Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Een weekend vraagje

Wat doe jij om je hoofd leeg te maken?

Volgens de neuroloog is dat niet nodig. Volgens hem zat er niets in mijn hoofd. 

Tekenen.  Gewoon met een potlood en een gummetje in een schetsblokje. Kan overal en al is het maar een kwartiertje,  altijd lekker om even te ontprikkelen!

Roos57

Roos57

25-01-2026 om 18:07 Topicstarter

SuzyQFive schreef op 25-01-2026 om 17:30:

Volgens de neuroloog is dat niet nodig. Volgens hem zat er niets in mijn hoofd.

😅

Lezen, en dan vooral in bed totdat m'n ogen dichtvallen. Doe ik het niet dan ga ik liggen malen.

Gebruikersnaaminvullen schreef op 25-01-2026 om 21:54:

Lezen, en dan vooral in bed totdat m'n ogen dichtvallen. Doe ik het niet dan ga ik liggen malen.

Dit doe ik ook elke avond voor het slapen gaan, lekker afleiding van alle nare dingen, tegen malen inderdaad.

Een strandwandeling

paardrijden helpt bij mij het meest, dan ben ik echt helemaal uit mijn eigen hoofd. Dan zelfde gevoel heb ik met niks anders kunnen evenaren.

actief ontspannen vind ik t fijnst. Lekker wandelen in de natuur, eventueel met een luisterboek. Krachttraining vind ik dan ook fijn, uit je hoofd en in je lichaam. 
Op de bank hangen en serie kijken is verleidelijk, maar helpt mij wel minder goed

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.