Huiskamer
Zonnetje2021
17-05-2025 om 23:17
Decoratie eettafel
We hebben een nieuwe grote eettafel gekocht en er is dus ruimte voor decoratie. Ik wil iets van een groot blad met kaarsjes, plantjes en dergelijke. Op Pinterest ook al leuke dingen gezien, maar zelf kan ik dit niet zo makkelijk bedenken. Wie weet een winkel in de Randstad waar ze dit soort dingen verkopen en hier goed in kunnen adviseren?
Meesje
18-05-2025 om 18:10
Pimpelmees67 schreef op 18-05-2025 om 17:39:
Onze 6 persoons eettafel wordt dagelijks gebruikt door 2 t/m 5 personen. En ik werk eraan dus wat erop staan moet makkelijk opschuifbaar zijn. Er staat een grote glazen fruitschaal en ik heb mezelf vorig jaar een (vind ik) heel mooie grote vaas cadeau gedaan. Ook zonder bloemen is die mooi. Deze
https://www.heinendelftsblauw.nl/product/melkbus-vaas-bosvogels-keramiek-30-cm?_gl=1*1317dhr*_up*MQ..*_gs*MQ..&gclid=Cj0KCQjwiqbBBhCAARIsAJSfZkbPpPMn2tysGU83wPqNUyOUDUdHGDzxyhpZ52PlGWzqx1km_WFUKAcaAsuCEALw_wcB
mooi!
Pimpelmees67
18-05-2025 om 19:15
Meesje schreef op 18-05-2025 om 18:10:
[..]
mooi!
Hahaha jouw profielfoto past er helemaal bij!
Tjilp
18-05-2025 om 19:26
rionyriony schreef op 18-05-2025 om 08:10:
Ik vind dat dingen die niet leven ontzettend snel gaan vervelen. Zeker als je ze langer dan twee weken ziet. Ook afwisseling van deco-voorwerpjes helpt niet echt.
Na wijziging zie je het nieuwe voorwerp dan even in een ander licht, maar ook dan ben je weer gauw aan de vorm, kleur en schaduwwerking gewend.
Nou, inderdaad. Doe mij maar wat (echte) plantjes. Daar zit ontwikkeling in! Desnoods met iets levenloos als een vaasje of een paar mooie flessen erbij.
Zonnetje2021
18-05-2025 om 21:49
Dank weer voor alle antwoorden, adviezen en ideeën! Ik heb inmiddels weer wat om over na te denken!
Pimpelmees: die vaas kan heel goed in mijn interieur en de fruitschalen kunnen ook. Een kat heb ik ook, dat ziet er inderdaad ook wel gezellig uit😀
Broadway
19-05-2025 om 11:14
ik heb een antieke weegschaal aan de rand van mijn tafel staat. die hoeft alleen weg als we met meer dan 5 mensen eten.
yette
19-05-2025 om 21:14
Wij hebben een stapel papier op het uiteinde van de tafel. Hoofdzakelijk wit, maar wel verschillende groottes. Ertussen wat hout en metaal in de vorm van kwasten, potloden, zoekgeraakte fietssleutels etc. En bovenop, sinds gisteren, een gloednieuw doosje bitjes als presse papier. Ik moet nog even bedenken of ik dat laatste een goede aanvulling vind.
Maar daarnaast: drie vaasjes veldbloemen op een blad.
Citroengraag
19-05-2025 om 22:40
Oke, eerder vertelde ik over onze mooie fruitschaal. Dagelijkse realiteit: Die fruitschaal, een handtas, een warmhoudplaatje, een schroevedraaier, een verfafbrander, een laptop, waxinelichtjes. Om er een grappige post van te maken had ik er graag 1-3 katten bij vermeld, maar die liggen inmiddels bij me op de bank.
Evaluna
19-05-2025 om 22:54
Hier ook altijd teveel op de tafel.
Als je iets leuks wilt kopen, bij ons op het dorp zit een soort snuisterijen winkeltje. Allemaal dingen om thuis neer te zetten, kaarsen, houten planken, dienbladen, potten, vazen, vanalles. Soort van kwantum, alleen dan met veel meer en leuker. Bij zo'n winkel zou je altijd slagen.
Ik weet niet of de grens Utrecht/Zuid Holland nog genoeg randstad is?
Dan mag je me een pb sturen
Zonnetje2021
20-05-2025 om 06:57
Evaluna schreef op 19-05-2025 om 22:54:
Hier ook altijd teveel op de tafel.
Als je iets leuks wilt kopen, bij ons op het dorp zit een soort snuisterijen winkeltje. Allemaal dingen om thuis neer te zetten, kaarsen, houten planken, dienbladen, potten, vazen, vanalles. Soort van kwantum, alleen dan met veel meer en leuker. Bij zo'n winkel zou je altijd slagen.
Ik weet niet of de grens Utrecht/Zuid Holland nog genoeg randstad is?
Dan mag je me een pb sturenPb gestuurd
Zonnetje2021
20-05-2025 om 06:59
Citroengraag schreef op 19-05-2025 om 22:40:
Oke, eerder vertelde ik over onze mooie fruitschaal. Dagelijkse realiteit: Die fruitschaal, een handtas, een warmhoudplaatje, een schroevedraaier, een verfafbrander, een laptop, waxinelichtjes. Om er een grappige post van te maken had ik er graag 1-3 katten bij vermeld, maar die liggen inmiddels bij me op de bank.
Het is zeker een gevaar😊
Bij ons staat de tafel achterin de kamer en dat is niet de meest logische plek voor rommetjes, dus dat scheelt.
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.