Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Wat heb je gelezen in 2023?

Voor mezelf heb ik voor 2023 weer een doel gesteld: ik wil graag 70 boeken gelezen hebben.

Mijn doel voor 2022 was 75 boeken lezen, en dat doel heb ik helaas niet gehaald (ik bleef steken op 62). Op naar een realistischer doel dus!

In dit topic kun je bijhouden wat je gelezen hebt! Ik raak altijd heel geïnspireerd van lijstjes van anderen, dus deel je gelezen boeken met ons!

Om dit topic overzichtelijk te houden een vriendelijk verzoek om je echt te beperken tot het noteren van je lijst met gelezen boeken! smile.gif Voor het bespreken van boeken hebben we het Boekentopic: wat lees je nu.


Regendrup.

Regendrup.

01-01-2023 om 11:28 Topicstarter

nog niet uitgelezen maar bezig in nummer 1 van dit jaar:

Januari 

  1. Pleasant Valley - Jolanda Ivonne Clement

Ik ben bezig in Op de Spoedeisende Hulp van Heleen Lameijer. 
Vanmorgen wel de nieuwste Jan Jans en de Kinderen gelezen. En ik ben ook bezig in Liefde Natuurlijk deel 1 - Cleo - Scones en Spotlights van Susan Muskee 

Onringd door Tegenslag staat op de lijst. Moet het lezen voor werk. Is de opvolger van Omringd door idioten va Thomas Erikson. Het boek komt over 2 weken uit. 

Verder heb ik nog steeds dezelfde stapel liggen als in 2022 🙈😂

Ha happy New topic!

1De mooiste tijd van het jaar - Jenny Baylis( Al heb ik hem nog niet helemaal uit)

Nog net in 2022 mee begonnen: 
Mijn doel is minimaal 52 boeken lezen, maar of me dat lukt is lastig te bepalen aangezien ik dit jaar mijn examens als verpleegkundige heb. 

1. Schone slaapsters -Stephen King and Owen King

Regendrup.

Regendrup.

01-01-2023 om 12:26 Topicstarter

Dolfje schreef op 01-01-2023 om 12:09:

Ha happy New topic!

1De mooiste tijd van het jaar - Jenny Baylis( Al heb ik hem nog niet helemaal uit)

Ja is mijn favoriet om meteen te openen haha. 

Ik moet wel echt mijn 2022 lijst nog ff updaten. 

Leuk! Ik heb niet per se een leesdoel, maar wil wel meer tijd maken om te lezen.

Eerste boek net uitgelezen (wel een kinderboek haha).

1. Bende van de Korenwolf 'De reis met de vliegende leunstoel' van Jacques Vriens

Ben bezig met Langste. Kerst. OOIT! van Lisette Jonkman. En er ligt nog een flinke stapel op mij te wachten.

Happy 2023 en happy New topic!

Mijn doel is 36 boeken lezen dit jaar, vorig jaar was mijn doel 24 en ondanks een heftig jaar waarin ik minder gelezen heb dan het jaar daarvoor toch 40 boeken gelezen. Dus mijn doel kan wat hoger gezet worden. Ben nu bezig in de IJsprinses van Camilla Lackberg. 

In het vorige topic wel af en toe meegelezen, maar nooit gepost. Nu bezig in 'Wat loopt daar?' van Midas Dekkers. Lijkt niet helemaal het genre dat jullie lezen, maar ik hou er wel van 

Teveel.om een lijstje hier neer te zetten. Gemiddeld 1,5 boek per week.

Monika_Geller schreef op 01-01-2023 om 13:15:

In het vorige topic wel af en toe meegelezen, maar nooit gepost. Nu bezig in 'Wat loopt daar?' van Midas Dekkers. Lijkt niet helemaal het genre dat jullie lezen, maar ik hou er wel van

Is leuk! Ik heb ook een aantal Midas-boeken. 
Ik lees heel veel verschillende genres maar sinds ik Corona heb gehad werkt mijn hoofd niet zo heel hard mee dus boeken waar iets meer aandacht voor nodig is blijven even liggen. 

bieb1963 schreef op 01-01-2023 om 14:05:

Teveel.om een lijstje hier neer te zetten. Gemiddeld 1,5 boek per week.

Dat valt toch wel mee? In 2021 las ik 136 boeken. Regelmatig je lijstje updaten helpt bij het bijhouden. 

Januari
1. Heleen Lameijer - Op de Spoedeisende Hulp

ShowyHummingbird30

ShowyHummingbird30

01-01-2023 om 16:24

Januari
1 Charge - J.J. Pike

Ik heb geen leesdoel maar zou wel meer willen lezen.

In 2022 mee begonnen maar telt wel als dit jaar vind ik
1. The long way to a small angry planet.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.