Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Een weekend vraagje

Wat doe jij om je hoofd leeg te maken?

Ik vind er niks aan maar toch helpt sporten wel.
En af en toe ff lekker doorzakken met een aantal drankjes maar ja dat is niet zo gezond en goed voor de lijn dus dat doe ik nu ff niet maar heb er wel ontzettend zin in deze stress dagen met een ouder en schoonouder in het ziekenhuis.

Wat hiervoor ook al werd gezegd: fietsen, wandelen en sporten. En een soap kijken

Roos57

Roos57

24-01-2026 om 18:34 Topicstarter

Herfstappeltaart schreef op 24-01-2026 om 18:32:

Wat hiervoor ook al werd gezegd: fietsen, wandelen en sporten. En een soap kijken

welke soap kijk je ?

wandelen,in de tuin werken, tekenen,spelletje op Ipad,serie kijken

koken, paardrijden, en met de hond naar het bos. In de zomer gras maaien

Ted68 schreef op 24-01-2026 om 18:48:

koken, paardrijden, en met de hond naar het bos. In de zomer gras maaien

Je brengt me inderdaad naar de zomer.  Gewoon bessen plukken in mijn tuin vind ik zo ontspannend.  En eigenlijk de uitgebloeide bloemen plukken of knippen ook. Blauwe regen handmatig snoeien idem.  Wadlopen met privégids.

Roos57 schreef op 24-01-2026 om 18:34:

[..]

welke soap kijk je ?

Dat durf ik niet te zeggen  

Nou vooruit...met hele kleine lettertjes.....gtst

Roos57

Roos57

24-01-2026 om 19:13 Topicstarter

Herfstappeltaart schreef op 24-01-2026 om 19:04:

[..]

Dat durf ik niet te zeggen

Nou vooruit...met hele kleine lettertjes.....gtst

😂😂😂 ik wou al vragen  gtst 

Heerlijk 

Spelletjes spelen op mijn telefoon. Vooral spelletjes met logische puzzeltjes.
Soms ook een puzzelboek, Denksport logisch 2-4* vakantieboek en Mindmaster (combi zoek/puzzelboek) zijn mijn favorieten.

puzzelboekjes heb ik ook altijd in huis, net als legpuzzels 

Breien en dan het liefst iets niet al te ingewikkelds. Van de week een nieuwe sok opgezet.  Nu de teen klaar is kan ik, voor de maat 45 die het moet worden,  70 rondjes doordraaien. Bij het journaal of een leuke quiz.

Mijn hoofd is nooit leeg. Toen ik overspannen was, kon ik alleen op iets anders focussen als ik een sudoku maakte.

Roos57

Roos57

24-01-2026 om 19:59 Topicstarter

MMcGonagall schreef op 24-01-2026 om 19:50:

Mijn hoofd is nooit leeg. Toen ik overspannen was, kon ik alleen op iets anders focussen als ik een sudoku maakte.

Sudoku inderdaad. Heb ik ook een periode gedaan.

Een spelletje Royal match

Koettie schreef op 24-01-2026 om 17:11:

Muziek aan en even wat doen. Opruimen, wandelen, douchen, koken.

Oh, en het alles beste was tuinieren. Even helemaal opgaan in de tuin. Die blijf ik missen, vond dat zo heerlijk en rustgevend.. Zowel rustig onkruid plukken als met zweet op mn rug van alles uitspitten en snoeien.

En alcohol, als ik er echt even doorheen zit. Gelukkig is dat zelden. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.