Huiskamer
Milala
19-02-2026 om 20:25
BH's zonder beugel, zonder sluiting op de rug, met padding en liefst geen smalle bandjes. Sloggi heeft bralettes die hier aan voldoen maar als iemand nog een ander merk kan aanbevelen hoor ik het graag.
Brazilian slips, voorheen veel sloggi, nu die van de Hema met de kanten achterkant.
Citroengraag
19-02-2026 om 20:34
Sinds de overgang doen beugelbh's pijn. Ik heb fijne beugelloze bh's van Miss Mary, duur, maar blijven prachtig. Ik heb laatst wel kapotte haakjes vervangen. Van Bon prix heb ik ook fijne beugelloze bh's, van de collectie van gerecycled katoen. Die zitten heerlijk, maar zijn wel seksloos.
Pimpelmees67
19-02-2026 om 20:48
Citroengraag schreef op 19-02-2026 om 20:34:
Sinds de overgang doen beugelbh's pijn. Ik heb fijne beugelloze bh's van Miss Mary, duur, maar blijven prachtig. Ik heb laatst wel kapotte haakjes vervangen. Van Bon prix heb ik ook fijne beugelloze bh's, van de collectie van gerecycled katoen. Die zitten heerlijk, maar zijn wel seksloos.
Hier ook pijnlijk sinds een paar jaar.
Grappig dat ik zoveel goede dingen lees over Miss Mary. Ik heb daar een paar maanden geleden 2 bh's besteld (1 met en 1 zonder beugel) en die vallen me allebei tegen.
Bon Prix heeft soms erg fijne bh's. En toevallig net een bh bij Ulla Popken besteld.
En ik draag eigenlijk altijd bijpassende slips.
afrodite05
19-02-2026 om 20:48
Ik heb eigenlijk een voorkeur voor bh's met beugel die licht voorgevormd zijn, spacer bh's. Ivm mijn borstvorm kom ik "helaas" toch vaak uit op gewone beugelbh's die niet voorgevormd zijn van Prima Donna (duur!). Ik heb liever dat voorgevormde aangezien ik voor de klas sta (puberleeftijd) en dan heb ik liever geen priemende tepels bij kou, maarja.
Momenteel hoogzwanger en eigenlijk draag ik de hele zwangerschap alleen maar voedingshemdjes, ik lig toch al die tijd al ziek thuis. Mijn bh's zaten sinds week 4 al niet lekker meer. Ik kijk uit naar het moment dat ik mijn bh's weer pas, maar ben bang dat ik weer op jacht moet naar nieuwe (weer duur...)
Qua onderbroeken droeg ik sinds de vorige zwangerschap eigenlijk alleen maar hoge tailleslips van de Zeeman, dat waren de eerste die prettig zaten omdat ze hoog boven mijn keizersnedelitteken uit kwamen. Al mijn ondergoed van daarvoor sneed precies in dat litteken. Ik draag wel altijd 100% katoen ivm anders snel een schimmel down under...
Momenteel van die charmante hoge preggo-onderbroeken. Blij als die weer uit kunnen. Ik vind deze ook snel verslijten, maar ja, het waren de enige hoge zwangerschapsonderbroeken die ik kon vinden die van katoen zijn, dus jammer dan dat het in het kruis allemaal zo verkleurd is (dat vind ik er altijd zo smerig uitzien). Ik neem aan dat ze over een paar weken de kliko in kunnen, als ik m'n Zeemannetjes weer pas. En dan hopelijk over een poosje ook weer wat lager ondergoed, dan heb ik wat meer keus.
MMcGonagall
19-02-2026 om 20:49
Beugelbh, meestal prijzig vanwege incourante maat, 60/65D (14 kilo zwaarder was het 65G). Onderbroeken van de Hema, flinke tenten. Soms een string onder bepaalde broeken en sportkleding.
Kampeerder
19-02-2026 om 20:52
BH met beugel en vulling, heb niet zo'n grote cupmaat en alles staat leuker met een beetje boezem. (Vind ik dan) Mijn borsten hebben de neiging te verdwijnen in mijn oksels dus de beugel en de juiste omvang houden ze pront van voren.
Slip: een licht corrigerende tailleslip. Met ondergoed zie ik er dus beter uit dan zonder.
Ben niet erg merkvast, als het maar goed zit.
Euphoria
19-02-2026 om 20:58
altijd beugel. Kant, zwart liefst. Maar ook kleur, motief of zonder kant aanwezig. Ben wel van steevast string naar slip gegaan die wat hoger zit.
en altijd bij elke bh 2 slips.
Grietje2
19-02-2026 om 20:59
beugel bh glad wel voorgevormd van de Hunkemöller
Onderbroeken al jaren de Mady van zeeman
LazyCat
19-02-2026 om 21:04
Beugelbeha's in allerlei soorten, kleuren, met of zonder kant of frutsels. Liefst voorgevormd of anders doe ik er losse pads bij in. Ik heb beugelloos geprobeerd, maar dat vond ik toch wel minder mooi. Ik zal eens bij Miss Mary kijken daarvoor, want het zit natuurlijk wel lekkerder.
Slips bijpassend bij de beha, ik hou van setjes. En dan ook allerlei soorten, behalve strings, dat zit waardeloos.
Due-scimmie
19-02-2026 om 21:21
Bh zonder beugels. Na mijn zwangerschappen doen beugelbeha's pijn.
Ondergoed zwarte strings. Momenteel Oh Yaz
Kaassoufflee
19-02-2026 om 22:16
Prima Donna, met beugel, is absoluut het geld waard en mijn persoonlijke favoriet. Toen ik laatst een keer voordeliger wilde, heb ik het eigen merk van Honkemuller gekocht, maar wat heb ik daar een spijt van gehad: het leek wel goed toen ik in de winkel paste, maar toch in de dagelijkse praktijk bleek het waardeloos. Nu heb ik postoperatieve beha’s aan zonder beugel ivm borstkanker. Gezien de plek van het litteken zal ik daar voorlopig wel aan vastzitten. Niet sexy, maar m’n hoofd staat daar momenteel toch niet naar.
Slips van de Hema, diverse soorten en kleuren. Nooit een string.
MildredRatched
19-02-2026 om 22:19
simpele voorgevormde bh’s met beugel, meestal HEMA of h&m. Altijd een string, ik heb 1 grotere onderbroek voor naar de fysio of huisarts ofzo
Koettie
19-02-2026 om 22:32
Heb meestal basic zwarte strings en bij menstruatie zo'n lekkere lompe zwarte zeeman onderbroek.
Bh is wel met beugel maar niet voorgevormd, dat kan in de winter. Straks zonder trui/vest moet ik weer even shoppen naar voorgevormd, dat het koud is van de airco is andeds heel zichtbaar.
RaSa
20-02-2026 om 00:15
BH's wel voorgevormd maar zonder beugel. Na een aantal keer pijnlijke plekken en zelfs een keer een wond was ik wel klaar met dat ijzeren ding in mijn BH.
ToetieToover
20-02-2026 om 00:49
Plunge model BH van Freya is mijn favoriet dan drukt de beugel niet op mijn borstbeen. Bij het sporten shock absorber. Geen onderbroek. Nooit onder sportkleding. Bij reguliere kleding alleen als ik een rok/jurk of spijkerbroek draag, dan wel. Dan heb ik een boxer model van Zeeman en erger ik me suf aan dat ding.