadjes. Uh, die moet er ook nog in. Geen ernstige blooper maar het duurde even voor het kwartje viel. 

Met de collega's gingen we voor de gezelligheid een workshop volgen na het werk. De collega die het had georganiseerd had iedereen gevraagd dertig euro contant te betalen. Ik betaal meestal met de telefoon, dus om te gaan pinnen moest ik toch echt mijn pinpas meenemen. Nadat ik een paar dagen achter elkaar vergeten was te gaan pinnen, stond ik dan eindelijk bij de pinautomaat. Voor mij stond een eindeloos trage mevrouw, dus ik was blij dat ik eindelijk aan de buurt was. Ik toverde mijn pasje uit mijn zak, maar toen ik die in het apparaat wilde stoppen, zag ik dat ik mijn OV chipkaart meegenomen had 🤦.

En tijdens de workshop tot 2x toe iets aan laten branden...

Bellebelle schreef op 30-05-2024 om 15:27:

Met de collega's gingen we voor de gezelligheid een workshop volgen na het werk. De collega die het had georganiseerd had iedereen gevraagd dertig euro contant te betalen. Ik betaal meestal met de telefoon, dus om te gaan pinnen moest ik toch echt mijn pinpas meenemen. Nadat ik een paar dagen achter elkaar vergeten was te gaan pinnen, stond ik dan eindelijk bij de pinautomaat. Voor mij stond een eindeloos trage mevrouw, dus ik was blij dat ik eindelijk aan de buurt was. Ik toverde mijn pasje uit mijn zak, maar toen ik die in het apparaat wilde stoppen, zag ik dat ik mijn OV chipkaart meegenomen had 🤦.

Hahaha, deze ken ik met uitchecken op het station. Ik kon gewoon niet uitchecken 😡

Was ik met m’n bonuskaart bezig ipv OV chip (blijkbaar onbewust al bezig met de boodschappen die daarna gedaan moesten worden… schaamde me zo naar de rij achter mij 😂).

5 uur onderweg ivm files naar het kerkhof in Brussel om kunstbloemen in beton te storten omdat alles daar gejat wordt.  Komen we eindelijk aan, is de begraafplaats gesloten wegens werkzaamheden.   Cijferslot met ketting op de poort. Wij naar de zijpoort  maar ook daar een slot. Oh zegt man, meestal  veranderen  ze maar  1 of 2 cijfers, dat kraak ik wel. Draait naar links, draait naar rechts, open.. Wij hebben dus ingebroken  op een begraafplaats.  Ik had het Spaans benauwd, was doodsbang  betrapt te worden.  Afijn bloemen staan in het cement, poort is weer keurig  op slot en wij zijn  onderweg naar  huis.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.