Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Sinterklaasjournaal 2025

Wie kijkt er mee? 

Wat heerlijk dat Pietje Paniek weer terug is 😍

Ik ben gek op de actualiteitsopmerkingen die kinderen nog niet snappen.

"O maar als het een kazerne wordt, hebben de Sint en Pieten geen huis"
"Ja daar hebben wel meer mensen last van hè"

Ja, leuk dat Pietje Paniek weer meedoet. Omdat het op Texel is zeker, haha! En weer BN’ers spotten, ook leuk.

Gee013

Gee013

10-11-2025 om 20:36 Topicstarter

We waren afgelopen zomer op Texel, het is dan ook één groot feest der herkenning. 

Inderdaad, al die grapjes die de kinderen niet snappen, dat maakt het programma zo leuk! De pubers zitten ook enorm mee te genieten. 

hier ook genieten. Strandjutter wil struinen sprak ook aan

voor het eerst geen gelovige kinderen hier meer en dat maakt het kijken haast nog leuker 😇 de jongste vind het zielig dat de kinderen nu denken dat pietje paniek misschien wel doodgevallen is?! En zij geloven dat ook echt hè, mam! 😆
Ik vind het nog steeds mooi, al die dubbelzinnige (volwassen) grapjes echt leuk!

Ik blijf ook kijken ook al zijn de kinderen al jaren niet meer gelovig. Toen het pietenhuis nog bij mij in de gemeente stond had het nog een extra dimensie, het proberen te herkennen van de locaties.

Pietje Paniek 

vandaag hebben we eigenlijk al die niet storen poster nodig 😀 want er wordt straks tussen 6 en 8 iets bezorgd. 

Hopelijk vandaag beter contact met de stoomboot en de hoofdpiet 

Ik vind er dus echt niks aan 🙈. Maar de kinderen vinden 1 keer op school kijken ook wel genoeg ipv eerst thuis en dan erna op school. (1 gelovig kind nog)

Due-scimmie schreef op 11-11-2025 om 13:15:

Ik vind er dus echt niks aan 🙈. Maar de kinderen vinden 1 keer op school kijken ook wel genoeg ipv eerst thuis en dan erna op school. (1 gelovig kind nog)

Weet je zeker dat je je mening voor je houdt. Of zucht je elke keer als het op de buis komt? Want kinderen nemen dat over. Als mama het stom vindt dan is het stom. 

Frisdrank1972 schreef op 11-11-2025 om 14:25:

[..]

Weet je zeker dat je je mening voor je houdt. Of zucht je elke keer als het op de buis komt? Want kinderen nemen dat over. Als mama het stom vindt dan is het stom.

Nee hoor. Kinderen hebben er nog nooit om gevraagd thuis, of ze dachten er afgelopen jaren 1 of 2 keer aan en dan ging het op maar dag erna dachten ze al niet meer aan. En dan ga ik ook niet vragen of ze het wel willen kijken. 

Het nieuwe seizoen van Freek Vonk daarentegen wat erna komt vinden ze veel interessanter. 

Wij kijken ook. We moeten toch weten waar de kleinkinderen het over hebben hè 😉.
En ik vind de 'grotemensengrappen' leuk.

Wij kijken ook. Dochter maakte zich een beetje zorgen om het pietenhuis, maar ik heb haar al gerust gesteld dat het vast goed komt. 

Due-scimmie schreef op 11-11-2025 om 13:15:

Ik vind er dus echt niks aan 🙈. Maar de kinderen vinden 1 keer op school kijken ook wel genoeg ipv eerst thuis en dan erna op school. (1 gelovig kind nog)

Ik vind er ook niks aan. Kleuter loopt al vanaf dat hij uit school is te vragen of het al tijd is voor het Sinterklaasjournaal 🤣

Hebben we al een noodpakket?!

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.