Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Het grote borduurtopic (gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
EnchantingChamois89

EnchantingChamois89

11-02-2022 om 19:49

Kaaslinnen?

Lollypopje

Lollypopje

16-02-2022 om 16:19 Topicstarter

Ik heb eindelijk een gestructureerde manier gevonden om aan meerdere projecten te werken, zonder dat er eentje eeuwig blijft liggen.

Al mijn projecten hebben een volgorde van prioriteit gekregen, waarbij ik vervolgens bepaal hoeveel ik minimaal wekelijks wil doen. Heb ik dat aantal gehaald, ga ik door naar de volgende op mijn lijst en zo verder.
Heb ik er één af, schuift de nummer 2 op. Tenzij er iets tussendoor komt, zoals een kadootje met enige tijdsdruk.

En tot nu toe lukt het me al een hele tijd aan deze methode te houden

Ik denk dat ik zo nog even mijn borduurwerk erbij pak. Hij ligt eigenlijk standaard boven, zodat ik er tussen het werk door aan kan werken - maar uiteindelijk was ik de afgelopen weken zo druk dat het daar gewoon echt niet van kwam.

Lollypopje

Lollypopje

19-02-2022 om 16:57 Topicstarter

hoe gaat het met je borduurwerk? Lukt het een beetje?

Lollypopje

Lollypopje

20-02-2022 om 10:27 Topicstarter

ik wil in mijn vakantie leren vrij borduren/embroidery, dus ik heb deze liggem

https://irisborduurt.nl/product/borduurpakket-voor-beginners-leer-15-borduursteken-tulip-sampler-book/

En dat terwijl ik aan het begin van het topic nog zei dat ik het eng en overweldigend vond en daar dus niet aan zou beginnen

Lollypopje schreef op 20-02-2022 om 10:27:

ik wil in mijn vakantie leren vrij borduren/embroidery, dus ik heb deze liggem

https://irisborduurt.nl/product/borduurpakket-voor-beginners-leer-15-borduursteken-tulip-sampler-book/

En dat terwijl ik aan het begin van het topic nog zei dat ik het eng en overweldigend vond en daar dus niet aan zou beginnen

Gaat je lukken! Je hebt de juiste instelling.  Straks gaan wij van jou leren. 

Lollypopje

Lollypopje

20-02-2022 om 11:11 Topicstarter

Brooklyn28 schreef op 20-02-2022 om 10:49:

[..]

Gaat je lukken! Je hebt de juiste instelling. Straks gaan wij van jou leren.

Want ik heb nog niet genoeg projecten 😂

Ik weet zeker dat je het kan
Met mijn borduurwerk gaat het best goed eigenlijk. Het heeft een paar weken stil gelegen, maar zaterdag was ik zo ineens een paar uur verder zoals ik in de flow zat. Was best lekker.

Lollypopje schreef op 20-02-2022 om 11:11:

[..]

Want ik heb nog niet genoeg projecten 😂

Herkenbaar! Maar dit gaat je lukken! Ik vind vrij borduren ook veel leuker en mooier worden (bijvoorbeeld op een tas of op een kledingstuk)

Wel oppassen hoor, ik merk nu alleen dat nu mijn naai, haak en borduurkwaliteiten boven een bepaald niveau zijn ik steeds meer aanvragen krijg van bekenden voor iets (oh, leuk, mag ik ook zo'n geborduurde tas). Niet echt bevordelijk voor de lijst met projecten

Lollypopje

Lollypopje

22-02-2022 om 11:40 Topicstarter

Pluma schreef op 22-02-2022 om 11:29:

[..]

Herkenbaar! Maar dit gaat je lukken! Ik vind vrij borduren ook veel leuker en mooier worden (bijvoorbeeld op een tas of op een kledingstuk)

Wel oppassen hoor, ik merk nu alleen dat nu mijn naai, haak en borduurkwaliteiten boven een bepaald niveau zijn ik steeds meer aanvragen krijg van bekenden voor iets (oh, leuk, mag ik ook zo'n geborduurde tas). Niet echt bevordelijk voor de lijst met projecten

Tot nu toe niet alleen als ik het zelf aanbied of kado wil doen. Wat inmiddels resulteert in dat 3 van de 4 kruissteek projecten die ik aan doen ben kadootjes zijn 😂

Lollypopje

Lollypopje

22-02-2022 om 18:01 Topicstarter

20220222-175934.jpg

nog 75% te gaan, maar hij word nu al tof. Zo blij voor de keuze voor rood

Lollypopje schreef op 22-02-2022 om 18:01:

20220222-175934.jpg

Wordt heel gaaf inderdaad!

Lollypopje

Lollypopje

23-02-2022 om 15:23 Topicstarter

Pluma schreef op 23-02-2022 om 14:35:

[..]

Wordt heel gaaf inderdaad!

Dankjewel 😊

Kruissteek is toch altijd een soort kleuren bij nummer, dus vind het altind wel leuk om het een beetje een eigen te maken.

Lollypopje

Lollypopje

25-02-2022 om 10:16 Topicstarter

Hoe gaat het trouwens met jullie projecten?

EnchantingChamois89

EnchantingChamois89

25-02-2022 om 10:33

Lollypopje schreef op 22-02-2022 om 18:01:

20220222-175934.jpg

Wat gaaf!! 
Eigenlijk zou je de maker moeten mailen (je moet niks ) met dit idee
De hele sfeer veranderd! (Ten goede 😊) 

Cindy is gisteravond weer opgepakt
Zit nu halverwege denk ik  

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.