Huiskamer
Groentetuin
16-04-2026 om 14:31
1 Echte klok , klokje magnetron, en op de telefoon.
Horloge voor t laatst gedragen de laatste dag dat ik werkte, daarna niet meer , geen idee waar hij is ( wel bijna altijd de telefoon bij mij)
Tjilp
16-04-2026 om 15:26
klok in de woonkamer, wekkertje naast de kookplaat, wekker in de slaapkamer en wekker op zolder (hobby &was). Draag al vele jaren geen horloge meer. Meestal weet ik ‘vanzelf’ hoe laat het ongeveer is. Als ik een scherm gebruik, ontkom je niet aan tijdweergave.
Auwereel
16-04-2026 om 15:57
Even tellen hoor...
Wekkerradio slaapkamer
Klok badkamer
Alle huistelefoons (3) hebben een klokje
Klok mijn werkkamer
Klok werkkamer man staat stil
Wandklok woonkamer
Magnetronklok
Ovenklok
Laptopklok
Fitbit horloge
Fietsmeterklokje
13 stuks dus, waarvan er één niet werkt
Daarvan gaan er slechts 2 van automatisch op zomer/wintertijd.
Loeki72
16-04-2026 om 15:59
Mijn man en ik hebbben allebei een Apple Watch, eeen iPhone en iPad. De enige klokjes in huis zijn de klok op het fornuis en de magnetron.
amarna
16-04-2026 om 16:00
Geen klok, wel weerstation met klokje in de woonkamer.
Combi-oven met klok.
Wekkerradio in de slaapkamer
7 horloges, waaronder 5 swatches in diverse kleuren. Het fijne van Swatch is de gratis batterijservice
Duufje
16-04-2026 om 16:13
1 klok in de woonkamer, maar die is vooral voor de mooi. Hij loopt wel goed overigens, maar volgens mij kijkt niemand daar echt op. De oven en combi-oven hebben ook een klok, daar kijk ik de tijd nog wel eens op.
In 2 slaapkamers staan wekkers en in de badkamer zit een klok in de spiegel.
Ik draag geen horloge, thuis kijk ik op de oven en anders op m'n telefoon. Man draagt wel een horloge.
lientje69
16-04-2026 om 16:26
2 in de keuken en 2 in de kamer. Horloge nu weer elke dag om sinds ik ziek thuis ben. Toen ik nog werkte alleen als ik vrij was ( maar dan vergat ik hem meestal omdat ik altijd zonder liep ) En een wekkerradio naast mijn bed
Herfstappeltaart
16-04-2026 om 16:39
-1 klok in de woonkamer
-1 klokje op de radio
-1 klokje op man's werkkamer
- horloge van man
ik heb geen horloge want ik kan dat niet om mijn pols verdragen.
-En uiteraard staat de tijd op ons notebook, telefoon en desktop.
Rekenenisleuktaalook
16-04-2026 om 17:31
In elke ruimte thuis een klok. Horloge, elke dag om van opstaan tot slapen.
Op mijn werk, werk ik nogal op de klok. Ik doe soms groepsdoorbroken RT. Enkele kinderen uit groep 5 en 6 voor klokkijken. Iedereen werkt dus heel precies op tijd zodat er weinig tijd verloren gaat.
Koettie
16-04-2026 om 18:35
Vesl horloges, denk 16+/- waarvan ik er 8/9 regelmatig draag. Vriend 25+ enorme horloge fanaat, van hem heb ik het grootste deel ook gehad.
Geen klokken verder. Nergens voor nodig bij ons thuis met al die horloges
CharlieB
16-04-2026 om 18:46
Nee ik niet. Mijn klok in de woonkamer staat al minstens vijf jaar stil, er zijn geen andere klokken in huis en ik draag geen horloge. Ik heb eigenlijk alleen mijn telefoon.