Huiskamer
Roos57
21-05-2025 om 09:34
Hoevaak ga jij naar de kapper?
Eigenlijk moet ik weer heen . Ik heb een dikke bos met krullend haar en het zit te wild 🤪.
Wat voor soort haar hebben jullie ?
En hoevaak gaan jullie naar de kapper?
Auwereel
21-05-2025 om 21:59
Eens in de zes weken ga ik naar de kapper om mijn grijs/bruine haar met slag te laten knippen.Â
MissHolmes
21-05-2025 om 22:46
Gister toevallig nog geweest. Om de 6 tot 8 weken knippen, kort haar en ook een dikke bos met slag. Na een maand of 2 zit het echt niet meer...en na 3 of 4 x knippen nieuwe highlights.
Tjilp
21-05-2025 om 22:49
elke 6 weken. Ik heb steil haar, ben de 60 ruimschoots voorbij, de boel de boel laten en eens per drie jaar naar de kapper - no way. Dan zou ik m’n haar in een grijze vlecht moeten gaan opsteken. Daar kan AI misschien wat leuks van maken maar in het echt werkt dat niet.
Mevrouw75
21-05-2025 om 22:50
Nooit. Mijn dochter knipt het en ik knip haar haar. Doen we sinds groep 4.Â
Moosey
22-05-2025 om 11:03
Kort haar, ik ging altijd maar twee keer per jaar en dan passeerden eigenlijk drie kapsels de revue
Maar nu laat ik het iets minder kort knippen met ook wat meer lengte in mijn nek en dat staat wel erg leuk, is dus alleen sneller te lang. Dus denk dat ik nu 4 keer per jaar ga.Â
Nikki1973
22-05-2025 om 13:53
wisselt heel erg. Soms zit er 6 weken tussen ,soms 10 en soms nog langer. Ik heb er echt een hekel aan. Veel te veel prikkels.Â
ik ga maandag weer en dan hopelijk een tijdje weer niet.Â
HAHA!wait..what
22-05-2025 om 14:09
Iedere 3 of 4 maanden ongeveer. Eigenlijk ga ik elke keer net te laat (ik kleur het ook). Maar ik vind het echt niet leuk en stel het zo vaak/lang uit iedere keer 
Peaches
22-05-2025 om 18:49
Nooit. Af en toe pak ik het in een staart en knip ik de eindjes er vanaf.
Tover-Feetje
22-05-2025 om 21:22
Ik heb geverfd, lang, krullend en veel haar.
Om de 5 weken wordt sowieso mijn uitgroei bijgewerkt.
Vind ik het te licht gaan er lowlights in, vind ik het te donker highlights.
Om de paar maanden een stuk eraf, mijn (lange) pony word iedere 5 weken bijgepunt.
pind@
23-05-2025 om 16:50
4 tot 5 keer per jaar naar de krullenkapper.
En meestal dan ook naar mijn kapster die mijn haar kleurt. Ik heb een poging gedaan om mijn natuurlijke haarkleur tevoorschijn te laten komen maar er groeien me toch teveel glitters uit mijn hoofd dus binnenkort maar even weer laten verven.
DiedeltjeDei
24-05-2025 om 07:52
Ongeveer om de 8 weken om te knippen. Kort kapsel waar ik veel complimenten over krijg (die ik doorspeel naar mijn kapster natuurlijk. Ere wie ere toekomt). Zij knipt aan huis en ik betaal 22.50.
KnorrendKitten
24-05-2025 om 11:12
ik denk dat mijn haar een keer in de 3-4 maanden geknipt wordt.
Ik heb heel fijn slap (niets mee te beginnen haar).
Mijn haar wordt geknipt dat ik net een staartje kan maken en dan groeit het totdat ik dat slappe dunne staartje te lang vind.
De thuiskapper betaal ik 11 euro.
Layka.12
24-05-2025 om 22:27
Ik heb halflang steil haar. Laat het ongeveer twee keer per jaar door mijn thuiskapster knippen.
Ik ben nog haast niet grijs, gelukje met mijn 67 jaar.
Verfde jaren geleden altijd wel mijn haar omdat het dan meer volume kreeg. Totdat ik een haarverfallergie had opgebouwd, vreselijk wat een ellende.
Nu ga ik ongeveer twee keer per jaar naar de natuurkapper, gebruik ook de shampoo die ik daar koop.
Mijn haar is er mooi van geworden, volume en glans.
Helaas heb ik nu wel blijvend exceem en psoriasis door de chemische haarverf opgebouwd op mijn lijf.
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.