Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Songfestival 2026

Ik had al een halfslachtige poging gedaan in een oude topic over het Songfestival 2022. Dit voor het geval er geen reacties zouden komen. Ik ben dus blij dat er dan toch een nieuwe topic is geopend over het Songfestival 2026. 

Ik vond het zo leuk dat Vicky Leandros er was. Nog altijd een mooie vrouw. 

Mijn favorieten zijn Kroatië echt prachtig, Moldavië en Israël voorlopig. Ik ben heel benieuwd hoe iedereen het gaat doen morgen.

Jammer dat San Marino niet door is. Zo leuk om Boy George weer eens te zien. Voor mij is hij de levende 80er jaren. Mijn favoriete decennium.

Gisteravond was weer leuk, maar ik vond de nummers van dinsdag meer afwisselend ofzo. En wat waren de presentatoren weer saai zeg, hebben ze echt geen leukere mensen in Oostenrijk voor zoiets als dit? 

Mijn favorieten zijn Kroatië, Servië, Noorwegen, Frankrijk en Israël. Oh, en Australië is dit jaar ook heel goed. Haha, er zijn sowieso best heel veel goede liedjes dit jaar. 

Kroatië staat bij mij toch wel op nummer 1, dat is een prachtig mooi liedje.

Delta Goodrem was inderdaad erg goed! Zou leuk zijn als Australië een keer wint 😁

Poezenmeisje

Poezenmeisje

15-05-2026 om 11:42 Topicstarter

Cute. 😄

Welkom in de jaren...

https://www.facebook.com/share/v/1conwtjqpc/

BlairW schreef op 15-05-2026 om 10:50:

Delta Goodrem was inderdaad erg goed! Zou leuk zijn als Australië een keer wint 😁

Ja, dat vind ik ook 😁

Mijn top 3: Kroatië, Australië en Israël.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.