Nieuws en actueel Nieuws en actueel

Nieuws en actueel

Opmerkelijk maar waar nieuws

Wat denken jullie van het gegeven dat hij celstraf riskeert wegens verkrachting? Spreken we hier over instemming of niet omdat hij er anders uitzag dan wat ze zich verbeelde?

hij kan er wel niet uitzien als een gespierde italiaan maar misschien identificeerde hij zich wel als een gespierde italiaan.  Wie zijn wij om daar wat over te vinden dan.  

absor schreef op 16-04-2024 om 16:09:

hij kan er wel niet uitzien als een gespierde italiaan maar misschien identificeerde hij zich wel als een gespierde italiaan. Wie zijn wij om daar wat over te vinden dan.

Stel je voor dat dat zijn verdediging wordt, brilliant. 

Moirmel schreef op 16-04-2024 om 15:59:

Wat denken jullie van het gegeven dat hij celstraf riskeert wegens verkrachting? Spreken we hier over instemming of niet omdat hij er anders uitzag dan wat ze zich verbeelde?

Ik vind het geen verkrachting. Ze is zelf bewust naar hem toe gegaan om seks te hebben. Ze heeft zichzelf vrijwillig geblinddoekt. Blijkbaar heeft ze tijdens de seks niet laten blijken het niet te willen. Pas toen ze zag dat hij er anders uitzag, was het verkrachting? 

Is het onfatsoenlijk van de man dat hij een fake profielfoto had op een datingsite? Ja, maar daar is hij niet bepaald uniek in. Dat is een welbekend risico van een dergelijke app. 

Ik kan me voorstellen dat de vrouw zich gebruikt voelt. Maar ik vind het geen verkrachting. Wel een keiharde les..

Ook voor haar het het helemaal verkeerd kunnen aflopen, zelfs zonder te denken aan geweldsdelicten. 
Wat als de man nu geen 47-jarige ondernemer was, maar een goed ontwikkelde 15-jarige. Had ze dan verkrachting kunnen pleiten of was het dan veeleer pedofilie en zat zij dan op het strafbankje? 

Voor de duidelijkheid: ik laat gewoon mijn gedachten gaan, want voor mij betreft dit seks met wederzijdse instemming.

Ik snap dat verhaal niet zo goed want dat voel je toch tijdens de seks dat iemand niet zo'n gespierd lichaam heeft.

Poezenmeisje schreef op 16-04-2024 om 14:43:

Knettergek, die vrouw...

Seks met een wildvreemde en je kunt niet eens controleren of hij zijn regenjasje omheeft / omhoudt.

Dit 

Daarnaast hoop ik dat mevrouw een vette rekening krijgt voor alle kosten die haar aanklacht met zich meebrengt.

FB-IMG-1713301031402.jpg

FAKE NEWS
FAKE NEWS
FAKE NEWS

Toch?

Dat doet me denken aan de boeken van "Pim en Pidoe". 😍

85066223_1.jpg

Fleurtje_5 schreef op 17-04-2024 om 06:02:

Onderstaande bericht vind ik ongelooflijk dom. De aanleg van een tunnel onder het prehistorische monument Stonehenge in het Verenigd Koninkrijk.

https://www.ad.nl/buitenland/plan-voor-tunnel-onder-prehistorisch-stonehenge-brengt-verenigd-koninkrijk-in-rep-en-roer~afbe7bf5/

Ow ik hoop dat er een soort sit-in mogelijk is. Dat mensen net zolang op de bouwplaats gaan zitten, totdat dit onzalige plan wordt opgegeven!

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.