Huiskamer
MissBobby
20-02-2026 om 09:52
altijd de Triumph body make-up essentials bh met beugels. Die heb ik in alle kleuren die ze hebben, namelijk zwart, wit en nude….
Als onderbroek de mady van Zeeman en als het onzichtbaar moet zijn de microvezel boxer van de Action.
Rockstar
20-02-2026 om 10:35
Geen beugels, geen kant, ik draag alleen de zachtste en comfyste bralettes en sport-top achtige dingen. De rest van die demonische martelwerktuigen mogen verbrand worden wat mij betreft.
SuzyQFive
20-02-2026 om 10:49
ToetieToover schreef op 20-02-2026 om 00:49:
Plunge model BH van Freya is mijn favoriet dan drukt de beugel niet op mijn borstbeen. Bij het sporten shock absorber. Geen onderbroek. Nooit onder sportkleding. Bij reguliere kleding alleen als ik een rok/jurk of spijkerbroek draag, dan wel. Dan heb ik een boxer model van Zeeman en erger ik me suf aan dat ding.
Doe je dan een inlegkruisje oid in je broek?
SuzyQFive
20-02-2026 om 10:59
Ik heb afgelopen mei een dubbele borstamputatie met directe reconstructie gehad. Daarbij hebben ze van mijn pens 😬 nieuwe borsten gemaakt.
Ik draag momenteel gek genoeg prothese bh’s 😬. Die zijn beugelloos en zitten het best voor mijn borsten die nog fluctueren qua vorm en vulling. Beugels zitten voor geen meter. Bovendien komt er nog een correctie in het najaar.
Tjilp
20-02-2026 om 17:55
Na jaren dure beugelbeha's uit een speciaalzaak (keurig gemeten en gepast). Vaak zaten ze na een halve dag dragen tóch niet zo comfortabel. nu alweer een hele tijd iets goedkoops. Beugelloos van Bonprix, Prima.
Onderbroeken veelal van Zeeman, Hema. Midislips, niet te laag, niet te hoog.
ToetieToover
20-02-2026 om 18:21
SuzyQFive schreef op 20-02-2026 om 10:49:
[..]
Doe je dan een inlegkruisje oid in je broek?
Nee, dat is niet nodig want ik lek niks. Ik trek wel dagelijks een schone broek aan. Maar zo’n kruisje zou alleen maar irriteren. En niet blijven plakken, gok ik. Dragen mensen dat, zo’n ding, als je niet ongesteld bent bedoel ik, want dan begrijp ik dat nog.
BlairW
20-02-2026 om 18:50
ToetieToover schreef op 20-02-2026 om 18:21:
[..]
Nee, dat is niet nodig want ik lek niks. Ik trek wel dagelijks een schone broek aan. Maar zo’n kruisje zou alleen maar irriteren. En niet blijven plakken, gok ik. Dragen mensen dat, zo’n ding, als je niet ongesteld bent bedoel ik, want dan begrijp ik dat nog.
Als je ongesteld bent, gebruik je maandverband neem ik aan. Een inlegkruisje neemt niet veel vocht op. En ik gebruik altijd inlegkruisjes ja.
Pimpelmees67
20-02-2026 om 19:52
BlairW schreef op 20-02-2026 om 18:50:
[..]
Als je ongesteld bent, gebruik je maandverband neem ik aan. Een inlegkruisje neemt niet veel vocht op. En ik gebruik altijd inlegkruisjes ja.
Ik heb nooit inlegkruisjes gebruikt, alleenbij lichte menstruaties. Verder nooit nodig gehad. Het wordt ook afgeraden toch?
Ies
20-02-2026 om 20:12
Ik wil ook geen beugels meer (vroeger wel gehad) en ik wil de bh zo comfortabel mogelijk. Het is dat ik flinke borsten heb (die ook wat minder gevuld raken als ik wat afval, ik jojo nog weleens) anders zou ik het liefst alleen een top/ niks dragen. (Nu ook haha, maar dat is wat minder geaccepteerd)
Het liefst draag ik nu katoen, ik wil geen plastic meer.
Onderbroek ook katoen oid, type boxer.
In bed niks.
BlairW
20-02-2026 om 20:20
Pimpelmees67 schreef op 20-02-2026 om 19:52:
[..]
Ik heb nooit inlegkruisjes gebruikt, alleenbij lichte menstruaties. Verder nooit nodig gehad. Het wordt ook afgeraden toch?
Daar zijn de meningen over verdeeld en ik heb er geen last van. Het is een stuk vervelender als ik geniest heb en daarna een natte onderbroek. Dan liever elke dag inlegkruisjes gebruiken.
watertoren
20-02-2026 om 20:39
Ik vind beugelbh's wel erg fijn. Sinds de overgang zijn mijn borsten gevoeliger geworden en vaak hou ik mijn BH ook 's nachts aan.
SuzyQFive
20-02-2026 om 21:05
ToetieToover schreef op 20-02-2026 om 18:21:
[..]
Ik ben niet meer ongesteld maar heb wel normale afscheiding. Dus ik gebruik wel regelmatig een inlegkruisje.
Kaassoufflee
20-02-2026 om 21:07
BlairW schreef op 20-02-2026 om 20:20:
[..]
Daar zijn de meningen over verdeeld en ik heb er geen last van. Het is een stuk vervelender als ik geniest heb en daarna een natte onderbroek. Dan liever elke dag inlegkruisjes gebruiken.
In dat geval kan ik je Tena aanbevelen. Serieus, ik heb geen aandelen maar die producten zijn gemaakt voor urineverlies (ook licht) en het scheelt echt heel veel ten opzichte van inlegkruisjes. De reclame is waar.
ToetieToover
20-02-2026 om 21:26
Kaassoufflee schreef op 20-02-2026 om 21:07:
[..]
In dat geval kan ik je Tena aanbevelen. Serieus, ik heb geen aandelen maar die producten zijn gemaakt voor urineverlies (ook licht) en het scheelt echt heel veel ten opzichte van inlegkruisjes. De reclame is waar.
Ik zou de bekkenbodemfysio hierbij ook van harte aanbevelen. Ik krijg de indruk dat veel ‘vrouwenkwalen’ voor lief worden genomen.