Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Heel Holland Bakt 2023 (gesloten)


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Met name de derde opdracht vond ik leuk. Macarons is al zo vaak langs geweest. 
Dat koekje had ik nog nooit gezien. Het lijkt een beetje op spekkoek op een rolletje.

Jammer dat Geraldine eruit is. Ik vind het altijd leuk als iemand echt andere smaken laat zien in de tent. Gewoon meer variatie vind ik leuk.

Ik snap Janny's reactie op Jans technische opdracht wel. Tot die tijd was alles wat gespoten was mooi.

Ik vond die vrouw met de hoofdoek helemaal niet goed bij de laatste opdracht, ze had alleen wat koekjes op elkaar gestapeld en nauwelijks een spel gemaakt, kan iedereen wel.

Muurbloem1985 schreef op 15-01-2023 om 21:34:

Ik vond die vrouw met de hoofdoek helemaal niet goed bij de laatste opdracht, ze had alleen wat koekjes op elkaar gestapeld en nauwelijks een spel gemaakt, kan iedereen wel.

De koekjes zullen wel lekker geweest zijn maar ik vond het ook weinig creatief qua spel.

Friezinnetje

Friezinnetje

15-01-2023 om 21:42 Topicstarter

beter lekkere koekjes en wat minder creatief, dan goed uitgevoerd maar niet te eten

Friezinnetje schreef op 15-01-2023 om 21:42:

beter lekkere koekjes en wat minder creatief, dan goed uitgevoerd maar niet te eten

Dat is waar maar als het allebei goed is, is natuurlijk nog mooier 😉

Friezinnetje

Friezinnetje

22-01-2023 om 20:28 Topicstarter

wie kijkt er weer mee? 

Friezinnetje schreef op 22-01-2023 om 20:28:

wie kijkt er weer mee?

Zeker, van ons mag Amel er uit.

Friezinnetje

Friezinnetje

22-01-2023 om 21:09 Topicstarter

Ysenda schreef op 22-01-2023 om 20:58:

[..]

Zeker, van ons mag Amel er uit.

die is vandaag erg sterk. Denk dat Ben eruit gaat

Friezinnetje schreef op 22-01-2023 om 21:09:

[..]

die is vandaag erg sterk. Denk dat Ben eruit gaat

Dat dachten wij ook, en is ook terecht.

Ben eruit, terecht vind ik.

Ik vind de serie een stuk leuker dan ik op voorhand dacht. In de eerste paar afleveringen staken Jan en Zineb er met kop en schouders bovenuit, en nu wordt het niveau wat gelijkwaardiger. Mercedes en (vooral) Amel zijn allebei veel beter gaan bakken.

Terecht inderdaad dat Ben eruit is. Leuke aflevering was het.

Vond het ook weer leuke aflevering, vond het ook wel terecht dat Ben eruit ging. 
Vind ook dat Mercedes en Amel in de loop van de weken beter zijn gaan bakken. De overgebleven kandidaten vind ik nu aardig gelijkwaardig aan elkaar. Ben benieuwd wie er straks gaat winnen. 

Friezinnetje

Friezinnetje

29-01-2023 om 19:21 Topicstarter

vanavond weer een nieuwe aflevering.  

Ja ik ga weer kijken. Eerst nog Midsomer Murders van gisteravond terugkijken.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.