Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Een weekend verhaaltje schrijven ✍️

met elkaar 😜

De rat wist meteen: hier ga ik het niet van winnen en dus...

Liep hij terug de gang in waar de buurvrouw op handen en knieën zat en een makkelijke prooi was.  Ze voelde zich zo beroerd dat ze de rat niet zag aankomen

De chihuaha was de rat achterna gerend en samen staarden ze naar de uitpuilende ogen van de arme buurvrouw...

Ze kokhalsde nog steeds en intussen kwam er met kracht prut uit de wc. De man van de kolkenzuiger was stilletjes aan het werk gegaan. 

de  kolkenzuigerman wilde graag aan het werk, maar de buurvrouw zat op haar knieen en haar ouwe te kleine joggingbroek spande om haar billen met een subtiele bouwvakkersspleet....

Ondertussen was de eigenaresse van de Chihuahua ook gearriveerd

Roos57

Roos57

07-11-2025 om 20:33 Topicstarter

ze schopte  haar hoge naaldhakken uit 

trok en joggingbroek aan en draaide haar lange haren in een knot 

en vroeg of ik de frituurpan alvast wilde aanzetten. 

Wat opzich een gekke vraag is, aangezien ik enkel een Airfryer in huis heb en dat weet ze.

Enfin, ik gooide de eerste bitterballen in de Airfryer en zag in mijn ooghoek de kolkenzuigerman aankomen.

In een fractie van een seconde herkende ik hem plotseling als de man die…

de snackbar had overvallen en er met álle snacks vandoor was gegaan. Snel verstopte ik de Airfryer. Als hij de bitterballen nu maar niet rook…

Of misschien wel, en kon ik een soort Klein Duimpje spoor naar buiten leggen, zodat we hem alvast kwijt zouden zijn...

te laat! Hij stak zijn neus al in de lucht en bromde extatisch: 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.