Huiskamer
AggressiveReindeer87
09-02-2022 om 18:25
Blooper en Moppertopic
Het idee van het klaagtopic op Viev maar dan wat luchtiger/grappiger:
TO begint; gebeurt vaker, net weer; pan op fornuis, boter erin, je na een paar minuten afvragen waarom de
boter nog niet heet is en er vervolgens achter komt dat je de pan op de verkeerde pit hebt gezet ipv de pit met vuur
En herinner me er net toevallig 1 toen ik nog klein was, moeder zusje en ik waren in de badkamer ons klaar aan het maken voor bed. Mijn moeder vroeg aan mij of ik tandpasta op de borstels van zusje en mij wilde doen. Prima, kleine moeite. Was mijn moeder begonnen met tanden poetsen bij zusje, kwam die erachter dat ik scheerschuim op de borstels had gedaan ipv tandpasta
, die tube had dezelfde vorm als die van de tandpasta, oeps
(Ze heeft die blunder van mij overleeft hoor)
Ik ben vast niet de enige die af en toe een beetje onhandig is, brand los zou ik zeggen!
Auwereel
11-01-2024 om 19:49
PhoebeHolmesreturns schreef op 11-01-2024 om 19:30:
[..]
Ik ga geloof ik maar een topic openen hierover om te voorkomen dat ik er op ieder topic over zit te zeiken
![]()
Meer topic-diarree eigenlijk
MellowTurkey78
11-01-2024 om 19:55
Auwereel schreef op 11-01-2024 om 19:49:
[..]
Meer topic-diarree eigenlijk
![]()
MellowTurkey78
12-01-2024 om 12:10
Grappige blooper: ik wilde een smoothie maken, gooi ik het fruit in de melkopschuimer ipv in de nutribullet 😂 (Dan wordt het fruitocinno ipv smoothie...)
MellowTurkey78
16-01-2024 om 17:21
Absoluut geen grappige maar schaamrood op wangen-blooper; (en ook wel weer ironisch, ik moest vandaag echt met de auto weg, erg bang om te slippen, is niet gebeurd maar omdat ik niet alle sneeuw vd ruiten had gehaald zag ik een stilstaande auto dus niet en ben ik tegen een bumper aangereden
, stomme doos ook die ik ben. Het was daar vol met auto's en ik kon geen kant op)
Andere auto was niks aan de hand omdat ik tegen de trekhaak reet, mijn rammelbak heeft wel wat schade. Nou ja jammer dan, beter dan dat ik schade heb maar ik voelde me wel even zwaar k****...
Wilde het ook hier niet opschrijven maar het lucht op..
nlies
16-01-2024 om 17:47
Nou Phoebe, dan heb je nog geluk gehad dat er geen politie bij is gekomen, Boete voor niet ijs-sneeuwvrij maken van autoruiten is iets van 260 euro , heb ik volgens mij pas gelezen
MellowTurkey78
16-01-2024 om 17:49
nlies schreef op 16-01-2024 om 17:47:
Nou Phoebe, dan heb je nog geluk gehad dat er geen politie bij is gekomen, Boete voor niet ijs-sneeuwvrij maken van autoruiten is iets van 260 euro , heb ik volgens mij pas gelezen
Ik had die wel sneeuwvrij gemaakt hoor (anders zie ik niks, dat rijdt ook niet fijn) maar dat had denk ik nog wel wat beter gemogen.
Bakblik
16-01-2024 om 17:59
PhoebeHolmesreturns schreef op 16-01-2024 om 17:49:
[..]
Ik had die wel sneeuwvrij gemaakt hoor (anders zie ik niks, dat rijdt ook niet fijn) maar dat had denk ik nog wel wat beter gemogen.
Sneeuwvrij is echt vrij van sneeuw en ook je dak niet je doen om te voorkomen dat er bij remmen en lading sneeuw van je dak op je ruiten schuift. Wat ik verder wilde zeggen heb ik in pb gedaan.
Koekjez
16-01-2024 om 19:17
Ik ben vandaag weer eens gevallen met de fiets…. Eigen schuld, ik had af moet stappen op dat gladde stuk. Wel een paar blauwe plekken rijker.
Wel lullig dat er iemand voorbij komt lopen zonder te helpen of ook maar te vragen of ik oké ben.
Loulou39
16-01-2024 om 19:45
Koekjez schreef op 16-01-2024 om 19:17:
Ik ben vandaag weer eens gevallen met de fiets…. Eigen schuld, ik had af moet stappen op dat gladde stuk. Wel een paar blauwe plekken rijker.
Wel lullig dat er iemand voorbij komt lopen zonder te helpen of ook maar te vragen of ik oké ben.
Oh nee! Gaat het goed?
Ik ben zelf van het vallen en dan juist hopen dat niemand het gezien heeft. Alleen laatst had ik echt letsel, maar toen hielpen mensen gelukkig wel.
Hoop dat het goed met je gaat 🤞🏼
Koekjez
16-01-2024 om 20:08
Loulou39 schreef op 16-01-2024 om 19:45:
[..]
Oh nee! Gaat het goed?
Ik ben zelf van het vallen en dan juist hopen dat niemand het gezien heeft. Alleen laatst had ik echt letsel, maar toen hielpen mensen gelukkig wel.
Hoop dat het goed met je gaat 🤞🏼
Een paar blauwe plekken, niks ernstigs.
Maar ik blijf het raar vinden dat mensen niet helpen. Paar jaar geleden ben ik op een druk kruispunt gevallen en meerdere mensen die voorbij kwamen zonder te helpen, terwijl ik op de grond lag en niet op kon staan.
Vandaag stond ik gelukkig snel op, maar als er dan iemand zo ongeveer naast je staat en zonder iets te zeggen doorloopt is dat toch raar.
madee
16-01-2024 om 20:16
Ik kreeg een mail van een docent van een van mijn kinderen. En ik antwoordde met Beste meneer achternaam.
Ik kwam er te laat achter dat het een mevrouw betrof…ik hoopte nog zo dat ik goed gegokt had met een voornaam die zowel aan mannen als vrouwen kan worden gegeven (Hennie, Gerrie, Anne etc)
Bakblik
16-01-2024 om 20:18
Koekjez schreef op 16-01-2024 om 20:08:
[..]
Een paar blauwe plekken, niks ernstigs.
Maar ik blijf het raar vinden dat mensen niet helpen. Paar jaar geleden ben ik op een druk kruispunt gevallen en meerdere mensen die voorbij kwamen zonder te helpen, terwijl ik op de grond lag en niet op kon staan.
Vandaag stond ik gelukkig snel op, maar als er dan iemand zo ongeveer naast je staat en zonder iets te zeggen doorloopt is dat toch raar.
Heel raar inderdaad. Ik hoop dat het goed met je gaat.
Ik zat een paar jaar geleden met een fiets midden op het kruispunt bij de dierenwinkel. De hele weg was bezaaid met sinaasappels en aardappelen in de sneeuw. Auto's stopten en begonnen te toeteren maar niemand kwam helpen. Uiteindelijk kwam de man van de dierenwinkel naar buiten om te kijken waar het kabaal door veroorzaakt werd een hij heeft gezorgd dat alle aardappelen en sinaasappels weer in mijn fietstassen terecht kwamen terwijl de auto's stapvoets voorbij reden.
Broodjebrie
17-01-2024 om 07:51
ik ging boodschappen doen. Nadat ik de zelfscan terug had gezet, lukte het niet om mijn bonuskaart te scannen. Snapte er niks van dus ik vroeg om hulp. Komt er een medewerkster, kijkt ze naar mijn hand en zegt: je hebt je pinpas in je ha d ipv je bonuskaart. Ik wilde op dat moment door de grond zakken.. gelukkig was het heel rustig bij de kassa's dus dat scheelde nog. Maar wat een blunder!
MellowTurkey78
17-01-2024 om 08:19
Broodjebrie schreef op 17-01-2024 om 07:51:
ik ging boodschappen doen. Nadat ik de zelfscan terug had gezet, lukte het niet om mijn bonuskaart te scannen. Snapte er niks van dus ik vroeg om hulp. Komt er een medewerkster, kijkt ze naar mijn hand en zegt: je hebt je pinpas in je ha d ipv je bonuskaart. Ik wilde op dat moment door de grond zakken.. gelukkig was het heel rustig bij de kassa's dus dat scheelde nog. Maar wat een blunder!
Owww dat zou zomaar iets voor mij kunnen zijn...En ik snap je gevoel maar je bent echt niet de enige... Ik maak er altijd een grapje van, als in 'kijk dit krijg je als je te weinig koffie op hebt' of zoiets... (Alhoewel nu moet ik toegeven dat ik na dat domme botsinkje van gister ook niet meer wil rijden vooral omdat ik bang ben dat er mensen zijn die het beschadigingetje zien en denken 'nou zeg, Phoebe kan er ook niks van...'. 'En wat gebeurt er als mensen dat denken', zei mijn moeder gister? Goede opmerking van haar...)
SuzyQFive
17-01-2024 om 09:01
Koekjez schreef op 16-01-2024 om 19:17:
Auw! Sterkte!
Overigens kan je soms op hele gladde stukken beter gewoon fietsen en niet lopen (al is de val dan wat zachter 😜). Vooral niet remmen en sturen. Ik vind het met mijn e-bike ook minder prettig op glad wegdek omdat ik een voormotor heb.