Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Top 2000: Mis jij Matthijs van Nieuwkerk?

Ik niet, eigenlijk. Het is een programma dat over muziek gaat, en niet over de presentator(en). Maar blijkbaar zijn op sociale media de meningen nogal verdeeld. En Herman van der Zandt is leuk!


Het gaat om de muziek!

Nee, want ik kijk niet.

Nee, want Matthijs kon ook erg brallerig zijn. De muziek staat voorop, niet de presentatoren.

EnchantedDragonfly18

EnchantedDragonfly18

31-12-2022 om 08:00

Geen minuut gemist.

Ik heb die man nooit iets aan gevonden, dus mis ik hem ook niet.

Nee het draait nu zelfs nog meer om de muziek.

Nee, ik mis hem niet. Maar ik vond Herman van der Zandt altijd al veel leuker. 

(Ik hoop maar niet dat hij de NOS Sport presentator is waar laatst over bericht werd, daar blijkt ook jaren sprake van grensoverschrijdend gedrag...) 

Nee ik mis hem niet. Herman van der Zandt doet het heel goed.  Is wat rustiger maar dat maakt het programma niet minder. 
Net als Rondstruiner hoop ik ook dat hij niets te maken heeft met de berichten over het grensoverschrijdend gedrag bij NOS-sport.

nee, ik vond het altijd al een arrogant mannetje. Waardoor ik al zijn programma's oversloeg. 

Ik mis de Top2000 quiz! Hopelijk doen ze die volgend jaar wel weer. Het aparte programma en het stukje in dit programma.

Nee totaal niet. Denk trouwens dat Leo het ook best alleen had kunnen doen want vind Herman niet storend maar nou ook weer niet heel veel toevoegen. Mathijs vond ik en niks toevoegen en storend.

Mensen die zich zo druk maken als Matthijs van Nieuwkerk overspelen hun hand tenslotte toch wel. Hij was niet het soort tv-persoonlijkheid waar ik naar ging kijken. Nogal overactief (de stoom kwam als het ware uit zijn neusgaten) en dat maakt mij nerveus. Dus ik zapte door als ik daar langs kwam.

Jammer dat zo'n getalenteerde man niet tijdig feedback kreeg. Hij krijgt nu een harde les in nederigheid en relativering. Maar hij zal nog genoeg mensen over hebben die van hem houden hoor. En ooit krijgt hij weer een goede baan.

Amazooi schreef op 31-12-2022 om 09:15:

Mensen die zich zo druk maken als Matthijs van Nieuwkerk overspelen hun hand tenslotte toch wel. Hij was niet het soort tv-persoonlijkheid waar ik naar ging kijken. Nogal overactief (de stoom kwam als het ware uit zijn neusgaten) en dat maakt mij nerveus. Dus ik zapte door als ik daar langs kwam.

Jammer dat zo'n getalenteerde man niet tijdig feedback kreeg. Hij krijgt nu een harde les in nederigheid en relativering. Maar hij zal nog genoeg mensen over hebben die van hem houden hoor. En ooit krijgt hij weer een goede baan.

Ik ben het eens met je laatste alinea. Ik heb ondanks wat er allemaal naar buiten gekomen is toch ergens een gevoel van "die man had tegen zichzelf in bescherming genomen moeten worden" . Ze hebben hem ook làten ontsporen in al die jaren. Ze vonden de kip met de gouden eieren te belangrijk en hebben hem niet gecorrigeerd. Alles voor de kijkcijfers  .

Ik heb gisteren even gekeken en vond dat Herman het prima deed. De kracht van het programma zit voor mij in het format en niet in Matthijs van Nieuwkerk. 

Herman is prima. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.