Media en cultuur
Friezinnetje
14-11-2024 om 15:36
Wie is de Mol 2025
Ja er komt weer een nieuw seizoen van Wie is de Mol!
Dit jaar in Cambodja.
Kick-off Wie is de Mol?, zaterdag 28 december om 19.00 uur op NPO 1
Wie is de Mol? vanaf zaterdag 4 januari om 20.30 uur bij AVROTROS op NPO 1
Bridget Maasland - RTL Boulevard
Gabriël Martina - Wildebras bekend van oa Tiktok
Maaike Martens - oa Het Klokhuis
Nora Akachar - oa Mocro Maffia
Ray Klaassens - Kamp van Koningsbrugge
Roos Moggré - journalist
Sam Hagens - journalist
Sophie Frankenmolen - actrice en presentatrice
Stijn de Vries - oa Spuiten en Slikken
Teun Luijkx - acteur en Trivago reclame
Lollypopje
14-11-2024 om 18:54
Miekje6 schreef op 14-11-2024 om 18:10:
[..]
Balen is dat. Ik hoorde laatst iemand in een podcast die met audiodiscriptie keek. Zou dat wel lukken of zijn uberhaubt de geluiden van het programma al te intensief? (kan er me iets bij voorstellen dat dat intensiever is dan een luisterboek dat monotoon wordt voorgelezen).
Het is zo wel Het geluid als de bewegende beelden. Vooral de beelden trek ik heel slecht. Daar kan ik al gaat 5 minuten naar kijken en ook niet iedere dag dus dan schiet het gewoon niet op. maar ik hou Hoop voor de keer er op😁
Miekje6
14-11-2024 om 20:31
Lollypopje schreef op 14-11-2024 om 18:54:
[..]
Het is zo wel Het geluid als de bewegende beelden. Vooral de beelden trek ik heel slecht. Daar kan ik al gaat 5 minuten naar kijken en ook niet iedere dag dus dan schiet het gewoon niet op. maar ik hou Hoop voor de keer er op😁
Aah oke. Voor de audiodiscriptie moet je het wel aanzetten want de app synchroniseert met het geluid van de opname maar de beelden worden dan omschreven waardoor je niet hoeft te kijken. Het is eigenlijk gemaakt voor blinden. Mocht je in de toekomst daar ooit gebruik van willen maken, wil ik wel even voor je nazoeken hoe het precies werkt.
Ik hoop overigens met je mee
Dutchgirly
14-11-2024 om 21:58
Schemerlampje schreef op 14-11-2024 om 16:21:
[..]
Bridget is ook de enige die ik ken.
Same! Zodra zij er uit is, is het met onbekende Nederlanders voor mij 🤣
Boekenwurm83
15-11-2024 om 11:09
Leuk dat het weer gaat beginnen. Bridget en die van de luizenmoeder (al weet ik zo ff niet hoe ze in het echt heet) zijn de enigen die ik ken, rest is voor mij ook onbekend.
amarna
18-11-2024 om 08:24
Ik ken er 5, valt me mee!
Bridget, Sam, Roos, Teun, Stijn
Stijn de Vries is de acteur die de barista speelt in dat reclamefilmpje voor Simpel. "ik heb een lactosevrij cortadootje met een wash van kokosessence"...