Huiskamer
afrodite05
25-01-2026 om 09:17
Guilty pleasure: tv
Naar aanleiding van het weekendtopic waarin sommigen zeggen dat ze bepaalde series/programma's/films kijken om hun hoofd leeg te maken: hier mag je met de billen bloot! Wie weet lucht het op
Mama-Inge
25-01-2026 om 10:52
Wasgij schreef op 25-01-2026 om 10:17:
[..]
Hier het zelfde, alleen the bold kijk ik nog regelmatig. Echt gebaald toen atwt stopte.
Ja, dat vond ik ook heel jammer. The bold and the beautiful heb ik op een gegeven moment een heel stuk van gemist door steeds wisselende diensten en toen ik het weer eens keek, was ik het hele verhaal kwijt, veel nieuwe spelers, toen vond ik er niets meer aan.
Bakblik
25-01-2026 om 11:04
Vooral quizzes. 2 voor 12, de slimste, met het mes op tafel, per seconde wijzer, The connection, ik kijk ze allemaal als ik tijd heb.
Vaak met het hele gezin. Samen naar de antwoorden zoeken.
Veel mensen vinden dat raar, is toch steeds hetzelfde? Nee juist niet format steeds gelijk maar iedere week nieuwe vragen.
Gemiste afleveringen kijk ik niet terug, die heb ik dan gewoon gemist.
Mama-Inge
25-01-2026 om 11:05
treehouse masters
Find it, fix it, flog it
Salvage hunters
Huizen onder de hamer
Hunted
Grindelwald
25-01-2026 om 11:16
Ik ben dol op reality tv, Hayu is dan ook mijn favoriete streamingsdienst.
En ik kijk veel sport, tennis, F1, de Olympische spelen over 14 dagen.
En ik mag graag naar Binnenste buiten kijken. En naar Rail away.
Milala
25-01-2026 om 11:30
De verraders: uk, usa, aus versie
Below deck
B&B vol liefde
Winter vol liefde
Love island
Nikki1973
25-01-2026 om 11:31
we kijken graag series als Selling the oC en Selling Sunset op Netflix, heerlijk.
verder hou ik erg van crime series als NCIS, criminal minds en alles wat daar op lijkt.
24 kitchen staat hier ook regelmatig op. Vooral de combinatie van reisprogramma en eten vind ik leuk.
en Masterchef Australië kijk ik ieder seizoen.
MMcGonagall
25-01-2026 om 11:36
Mijn partner kijkt alleen ‘nuttige’ tv. Hij wil nog wel eens een film met me mee kijken, maar series vindt hij zonde van zijn tijd. Ik kijk van alles. Grey’s Anatomy is mijn favoriete serie, maar ook Big Bang Theory, Modern Family, Friends, Blacklist. Momenteel ben ik Everwood aan het kijken en ik wil alle James Bond films kijken die net op Netflix staan. Selling Sunset en Below Deck vind ik leuk voor tussendoor. Daar schaam ik me niet voor. Ik ben genoeg uren per week intelligent bezig, dus word er echt niet dommer door.
Dorestad
25-01-2026 om 12:30
Wij kijken graag 2 voor 12, slimste mens, met het mes op tafel en af en toe Masterchef Australië. Voor de rest eigenlijk niets. Af en toe iets van Nat Geogr of Discovery. Vroeger keek ik heel graag naar Flying doctors. Ik wist niet eens dat er zo'n nostalgische tv zender was, zo weinig speelt tv hier een rol.
amarna
25-01-2026 om 12:44
Bakblik schreef op 25-01-2026 om 11:04:
Vooral quizzes. 2 voor 12, de slimste, met het mes op tafel, per seconde wijzer, The connection, ik kijk ze allemaal als ik tijd heb.
Veel mensen vinden dat raar, is toch steeds hetzelfde? Nee juist niet format steeds gelijk maar iedere week nieuwe vragen.
De quizzes die jij noemt vind ik beslist geen guilty pleasures. Integendeel: heel leerzaam!
Herfstappeltaart
25-01-2026 om 13:23
Bakblik schreef op 25-01-2026 om 11:04:
Maar dat zijn toch geen guilty pleasures? Dat is gewoon prima t.v. wat mij betreft.
ToetieToover
25-01-2026 om 13:50
Herfstappeltaart schreef op 25-01-2026 om 13:23:
[..]
Maar dat zijn toch geen guilty pleasures? Dat is gewoon prima t.v. wat mij betreft.
Wat is dan een guilty pleasure?
PhilDunphy
25-01-2026 om 14:05
afrodite05 schreef op 25-01-2026 om 10:40:
Oja, tijdens mijn studie keek ik graag naar Oh oh Cherso. Dan had ik net een onmogelijk college over filosofie ofzo gehad en dacht ik: ik ben veel te dom voor deze wereld. Maar dan keek ik in de avond naar Oh oh Cherso en dan zei Barbie iets van dat ze vegetariër was en haar lievelingseten was een frikadel. Dan dacht ik altijd: oh, het valt nog wel mee...
Heb je Proppers al gezien, op Videoland? Dat past perfect in dit straatje.
ToetieToover
25-01-2026 om 14:06
Moxxie schreef op 25-01-2026 om 13:58:
Dat weet ik wel, ik vraag me af welke standaarden mensen zichzelf opleggen. Mag je bijvoorbeeld iets wat je kennis brengt, van de guilty lijst afstrepen?