Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Dat gaat niet door vanwege de sneeuw

Heb je vandaag, of morgen, overmorgen iets op de planning staan, maar het lukt niet vanwege de sneeuw, of je ziet er vanaf?
Post het hier! 
Schaam je er niet voor, we zijn namelijk niets gewend hier in Nederland, als er meer dan een halve cm valt!

Broodjebrie schreef op 12-01-2026 om 12:16:

2 keer uitgegleden vanmorgen. Je weet gewoon niet meer waar je moet lopen

Ik ook, zag er uit als een schoon geveegd pad tussen een aantal woningen, met een klein nieuw laagje sneeuw erop. 1 stap erop en daar ging ik, was gewoon 1 en al ijs eronder (als je dan een pad maakt, gooi er ook wat zout op, scheelt enorm)

Mama-Inge schreef op 12-01-2026 om 21:10:

[..]

Ik ook, zag er uit als een schoon geveegd pad tussen een aantal woningen, met een klein nieuw laagje sneeuw erop. 1 stap erop en daar ging ik, was gewoon 1 en al ijs eronder (als je dan een pad maakt, gooi er ook wat zout op, scheelt enorm)

Ja het was echt verraderlijk glad. Zeker de paden waar geen sneeuw meer lag, dus alleen het asfalt of de klinkers van de stoep.

Dorestad schreef op 12-01-2026 om 20:44:

[..]

Dan wonen we niet bij elkaar. Onze straat is 1 plakkaat sneeuw/ijsmassa. Het is momenteel waanzinnig glad. Géén stukje asfalt te zien.

Ik woon aan een fietsroute, wordt goed gestrooid. Ten minste, ik denk dat dat de reden is. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.