Nieuws en actueel Nieuws en actueel

Nieuws en actueel

Opmerkelijk maar waar nieuws


Yumi schreef op 21-04-2024 om 09:31:

'Ga naar bejaardenhuis'
Hartverwarmende steun voor vrouw (84) die nare brief kreeg: 'Nooit gedacht dat ik dit ooit mee zou maken'
Wordt het niet eens tijd dat u naar het bejaardentehuis gaat?' Een 84-jarige vrouw uit Leiden kreeg eerder deze week een anonieme brief waarin haar werd medegedeeld dat ze 'egoïstisch' zou zijn omdat ze in haar eentje in een eengezinswoning woont. De vrouw is daarna bedolven onder steunbetuigingen.

brief1.jpg?itok=fyDRuaP4&offsetX=150&offsetY=0&cropWidth=1208&cropHeight=1208&width=610&height=610&impolicy=dynamic

Hartverwarmende steun voor vrouw (84) die nare brief kreeg: 'Nooit gedacht dat ik dit ooit mee zou maken' | RTL Nieuws | RTL.nl


VRESELIJKE BRIEF van vreselijke mensen. Misschien komt die brief niet eens van haar buren.

watertoren schreef op 21-04-2024 om 10:11:

Aasgieren zijn het! Toen mijn man net overleden was kreeg ik een brief in mijn brievenbus of ik mijn huis wilde verkopen. Die mensen gingen er al van uit dat ik in mijn eentje hier niet kon blijven wonen. Mijn man heeft mij goed achter gelaten en ik kan hier blijven wonen zo lang ik wil.


Vreselijk.

Ik heb jaren geleden een telefoontje gekregen toen mijn schoonmoeder in het ziekenhuis lag. Of haar huis binnenkort vrij kwam. Ben daar nog steeds boos over als ik er aan denk.

Fleurtje_5 schreef op 21-04-2024 om 15:12:

[..]


Vreselijk.

Ik heb jaren geleden een telefoontje gekregen toen mijn schoonmoeder in het ziekenhuis lag. Of haar huis binnenkort vrij kwam. Ben daar nog steeds boos over als ik er aan denk.

Wat een lef hebben mensen zeg.. Bah 

Wij hebben jaren geleden ook een briefje in de brievenbus gevonden of we bereid waren ons huis te verkopen. Jammer voor de persoon, maar we huren... 

Ach aan een kant snap ik het wel. Er is een woningtekort en als je wat wil, moet je er snel bij zijn. En dat kun je dan oa op zo'n manier doen. 

Mushu schreef op 21-04-2024 om 17:17:

Wij hebben jaren geleden ook een briefje in de brievenbus gevonden of we bereid waren ons huis te verkopen. Jammer voor de persoon, maar we huren...

Ik een tijdje geleden ook, maar daar had ik geen problemen mee. Dat was een gezin dat blijkbaar steeds net achter het net viste. 

2 ouderen met een engeltje👼op hun schouder hebben het geluk ongedeerd uit de auto te komen. De auto raakte van de weg toen de bestuurder waarschijnlijk gas gaf, waar hij moest remmen. Een paal doorboorde de auto

1280x720a.jpg

Paal doorboort auto in Noordwijkerhout, inzittenden ongedeerd (nos.nl)

Mushu schreef op 21-04-2024 om 17:17:

Wij hebben jaren geleden ook een briefje in de brievenbus gevonden of we bereid waren ons huis te verkopen. Jammer voor de persoon, maar we huren...

Wij krijgen ook wel eens briefjes van makelaars in de bus of we willen verkopen met het bericht dat ze net een huis in onze straat of wijk heel goed verkocht hebben. Ik heb daar geen moeite mee. 

Het verhaal van die mevr is wel anders. Bij jou ook als iemand het persoonlijk vraagt

Friezinnetje schreef op 21-04-2024 om 17:24:

Ach aan een kant snap ik het wel. Er is een woningtekort en als je wat wil, moet je er snel bij zijn. En dat kun je dan oa op zo'n manier doen.

Ik denk het soms ook, hoor. Maar ik zal nooit zoiets tegen iemand zeggen, laat staan een laffe, anonieme brief sturen…

SombraOnline schreef op 21-04-2024 om 19:08:

[..]

Ik denk het soms ook, hoor. Maar ik zal nooit zoiets tegen iemand zeggen, laat staan een laffe, anonieme brief sturen…

nee, zoals naar die oude dame bedoel ik ook niet. Maar als je weet dat er iemand is overleden, zou ik mss na 2 weken of zo wel een briefje in de brievenbus stoppen. 

En het is dubbel triest dat die mevrouw zelf graag naar een bejaardentehuis of zoiets dergelijks wil, maar ja, dat is er niet meer. En dan krijgt ze te horen dat ze egoïstisch is. Ze zal wel gedacht hebben, ze wensen me dood.

Aboutaleb: 'Fakkels uit stadion houden lastig, meegenomen in intieme delen' - https://nos.nl/l/2517762

Okee, ik kan heel wat hebben, maar een fakkel?

05a6dbb4-763c-11ec-b5f8-02d1dbdc35d1.jpg

Poezenmeisje schreef op 22-04-2024 om 20:55:

Okee, ik kan heel wat hebben, maar een fakkel?

199x840.jpg

het zijn vuurwerkfakkels, of rookfakkels. Die zijn wat kleiner. Maar goed, dan nog hoef ik ze niet daar waar de zon niet komt

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.