Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Houden de via fora dames van haar ?

liever niet op de rug, en zo'n plukje haar haar net bij t stuitje vind ik echt onaantrekkelijk.
Borsthaar hoeft ook niet, maar als t er zit zit t er

Borsthaar: heerlijk!
Rughaar: geen probleem
Hoofdhaar: als het maar verzorgd is dan maakt kleur, lengte of kaalheid mij niet uit
Snor/baard: alsjeblieft niet! Het kan absoluut aantrekkelijk staan, maar om te zoenen vind ik het vreselijk…

Maar een man is een totaalpakketje, dus uiterlijk is (niet helemaal onbelangrijke) bijzaak. Het gaat mij vooral om energie/uitstraling/karakter en als hij dan verzorgd is dan vind ik het helemaal goed! Ik ben wel al jaren helemaal happy met mijn man (met borst-, rug- en hoofdhaar)

Haar bovenop zijn hoofd en evt een beetje borsthaar is best, maar verder liefst nergens. Ook geen baard of snor. 

Voor neushaar bestaat een trimmer, prima zelf te bedienen voor een man. Zelfs voor gebrilde man. 

Partner draagt zijn haar zeer kort, wegens zeer weinig beschikbaar bovenop zijn hoofd. Doet hij allemaal zelf, heel soms verzoek zijn nek even uit te scheren, als zijn hoofdhaar niet korter hoeft, op andere momenten doet hij dat gerust zelf. 

Haar op je hoofd zowel bij mannen als vrouwen.
Vroeger had ik een collega die vaak verkouden was. Dan ging hij met zijn handen over die baard en snor, zo smerig. 

Toen ik de titel van dit topic las, dacht ik... van wie?

In ieder geval niet op de rug, bah

ik heb iets met mannen met lang haar, (mits het ze staat) vind het een combinatie van speels& ruig 
helaas heeft mijn vriend geen lang haar maar gelukkig wel een volle bos, borsthaar mag maar niet teveel, rug haar no thank you.

ik heb liever een stoppelbaard dan een volle baard, als vriend zich een tijdje niet scheert vraag ik meteen wanneer dat tapijt eraf gaat

Yumi schreef op 08-04-2026 om 18:11:

Haar op je hoofd zowel bij mannen als vrouwen.
Vroeger had ik een collega die vaak verkouden was. Dan ging hij met zijn handen over die baard en snor, zo smerig.

Toen ik de titel van dit topic las, dacht ik... van wie?

Het is een spin-off-vraag naar aanleiding van MAFS 2026 en bedoeld als: haar van de partner

oorhaar, nee 
Stoppelbaardje vind ik wel leuk
Rug haar ben ik niet zo van.

madee schreef op 08-04-2026 om 19:06:

[..]

Het is een spin-off-vraag naar aanleiding van MAFS 2026 en bedoeld als: haar van de partner

Ja dat begreep ik ook wel, maar niet voordat ik het topic opende  

Roos57

Roos57

08-04-2026 om 19:36 Topicstarter

Yumi schreef op 08-04-2026 om 19:29:

[..]

Ja dat begreep ik ook wel, maar niet voordat ik het topic opende

Oeps 😊

Ik hou van mannen met snorren, baarden, borsthaar, arm- en beenhaar en ik heb ook geen bezwaar tegen schaamhaar.

Hoofdhaar, okselhaar en rughaar maakt me niet uit of het er wel of niet is.

Haren uit oren of neus of van die enorm borstelige wenkbrauwen hoeft voor mij niet zo.

Liever niet op de rug en echt helemaal niet uit neus of oren, vind de gedachte al naar 😂!

Baardstoppels vind ik altijd wel leuk, stoer/mannelijk staan, maar een echte baard of snor vind ik niet aantrekkelijk. Overigens, als het een leuke man is, vind ik dat waarschijnlijk wel weer prima 😁.

Lollypopje schreef op 08-04-2026 om 16:26:

ik ben sinds ik ziek ben behoorlijk harig inclusief snor zelfs. hou er niet van, maar ik moet het er maar mee doen. Al heb ik dan weer gelukkig geen rug en borst haar😜(ja, je hebt niet gespecificeerd 😜)

Nee hoor, dat hoeft niet. Je kunt het gewoon weghalen, dat is wel zo verzorgd als vrouw.  

Ik vind een beetje haar wel fijn, maar wel getrimd en geen behaarde oren en ballen aub. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.