Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Boekentopic: wat lees je nu? - Deel 2

Ik ben terug naar Cornwall van Marelle Boersma opnieuw aan het lezen. 5 jaar geleden. Weet niet meer hoe het zat maar wel dat het mooi was.

nlies schreef op 17-08-2025 om 21:25:

Ik lees nu Het laatste woord, van Louisa Scarr. Thriller, niet heel bloederig. Heb m van bookchoise

En weer uit. Eerste boek van een nieuwe serie, benieuwd naar het volgende. Zag dat haar naam een pseudoniem is van Sam Hollander. daar heb ik ooit een boek van gelezen, dus daar maar mee verder tot hiervan deel 2 komt

'Emily Wildes Encyclopedie der feeen'
Wat een heerlijke cozy feelgood fantasy.

Ik ben nog steeds bezig in het Sanatorium, dat wil zeggen ik heb geen woord meer gelezen sinds ik dat meldde. Veel te drukke week en weekenden gehad. Was te moe om te lezen..
Maar ik ga er vandaag mee verder.

Lollypopje schreef op 18-08-2025 om 09:02:

'Emily Wildes Encyclopedie der feeen'
Wat een heerlijke cozy feelgood fantasy.

Leuk, deze staan ook nog op mijn lijstje! 3 delen geloof ik inmiddels?

ik ben bezig in de Crescent City reeks van Sarah J Maas. Ik was van de ACOTAR serie enorm in de indruk, dit valt me tot nu toe een klein beetje tegen

MildredRatched schreef op 18-08-2025 om 12:29:

[..]

Leuk, deze staan ook nog op mijn lijstje! 3 delen geloof ik inmiddels?

Klopt. Volgrns mij is het een trilogie.

Zouden de boeken van Lars Kepler op volgorde gelezen moeten worden, of kan ik ook ergens halfweg beginnen (uit boekspotkast gehaald)

nlies schreef op 18-08-2025 om 17:24:

Zouden de boeken van Lars Kepler op volgorde gelezen moeten worden, of kan ik ook ergens halfweg beginnen (uit boekspotkast gehaald)

Op volgorde zou ik doen. In elk geval de boeken met Joona Lina in de hoofdrol. Er zit een belangrijke verhaallijn van hem in. 

Maheiden schreef op 18-08-2025 om 18:11:

[..]

Op volgorde zou ik doen. In elk geval de boeken met Joona Lina in de hoofdrol. Er zit een belangrijke verhaallijn van hem in.

dan ga ik eerst deel 1 maar zoeken

Boekenuil schreef op 16-08-2025 om 12:58:

Ik ben begonnen in ‘De bronzen stad’ van Shannon Shakraborty. Ik las hier eerder positieve dingen over de triologie, dus dat maakte mij wel nieuwsgierig 😊

Wat een leuk en origineel boek is dit zeg! Ik heb meteen deel 2 besteld: De koperen koning.

Lars Kepler

Boekenuil schreef op 19-08-2025 om 13:37:

[..]

Wat een leuk en origineel boek is dit zeg! Ik heb meteen deel 2 besteld: De koperen koning.

Hmmm ik was ermee gestopt. Toch doorzetten misschien?

Fiorah schreef op 19-08-2025 om 16:49:

[..]

Hmmm ik was ermee gestopt. Toch doorzetten misschien?

ik ook mee gestopt tijden geleden al.

en nu Lars kepler van de onlinebieb gehaald

Ik heb gisteravond “De vrouw op zolder” van Freida McFadden uitgelezen (goed boek vond ik).
En nu zag ik net dat haar nieuwste boek “De huurder” in Kobo Plus staat, dus die heb ik meteen maar gedownload: vanavond lekker weer doorlezen 😁.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.