Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Het grote borduurtopic (gesloten)


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Lollypopje schreef op 04-10-2021 om 17:08:

[..]

Ja, als je hem koopt krijg je daarna een mailtje waarmee je hem meteen kunt downloaden.

Meeste verkopers hebben ideal of anders paypall.

En wat ik zou doen is ook pattern keeper downloaden. De eerste maand is gratis, daarna kost het eenmalig geld. Hij pakt niet elke pdf, maar als hij het doet is hij super handig. Alleen backstitch geeft hij niet aan als dat er in zit.

En dan natuurlijk nog aida aanschaffen. Ik koop één keer in de zoveeltijd een grote lap en knip vervolgens ruim. Meestal 10cm extra zodat ik genoeg heb voor inlijsten. Wil je hem in een hoop zou ik 35x35 knippen.

Ik heb (nog) geen tablet, en ik denk dat het scherm van m'n telefoon te klein is voor pattern keeper. 

Stof bestel ik altijd per 2 meter ( 1.40 breed). Geen aida, maar evenweave. Dus daar kan ik mee vooruit. Heb nog een meter liggen. Er staat nl nog een groot project op stapel van Artecy.  

Lollypopje

Lollypopje

04-10-2021 om 17:52 Topicstarter

Brooklyn28 schreef op 04-10-2021 om 17:47:

[..]

Ik heb (nog) geen tablet, en ik denk dat het scherm van m'n telefoon te klein is voor pattern keeper.

Stof bestel ik altijd per 2 meter ( 1.40 breed). Geen aida, maar evenweave. Dus daar kan ik mee vooruit. Heb nog een meter liggen. Er staat nl nog een groot project op stapel van Artecy.

Ahhh top. Was vergeten dat jij inderdaad elders losse patronrn koopt.

uJlALyJ.jpg

ditdit wordt het volgende project.  Weet zo'n mega geval. Voor m'n zoon z'n nieuwe stekkie! 

Lollypopje

Lollypopje

04-10-2021 om 18:04 Topicstarter

damn  een 10 jaar project

Brooklyn28 schreef op 04-10-2021 om 17:47:

[..]

Ik heb (nog) geen tablet, en ik denk dat het scherm van m'n telefoon te klein is voor pattern keeper.

Stof bestel ik altijd per 2 meter ( 1.40 breed). Geen aida, maar evenweave. Dus daar kan ik mee vooruit. Heb nog een meter liggen. Er staat nl nog een groot project op stapel van Artecy.

Ik pattern keeper op m'n smartphone en dat gaat prima! Ik had een Samsung S7 toen ik begon. 

_melon schreef op 04-10-2021 om 18:38:

[..]

Ik pattern keeper op m'n smartphone en dat gaat prima! Ik had een Samsung S7 toen ik begon.

Aha! Ik ga eens kijken! Merci 

Wat kun jij goed zoeken en vinden Lollypopje!

Beertje, gewoon proberen/doen. Mijn project is ook van een hoger niveau dan wat ik eerder deed. Ik verbaas mezelf. Dat kun jij dan ook!

Brooklyn, wauw!

Hoe gaat het met jouw borduurprojecten Melon?

_melon schreef op 04-10-2021 om 18:38:

[..]

Ik pattern keeper op m'n smartphone en dat gaat prima! Ik had een Samsung S7 toen ik begon.

Hier ook op m'n smartphone. Ik vind het fijn werken. Je kunt ook heel ver inzoomen.

Sophia_!

Sophia_!

06-10-2021 om 14:25

*komt om de hoek gluren...

Ik ben op vakantie en mijn borduurwerk ligt thuis op mijn tafeltje. Hoe dom ben je dan! Dat was nou net een leuke bezigheid geweest als ik even zit te relaxen  

Ik kon nu wel eens even bijlezen hier, jullie zijn goed bezig! 

Lollypopje

Lollypopje

06-10-2021 om 14:26 Topicstarter

wat balen Sophia. Wilde het wel lekker lukken?

Sophia_!

Sophia_!

06-10-2021 om 14:29

Ja, ging prima. Ik was al lekker opgeschoten, tussen alle andere hobby's door. Ik heb teveel te doen altijd 

Lollypopje

Lollypopje

07-10-2021 om 19:09 Topicstarter

@Beertje Ik kwam deze ook nog voor je tegen

Leuk als je iets met een stok achter de deur zoekt.

https://www.etsy.com/nl/listing/756505445/christmas-bear-cross-stitch-new-year

Lollypopje schreef op 07-10-2021 om 19:09:

@Beertje Ik kwam deze ook nog voor je tegen

Leuk als je iets met een stok achter de deur zoekt.

https://www.etsy.com/nl/listing/756505445/christmas-bear-cross-stitch-new-year

 

En challenge accepted!!
Dat gaat lukken

Hoe gaat het met jouw projecten? 😊

Lollypopje

Lollypopje

07-10-2021 om 21:52 Topicstarter

Ik wist dat je die leuk zou vinden


Vandaag niks kunnen doen. Had een hele zware meltdown (zie: long covid topic), dus daarna de hele dag moe. En dat terwijl ik eindelijk weer een best okee nacht had. Het mag gewoon niet 😝

Afgelopen dagen wel iets kunnen doen, maar lang niet zoveel als normaal. 

Sophia_!

Sophia_!

07-10-2021 om 21:57

Weet je waar ik aan dacht: het zou leuk zijn om kerstsokken voor aan de schoorsteenmantel te borduren. Van die grote waar je cadeautjes in kan stoppen. 

Als je nog zin hebt om te Googlen,  Lollypopje 😁 Zou zoiets bestaan? 

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.