Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Boekentopic: wat lees je nu? - Deel 2

Beterlaat2021! schreef op 10-02-2025 om 10:26:

En ik lees nu een ouder boek van haar echtgenoot, Richard, over zijn leven met tennis en andere toptennissers, 'Harde Ballen" . Uit een straatbieb en nog gesigneerd ook...

boekenbalie_9789043908672_cover_1920x1920.jpg

Oh dat boek staat ook bij mij in de kast. Leuk boek. Maar ik volg al heel lang het wedstrijd tennis op de voet.

Emily Wildes encyclopedie der feeën van Heather Fawcett inmiddels ook uit, leuk boek en leest makkelijk en ben al benieuwd naar het volgende deel in de serie. 
Nu de Gouden duiven van Martha Hall Kelly klaar liggen om in te beginnen, lijkt me mooi boek. 

Beterlaat2021! schreef op 10-02-2025 om 10:26:

En ik lees nu een ouder boek van haar echtgenoot, Richard, over zijn leven met tennis en andere toptennissers, 'Harde Ballen" . Uit een straatbieb en nog gesigneerd ook...

Wat interessant! Leuk (En toevallig 😁)

kapow schreef op 08-02-2025 om 16:44:

Lady Kitty’s fortuinlijke zoektocht van Sophie Irwin ligt klaar.

Ik heb hem al uit. Heerlijk boek, luchtig en grappig. 

kapow schreef op 10-02-2025 om 16:55:

[..]

Ik heb hem al uit. Heerlijk boek, luchtig en grappig.

Dat klinkt echt als het soort boek waar ik nu behoefte aan heb. Gelukkig stond 'ie in kobo plus, dus ik heb 'm meteen op de e reader gezet.

heb Het Chateau, van Ruth Kelly gelezen. Moest er echt inkomen, had geen idee welke kant het echt uitging, maar werd toch wel spannend

Net klaar met Brandoffer van M.w. Craven. wel een goed boek, ik ga de rest van de serie ook lezen/luisteren

Nog bezig in De Rachel affaire. En ik ga in een nieuw luisterboek beginnen Dat ene moment van Liane Moriatry. Ik heb ooit big little lies gelezen van haar. Dus mijn verwachtingen zijn hoog.

Het Perfecte stel van Ruth Ware uit. Spannend boek!
Ga nu beginnen aan Je bent jong en je krijgt wat van Monique van Loon.

Ik ben vrij van Lale Gül.

Ik zag een boek van een Koreaanse schrijfster, “Pottenbakken voor geluk”, in de boekwinkel op het station staan (toen ik zaterdagavond mijn trein had gemist 😅).
Thuis heb ik hem opgezocht en het boek stond in Kobo Plus, dus die heb ik gedownload.

Over burn-out, pottenbakken en katten: heel lief boek.

Oh ja dat is helemaal in je, dat genre. Hoe heet dat ook alweer? Ik ben benieuwd of je het wat vindt.

Ik heb De Laatste Dag uit en heb nu Het Grachtenhuis klaargelegd, dat was ook een tip uit dit topic.

Ik lees nu Laatste belofte, van Angela Marsons. Wel lastig dat er veel teruggaat naar het vorige boek, maar het begint al wel n beetje boven te komen

Gisteren uitgelezen, de bessenplukkers-Amanda Peters. Ik vond het een mooi boek. 
Nu op zoek naar iets anders, ben lid van bookchoice weet nog niet welke ik lezen ga. 

Ik luister nu ‘De wraak van Balthazar’ van Jeroen Windmeijer. Goed boek!

Laatste belofte is nu uit. Was weer spannend
@Raccoon, Heb je Wondermond al gelezen? was vorige maand bij bookchooise

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.