Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Zomergasten2021


Vf_Watervrouw

Vf_Watervrouw

19-07-2021 om 00:22 Topicstarter

Ik dacht dat het altijd nog 1x herhaald werd, maar kan dat niet vinden in de online gids.

NPO maakt er samenvattingen van zo'n 20 minuten van en VPRO maakt er podcasts van. Of er verschil zit tussen samenvatting en podcast weet ik niet.

Vf_Watervrouw

Vf_Watervrouw

19-07-2021 om 00:25 Topicstarter

Pepperoni schreef op 19-07-2021 om 00:19:

[..]

Ik heb NLziet app op de tv. Het programma was nog bezig dus ik kon nog net op tijd terug gaan naar 't begin van het programma.

Daar is nu een zomeraanbieding, misschien eens overwegen

Vf_Watervrouw schreef op 19-07-2021 om 00:22:

Ik dacht dat het altijd nog 1x herhaald werd, maar kan dat niet vinden in de online gids.

NPO maakt er samenvattingen van zo'n 20 minuten van en VPRO maakt er podcasts van. Of er verschil zit tussen samenvatting en podcast weet ik niet.

Ik ben aan het zoeken maar ik kan het niet vinden of het herhaald wordt. Volgens mij niet?

Daarom was ik al blij dat ik nog net op tijd was haha. 

Vf_Watervrouw

Vf_Watervrouw

19-07-2021 om 00:51 Topicstarter

Nee niet in de gids gevonden.

Met inloggen op npo (2,95 per maand ofzoiets) lijkt het nog wel te werken, maar dat ga ik nu niet meer doen. Hoop dat deze optie per uitending een paar dagen blijft, scheelt weer een zoveelste account ergens.

Vf_Watervrouw

Vf_Watervrouw

19-07-2021 om 10:48 Topicstarter

Online op npo kijken lukt nu wel (zonder inlog). Denk dat dat (over)morgen wel afgelopen is ivm copyright.

Vf_Watervrouw

Vf_Watervrouw

19-07-2021 om 13:47 Topicstarter

Heb nu aandachtiger naar de laatste 5 minuten kunnen luisteren

De uitzending is volgens presentatrice nog 3 WEKEN op npostart terug te kijken. Dat is langer dan ik verwacht had. Of het dan met of zonder inloggen is weet ik niet.

Het is ook terug te luisteren op Spotify.
Ik luister nu naar de laatste met Hans Klok, luistert lekker weg! 
Heb ooit ook die met John van den Heuvel geluisterd, maar die vond ik echt wel lang duren..

Vf_Watervrouw

Vf_Watervrouw

30-08-2021 om 21:24 Topicstarter

Heb in rustig tempo alle afleveringen gezien, vaak in 2-3 etappes. Momenteel staan er bij npostart nog 3 online en zijn er 4 'in het kort'. Op de site van vpro zelf heb ik nog niet gekeken.
Meestal voegt beeldmateriaal wel wat toe aan de gesprekken, maar wie weet test ik ook eens een luisterversie uit

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.