Huiskamer
Yumi
29-09-2025 om 18:52
Ben jij ook al op zoek naar leuke Sint en/of Kerstcadeautjes?
Ik ben altijd al vroeg bezig met het zoeken naar Sint en Kerstcadeautjes. Ik speur de laatste weken half internet af, om te zoeken naar een geschikt en leuk cadeau.
Omdat ik het leuk vind, maar ook vanwege de stress die het kan geven om in december, naar een overvol centrum te gaan.
Daarnaast weet ik uit ervaring dat de pakketdrukte in december op z'n hoogst is, waardoor ze vaak (te) lang onderweg blijven. Of het is uitverkocht en moet ik alsnog op zoek naar iets anders.
Hoe doen jullie dat? Ook vroeg, of ren je in december met een verlanglijstje het centrum in?
Herfstappeltaart
30-09-2025 om 12:58
masatu schreef op 30-09-2025 om 12:49:
[..]
Ik vind culinaire pakketjes altijd ingewikkeld.. als ik ze zelf krijg, verdwijnt uiteindelijk best een deel (over datum) in de prullenbak omdat ik het niet eet / niet lekker vind. Als ik al iets eetbaars geef, dan alleen iets waarvan ik zeker weet dat de ontvanger het lekker vind en dus geen "standaard" pakketjes.
Ik vind nogal veel lekker
Tuinfluiter
30-09-2025 om 19:41
masatu schreef op 30-09-2025 om 12:49:
[..]
Ik vind culinaire pakketjes altijd ingewikkeld.. als ik ze zelf krijg, verdwijnt uiteindelijk best een deel (over datum) in de prullenbak omdat ik het niet eet / niet lekker vind. Als ik al iets eetbaars geef, dan alleen iets waarvan ik zeker weet dat de ontvanger het lekker vind en dus geen "standaard" pakketjes.
Ik stel het zelf samen en weet waar de ontvangers van houden.
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.