Huiskamer
Dees!
12-09-2023 om 19:41
Ja/Nee 12-09-2023 Pizza Hawaï
Bedoeling van dit doorgeef topic:
Geef in een bericht aan of je voor ja of nee kiest en vertel waarom je daarvoor kiest. En geef je keuze aan in de peiling.
Ben je de eerste in dit topic die reageert, of de eerste na de topic opener, dan bedenk je een nieuwe stelling/woord, bijvoorbeeld : Botox ja of nee?
Deze stelling plaats je de volgende dag, het liefst in de ochtend, in een nieuw topic. Degene die daar weer als eerste reageert opent de dag erop weer een nieuw ja/nee topic. Enzovoort.
Je plaatst het topic in huiskamer. Je zet in de titel: Ja/nee met de datum en de stelling/het woord. Vervolgens maak je een peiling aan waar je bij de peilingvraag de stelling/het woord zet. En bij de peilingopties de opties ja en nee. En het max aantal antwoorden 1. Kopieer tot slot deze hele tekst en plaats deze in je bericht, zodat voor iedereen die nieuw instapt duidelijk is wat de bedoeling is.
Peiling
Pizza Hawai
Vf_Watervrouw
12-09-2023 om 19:52
De ham kunnen ze weglaten.
Ananas schijnt groter bezwaar te zijn voor sommigen. Mijne was altijd hamloos, maar naam daarvoor niet gewijzigd
Sassenach
12-09-2023 om 19:55
Vf_Watervrouw schreef op 12-09-2023 om 19:52:
De ham kunnen ze weglaten.
Ananas schijnt groter bezwaar te zijn voor sommigen. Mijne was altijd hamloos, maar naam daarvoor niet gewijzigd
Ik maak eigenlijk liever zelf verse pizza, met tomatensaus, paprika, ui, courgette, tomaat, brie, italiaanse kruiden en kappertjes.
Sassenach
12-09-2023 om 19:58
Marty1984 schreef op 12-09-2023 om 19:51:
Ja. Liefst nog met extra champignons.
Daar hou ik ook niet van trouwens.
Cle0
12-09-2023 om 19:59
Niet mijn favoriete pizza, maar 1 keer per jaar best lekker! Inderdaad liever de ananas dan de ham
lientje69
12-09-2023 om 20:15
Heerlijk. Pizza met alleen fruit is trouwens ook verassend lekker overigens.
-Nienke-
12-09-2023 om 20:23
Lekker! Als we thuis zelf pizza maken, maak ik ook weleens pizza met pittige (piri-piri)kip, ui en ananas. Heerlijk! Ik houd overigens ook echt van de fruit-hartig-combinatie. Pilav met perzik, pokebowl met mango.
Dolfje
12-09-2023 om 20:40
ja hoor, het is niet mijn favoriete pizza maar ik zal er niet op spugen.
Ooit wel een hele erge lekkere pizza Hawaii gegeten op Hawaii met gepofte knoflook en de ananas was gegrild.
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.