Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Hitte

Hier heeft het 3 keer geregend waarvan eventjes vrij hard. De derde keer dat ik op de fiets maar tegen de tijd dat ik thuis was was ik ook alweer opgedroogd.

Friezinnetje schreef op 02-07-2025 om 18:00:

[..]

WS48047__04522.1662068029.jpg?c=2

Niet voor jou bedoeld hoor Wieder maar voor de klant

Morgen stay ik er lekker uit, ook al is er geen heat meer 😆

Vanmiddag weg geweest, alles dichtgedaan want de zon... 
Kom net thuis 29 gr 

stokstaart

stokstaart

03-07-2025 om 21:32 Topicstarter

gisteravond 3 druppels gevallen. Gelukkig wel afgekoeld en toen ik thuis kwam vanavond was het 21.5gr in huis. Bij lief waar ik nu ben is het 3 graden warmer. Blij dat het flink is afgekoeld 

hier 24,5 in huis, heb vanaf vanmiddag de deuren lekker open gehad. 

Ik slaap in een ander huis.
En ik mis mijn ventilator enorm!

kerst schreef op 03-07-2025 om 22:06:

Ik slaap in een ander huis.
En ik mis mijn ventilator enorm!

Hoe weet je dat? Je slaapt toch nog niet? 

Aan het eind van deze week komt de warmte weer in het land!

Momenteel lichte regen; donker maar knus weer. De bladeren aan de bomen gaan ervan ruisen.

Afwisseling is het beste, hoewel ik me zoals altijd onwijs verheug op de herfst, wanneer zacht zonnig herfstweer een (laatste) cadeautje is voordat de feestdagen weer beginnen.

Momenteel gaat de zon alweer 9 minuten later op dan ten tijde van de zonnewende.

stokstaart

stokstaart

07-07-2025 om 16:56 Topicstarter

Ik kom ook helemaal bij van dit weer! Lekker koel, af en toe een bui (of een hele lange bui en zeiknat geregend worden ). Ik hoop dat de verzengende hitte weg blijft!

stokstaart schreef op 07-07-2025 om 16:56:

Ik kom ook helemaal bij van dit weer! Lekker koel, af en toe een bui (of een hele lange bui en zeiknat geregend worden ). Ik hoop dat de verzengende hitte weg blijft!

Volgende week word het weer rond de 30 graden

stokstaart

stokstaart

07-07-2025 om 17:16 Topicstarter

Naminokurashi schreef op 07-07-2025 om 17:09:

[..]

Nee!! Dat wil ik niet dus gaat niet gebeuren! 

Naminokurashi schreef op 07-07-2025 om 17:09:

[..]

Blij dat ik de komende 3 weken niet hoef te werken..

Zo ontzettend blij met airco in huis! Tegenwoordig echt een investering waard ipv (overbodige) luxe. Mij hoor je dus niet klagen over de hitte (ben een zomermens), al heb ik zeker wel te doen met mensen die inspannend werk doen in een airco-loze omgeving.

Alle planten lekker in bad geweest en ze hebben zich volgezogen met water om tegen de volgende dag te kunnen, wat gezellig zitten kletsen met een goede kennis en morgen nog één dag heel warm, daarna minder, hoewel nog steeds mooi weer. 

Gisteren was het ook prachtig weer, maar toen kon je nog buiten zitten zonder vast te smelten aan je bankje! Dat was vandaag niet mogelijk en nog  steeds niet.

Het fijne aan weer is dat het altijd voorbij gaat en toch is het er altijd, dus neem het ervan!

stokstaart

stokstaart

18-07-2025 om 22:22 Topicstarter

ik vind het al weer veel te heet! 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.