Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Boekentopic: wat lees je nu? - Deel 2

Miss_Moneypenny schreef op 12-08-2025 om 21:43:

Ik ben nu begonnen in De zeven echtgenoten van Evelyn Hugo. Stond al een tijdje op mijn te-lezen lijstje.

Dat boek lees ik nu toevallig ook, bevalt goed tot nu toe!

Fiorah schreef op 12-08-2025 om 18:39:

[..]

Ik vond het niet vreselijk maar ik vond het ook echt de hype niet waard. Aan de andere kant sprak ik van de week een vriendin die het PRACHTIG vond. Dus ja, zeg het maar.

Er wordt steeds tegen mij gezegd dat ik dat boek moet lezen.ik kan mij er nietbtoe zetten.

Heb ik altijd met boeken die n hype zijn .de zeven zussen heb een deel tot pagina 50 gelezen toen heb ik het weg gelegd.niet om door te komen .en zo zijn er nog veel meer .die mij dan enorm tegen vallen .

Smaken verschillen.

Ik lees nu Versplinterd, van A.G. Howard. Over de achterkleindochter (of nog n generatie verder) die terug naar Wonderland gaat.
Hij is leuk.

Wirgcontract van Loes den Hollander.

Zie net dat er weer n boek van de moordclub op donderdag van Richard Osman uit is. Heb het maar gelijk gereserveerd op de bieb. Lekkere wegleesboeken

nlies schreef op 14-08-2025 om 11:38:

Zie net dat er weer n boek van de moordclub op donderdag van Richard Osman uit is. Heb het maar gelijk gereserveerd op de bieb. Lekkere wegleesboeken

Oh goede tip, ik dacht dat dat boek pas dit najaar uit zou komen! 

Moorddeal van Steve Cavanagh.
Zo ongeloofwaardig dat het bijna fantasy mag heten maar ook ongelooflijk en ondraaglijk spannend bij vlagen. Toch is zijn Eddie Flynn serie beter en daar is weer een nieuwe van uit, jippie!

Under a dark cloud van Louisa Scarr
Nog beter dan het eerste deel. 

Ik heb de Pendergast serie van Preston en Child ontdekt.
Eerste boek bijna uit en vind het erg vermakelijk en zag dat ik er nog eem stuk of 20 heb om me op te verheugem 😁

Cala schreef op 14-08-2025 om 12:38:

[..]

Oh goede tip, ik dacht dat dat boek pas dit najaar uit zou komen!

Ah leuk, ik zie dat deel 5 van de thursday murder club idd in september uitkomt, maar dat hij vorig jaar een nieuwe serie is begonnen (We solve murders), die ga ik downloaden.

Cala schreef op 14-08-2025 om 14:09:

[..]

Ah leuk, ik zie dat deel 5 van de thursday murder club idd in september uitkomt, maar dat hij vorig jaar een nieuwe serie is begonnen (We solve murders), die ga ik downloaden.

oeps ja over het hoofd gezien dat het niet de donderdagclub is. hoewel ik wel de info heb gelezen. Denk niet dat ik ooit n goede speurder word 

Ik heb net De zomergasten van Tess Gerritsen uit, deel 2 uit de Martiniclub-serie. Ik vind dit zulke leuke boeken! Echt iets heel anders dan haar eerdere boeken. Spanning met een enorm leuke humor, dus ik vloog er echt doorheen. Nu nog even bedenken wat het volgende boek wordt. Ik heb De bijensteek van Paul Murray nog liggen (aanrader van een collega) maar twijfel nog.

Ik ben begonnen in ‘De bronzen stad’ van Shannon Shakraborty. Ik las hier eerder positieve dingen over de triologie, dus dat maakte mij wel nieuwsgierig 😊

ik heb Versplinterd uit. Was wel leuk. Ikheb nu ook gezien dat het een3delige serie is. Ga de andere delen nog wel n keer lezen. Nu moet ik op ereader of onlinebieb even inspiratie zoeken voor volgend boek

De bigamist - Rona Halsall
Hij is de perfecte echtgenoot - maar jij bent niet zijn enige vrouw

Ik kwam dit boek toevallig tegen in de bieb en het sprak me meteen aan. Heeft iemand dit boek ook gelezen? 

-Nienke- schreef op 14-08-2025 om 20:49:

Ik heb net De zomergasten van Tess Gerritsen uit, deel 2 uit de Martiniclub-serie. Ik vind dit zulke leuke boeken! Echt iets heel anders dan haar eerdere boeken. Spanning met een enorm leuke humor, dus ik vloog er echt doorheen. Nu nog even bedenken wat het volgende boek wordt. Ik heb De bijensteek van Paul Murray nog liggen (aanrader van een collega) maar twijfel nog.

Ik heb dat boek gelezen! Koste me wat moeite om erin te komen. Want het is steeds vanuit een ander perspectief. Maar daarna toch erdoor gegrepen en vond het mooi.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.