Huiskamer
madee
22-10-2025 om 18:31
Het grote THEE-topic
Naar aanleiding van een afbuiging in een ander topic 🤪
Vertel hier alles over je theefavorieten, -ergernissen en -belevenissen.
Hoe drink jij het, wat vind je lekker/vies, etc. Kom maar op 🫖
ToetieToover
25-10-2025 om 16:52
Knutselkei schreef op 25-10-2025 om 16:14:
Net bij dochter in Nijmegen geweest en daar bij het Theezaakje zo leuk geholpen. Heerlijk thee met fantastische namen uitgezocht. Cabarethee, power to the pear,Nimweegs kopje. Dat wordt uitvogelen welke ik het lekkerste ga vinden.
Hahaha die namen daar. Namasthee!
Kampeerder
25-10-2025 om 20:05
Ik was een paar dagen weg. Zit nu enorm te genieten van mijn thee thuis. Juiste beker, juiste temperatuur. (In de horeca vaak net niet heet genoeg als het zakje er in gaat)Â
Bakblik
25-10-2025 om 21:58
Kampeerder schreef op 25-10-2025 om 20:05:
Ik was een paar dagen weg. Zit nu enorm te genieten van mijn thee thuis. Juiste beker, juiste temperatuur. (In de horeca vaak net niet heet genoeg als het zakje er in gaat)
O dat ja. Was vanmiddag ook even in de horeca. Mooie doos thee goede keuze en dan van dat lauwe water. 🤮
Herfstappeltaart
26-10-2025 om 09:40
Ik kreeg gisteren in Antwerpen heerlijk heet water met ernaast een zakje English Breakfast van een Brits merk en erbij een stokje met 5 plakjes gember er aangeregen. Ik kon dus helemaal zelf de sterkte van zowel thee als gember bepalen. Het was heerlijk. (de warmtelamp trouwens ook op het overdekte terras, wat een rotweer!).
Herfstappeltaart
26-10-2025 om 09:43
Ik krijg door jullie enthousiasme in dit topic trouwens zin om ook eens meer thee te proberen. En dan niet de bekende chemische smaakjes, maar die goede theeën uit de theewinkel....
Knutselkei
26-10-2025 om 14:02
ToetieToover schreef op 25-10-2025 om 16:52:
[..]
Hahaha die namen daar. Namasthee!
Ja die is geweldig he? Moest zo lachen daar om de vrolijke theecollectie: decollethee, hoppathee,Tea-Rex, Cutea etc. Vanochtend power to the pear en nimweegskopje op. Allebei heel lekker!
Beterlaat2021!
26-10-2025 om 16:46
Ik heb nog een 'gek' trekje. Behalve een verzameling van + 30 theepotjes spaar ik ook thee/koffielepeltjes, voornamelijk van luchtvaartmaatschappijen. Die kreeg ik ook wel eens van mensen, of die vond ik bij de kringloop. Ik heb er + 20 nu.
Sinds 9.11 is er nauwelijks nog behoorlijk bestek aan boord van vliegtuigen, dus het wordt minder.  Het ziet er naar uit dat ik zelf binnenkort weer een of twee lepeltjes ga scoren..
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.