Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Maestro 2023

aHR0cHM6Ly93d3cucGhpbGhhYXJsZW0ubmwvL2Ntc19maWxlcy9zeXN0ZW0vaW1hZ2VzL2ltZzUyMTVfb3JpZy5qcGc_198.jpg

  • Pepijn Lanen. Artiest en schrijver.
  • Frédérique Spigt. Muzikant.
  • Ammar Bozoglu. Zanger.
  • Tjitske Reidinga. Acteur.
  • Glodi Lugungu. Stand-up comedian.
  • Chris Zegers. Presentator en acteur.
  • Roos Moggré Presentator en journalist.

Maestro, vanaf 3 december 2023 om 20.25 uur bij AVROTROS op NPO 1


Leuk, ik ga zeker kijken,het is één van mijn favoriete programma’s!
En ik vind Pepijn leuk, hopelijk doet hij het een beetje goed.❤️

Superleuk! Ik ga ook kijken.

Dank je wel Midas, voor deze post! Ik zou het totaal vergeten zijn, maar ik ga zeker kijken! Zo leuk.

ShowyHummingbird30

ShowyHummingbird30

03-12-2023 om 20:28

Ik zit er klaar voor! Heerlijk programma.

ik heb ervan genoten. Was echt zo grappig af en toe

Heb weer met tranen in mijn ogen gezeten van het lachen. Zo’n leuk programma

Chris Zegers is echt de gedoodverfde winnaar, maar wat heb ik gelachen om anderen zeg.

Wat een heerlijk programma is Maestro toch, ik heb weer genoten gisteren!

gisteren ook de hele aflevering gezien. Was echt geweldig. Vind vooral dat Engelse jurylid ontzettend grappig. bij 2 nummers was het weer echt topsport voor de muzikanten. 

ShowyHummingbird30

ShowyHummingbird30

11-12-2023 om 20:12

Friezinnetje schreef op 11-12-2023 om 19:55:

gisteren ook de hele aflevering gezien. Was echt geweldig. Vind vooral dat Engelse jurylid ontzettend grappig. bij 2 nummers was het weer echt topsport voor de muzikanten.

Dominic is inderdaad geweldig. Ik heb beide afleveringen weer genoten.

Coreopsis schreef op 11-12-2023 om 20:12:

[..]

Dominic is inderdaad geweldig. Ik heb beide afleveringen weer genoten.

oh ja, Dominic. Geweldige kerel. 

Ysenda schreef op 11-12-2023 om 11:07:

Chris Zegers is echt de gedoodverfde winnaar, maar wat heb ik gelachen om anderen zeg.


Ik moet zeggen dat ik het niveau in vergelijking met de voorgaande jaren heel erg vind dalen. Het is hilarisch, maar totaal inhoudsloos geworden. Lenette van Dongen en Tanja Jess waren in het verleden geweldig! Sor, Spike, Maartje van de Wetering, super, wat een uitstraling en zo ook velen na hun. Maar Chris Zegers? Sorry hoor. Die staat niksig wat met zijn armen te zwaaien en is eenoog-koning in het land der blinden. Hij snapt er helemaal niks van. Ik vond het programma altijd heel leuk, maar ik ben gisteren totaal afgeknapt op de kwaliteit van deze BN-ers. Dominic Seldis voert al jarenlang hetzelfde toneelstukje op, niet meer serieus te nemen in zijn jury-invulling, net zomin als Isabel van Keulen. Jammer van een leuk programma.

de laatste aflevering was helemaal met rampzalige jurering! Chris sloeg er compleet naast en kreeg een 9. Frederique moet eenmaal opnieuw beginnen en krijgt daar strenge waarschuwing voor. 
Die act van die vrouw met dr schoenen kennen we inmiddels ook wel, waardeloos dat zij zoveel punten krijgt. 
Degene die vorige week veelbelovend was moet nu opeens naar huis... 

Ik kan het helaas niet terugkijken, echt superjammer ☹️ Heeft misschien te maken met rechten van de muziek of muzikanten? Normaal gesproken kan ik het wel altijd terugkijken…

hmm, zit je in het buitenland? Kan het via de npo-app gewoon terugkijken. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.