Huiskamer
stokstaart
01-07-2025 om 16:00
Hitte
Ik vond alleen stokoude topics dus open maar een nieuwe.
Uiteraard over deze verzengende hitte. Naast dat mijn koele grot ondertussen al 25,5graden is en ik daar ernstig van baal, heb ik er ook echt last van. Hoofdpijn, misselijk en doodmoe.
Ik was net even in het huis van mijn lief maar zij heeft het dik 2 graden warmer dan dat het hier is, het feit is alleen dat ik ziekig word van deze temperaturen. Had een vergadering vanmiddag maar kon eigenlijk weinig zinnigs uitbrengen. Gelukkig ook geen decorum dus heb een hele brutale vraag gesteld en daar word nu serieus navraag over gedaan. Als dat doorgaat gaat het me een hoop tijd schelen.
Maar goed, puf en klaag lekker mee.
In het kader; Gedeelde smart is halve smart.
stokstaart
02-07-2025 om 14:58
Koettie schreef op 01-07-2025 om 22:54:
Vind het wel 'fijn' dat half Nederland slecht slaapt vannacht (de helft zonder airco). Morgen helemaal niet gek als je op halve kracht gaat na twee nachten weinig slaap en hitte. Behalve cliënten, die nemen een nakkie en hebben nooit last van vermoeidheid lijkt het wel.
Ik kan ook wel een nakkie gebruiken
ik ben doodmoe en moet nog tot 17u
Dolfje
02-07-2025 om 14:59
Ik heb staan strijken. Niet veel dus zo klaar maar morgen en overmorgen geen tijd.
Moet over dik 1,5 uur weg naar mijn werk.
lientje69
02-07-2025 om 15:48
Dolfje schreef op 02-07-2025 om 14:59:
Ik heb staan strijken. Niet veel dus zo klaar maar morgen en overmorgen geen tijd.
Moet over dik 1,5 uur weg naar mijn werk.
Hier dito. En even lekker wezen zwemmen in het binnenbad.Was echt heerlijk en maar met 4 anderen dus alle ruimte tijdens het banen zwemmen.
Naminokurashi
02-07-2025 om 16:55
Hier regent het nu even, was ook beetje onweer. Ik had net op tijd de wasgoed binnen. Vanaf 20.00 dan gaat het regenen tot 02.00 vannacht. Oosten van het land
wild-flower
02-07-2025 om 17:01
Hier nu regen en onweer ( NH ) en het wordt al koeler hier , nu 21 graden buiten .
Dorestad
02-07-2025 om 17:30
hier heet. Vanmiddag voor derde dag op rij naar zomerbad geweest om baantjes te zwemmen. Heerlijk. Voor de rest lamlendig. Ik doe weinig. Kind stapt nu op de fiets naar huis, 25 km fietsen door de Onlanden. Ik hoop dat hij een beetje rustiger fietst dan normaal.
Yumi
02-07-2025 om 17:48
Nog geen druppel gevallen, en het is nog steeds warm. Blij met de airco, want in de slk is het 28,5 gr, ik hoop dat ik straks de boel kan open zetten.
Vanmiddag was het 39,5 gr in de schaduw op mijn balkon.
FaithfulDuck87
02-07-2025 om 18:00
Wieder schreef op 02-07-2025 om 10:12:
Ik moet al twee dagen werken in de keuken in een koksbuis met een schort voor. Ik liep gisteren even in de zaal waar het in tegenstelling tot de keuken prima te doen is door de airco, wel iets warmer dan normaal, maar prima te doen. Sprak een gast mij aan, klagend over het weer en dat ik maar blij moest zijn dat ik moest werken (die vrouw heeft geen idee van de temperatuur in een keuken, maar gelukkig zijn we wat gewend 😅), want zij had het zó warm de hele tijd! Ik dacht: mevrouw, thuis heb ik airco en een zwembad, waar hèb je het over. Helaas heb ik die airco alleen beneden en niet in de slaapkamer (wil ik ook niet want ik wil niet met het raam dicht slapen), dus vannacht weinig geslapen. Nog een dagje doorzetten, dan gaat het morgen weer beter!

Niet voor jou bedoeld hoor Wieder maar voor de klant
FaithfulDuck87
02-07-2025 om 18:04
hier vanmorgen dus een beetje regen, en het regent nu sinds half 6 weer. Heb nog alles open staan, want het waait eigenlijk niet
FaithfulDuck87
02-07-2025 om 18:32
Friezinnetje schreef op 02-07-2025 om 18:04:
hier vanmorgen dus een beetje regen, en het regent nu sinds half 6 weer. Heb nog alles open staan, want het waait eigenlijk niet
En nu schijnt de zon weer. Gek weer
Broodjebrie
02-07-2025 om 19:28
hier nog geen druppel gevallen. Wel bewolkt en het waait, soms wat harder.
Yumi
02-07-2025 om 19:39
Na nog geen 20 minuten regen schijnt de zon weer, het blijft tot nu toe vies warm
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.