Media en cultuur
Regendrup.
12-04-2022 om 13:52
Boekentopic: wat lees je nu? - Deel 2
Zie hier het vervolg van het boekentopic om te plaatsen wat je op dit moment leest of wat klaarligt om te gaan lezen!
Eventueel kun je erbij schrijven wat je er tot nu toe van vindt of waarom je ervoor gekozen hebt dit boek te gaan lezen.
Veel leesplezier!
Link naar het vorige deel:
https://www.viafora.nl/forum/media-en-cultuur/boekentopic-wat-lees-je-nu?page=64#1942
Maheiden
12-11-2024 om 20:57
Verknipt van Eveline Karman gelezen, een thriller. Schrijfster kende ik niet maar het boek beviel goed. Ik wil wel meer van haar lezen.
Er staan 3 nieuwe boeken voor me klaar dus morgen eerst naar de bieb. Vanavond dan maar een oud boek in de herhaling.
joky
13-11-2024 om 02:08
Maheiden schreef op 12-11-2024 om 20:57:
Verknipt van Eveline Karman gelezen, een thriller. Schrijfster kende ik niet maar het boek beviel goed. Ik wil wel meer van haar lezen.
Er staan 3 nieuwe boeken voor me klaar dus morgen eerst naar de bieb. Vanavond dan maar een oud boek in de herhaling.
Daar ben ik ook in aan het lezen.ik geloof dat ze in totaal drie boeken heeft geschreven.
Maheiden
13-11-2024 om 08:43
Maheiden schreef ovp 12-11-2024 om 20:57:
Nou, dat oude boek leg ik weg. Ooit gelezen, toen vond ik het leuk maar ik kom er nu niet door. In tweestrijd van Jenna Blum. Over een vrouw die op zoek gaat naar haar lang verloren tweelingbroer die tornadojager is.
nlies
15-11-2024 om 14:47
Vandaag een nieuwe Kobo Libra Color gekocht. De oude laadde niet meer op, en was 7 jaar oud. Dus ik kan weer vooruit.
Maheiden
16-11-2024 om 13:13
Getsie, heb ik een gereserveerd boek van de bieb dat naar sigarettenrook ruikt 🤢 Dat is echt niet te lezen in bed. Omdat ik mijn lenzen dan uit heb, houd ik het boek nl. altijd vlakbij mijn hoofd.
Fiorah
16-11-2024 om 13:29
Wow, dan is er wel echt heel dichtbij gerookt.
Heb je dezelfde Kobo weer als eerst, Nlies?
Was er hier nou iemand die The Bee Sting van Paul Murray aanraadde of was dat ergens anders?
Camping van Maartje Wortel is ook echt een aanrader vind ik.
nlies
16-11-2024 om 14:06
Nee, niet dezelfde kobo, die bestaat niet meer ding was 7 jaar oud, tenminste ik kan zien dat ik de eerste boeken er in 2017 op gezet heb. Maar mijn zus heeft deze ook, en die was er tevreden over, dus dan ga ik geen verder onderzoek doen. Maar deze is weer wat nieuwer, want zij heeft geen kleuren. Was even wennen al die kleurtjes op het scherm, met de boeken naast elkaar
kerst
16-11-2024 om 15:31
Maheiden schreef op 16-11-2024 om 13:13:
Getsie, heb ik een gereserveerd boek van de bieb dat naar sigarettenrook ruikt 🤢 Dat is echt niet te lezen in bed. Omdat ik mijn lenzen dan uit heb, houd ik het boek nl. altijd vlakbij mijn hoofd
Boek etmaal in gesloten zak met schep koffie erbij doen.
Ik ben net begonnen met Nazomer van Esther Verhoef, maar kan me tot nu toe niet boeien.
kapow
16-11-2024 om 19:25
Davaebad, bronzen stad uit.
Ik begreep er bij vlagen echt niks van. De culturen, wezens, regels. Zelfs niet na terugbladeren. Dit lees ik ook wel terug in wat recensies.
De hoofdpersonen vond ik boeiend genoeg om toch door te gaan met deel 2.
Lali
16-11-2024 om 21:03
nlies schreef op 16-11-2024 om 14:06:
Nee, niet dezelfde kobo, die bestaat niet meer ding was 7 jaar oud, tenminste ik kan zien dat ik de eerste boeken er in 2017 op gezet heb. Maar mijn zus heeft deze ook, en die was er tevreden over, dus dan ga ik geen verder onderzoek doen. Maar deze is weer wat nieuwer, want zij heeft geen kleuren. Was even wennen al die kleurtjes op het scherm, met de boeken naast elkaar
Dat heb ik precies zo. Ik heb hem nu een maand of zo en begin nu een beetje gewend te raken aan de kleuren. En zie er nog niet echt de voordelen van.
Fiorah
16-11-2024 om 22:09
kapow schreef op 16-11-2024 om 19:25:
Davaebad, bronzen stad uit.
Ik begreep er bij vlagen echt niks van. De culturen, wezens, regels. Zelfs niet na terugbladeren. Dit lees ik ook wel terug in wat recensies.
De hoofdpersonen vond ik boeiend genoeg om toch door te gaan met deel 2.
Verdorie, ik had hem op pauze gezet maar hoopte wel dat het nog beter zou worden.
Ik lees nu eerst De stem uit het bos want die moet binnenkort terug naar de bieb.
nlies
17-11-2024 om 00:04
Vandaag begonnen aan deel 2 van de Hildur-serie, was van bookchoise. Wet de schrijfster niet meer. Maar voor je aan dat boek begint (als je bookchoise hebt) lees eerst deel 1
Maheiden
20-11-2024 om 15:54
De suite, een oude in de herhaling van Suzanne Vermeer. Niet een van de beste boeken... Stom dat ik hem dan toch uit wil lezen. Wel scannend de tweede helft, hopend op nog iets verrassends. Helaas.
nlies
20-11-2024 om 16:26
Ik heb Rosa en Bjork, van Satu Ramo uit. Was een bookchoise en ik heb dus eerst deel 1 moeten lenen, want je moet die echt wel op volgorde lezen. Maar ze waren het waard.
Nu lees ik, ook van bookchoise, mijn zeven vaders, het kabbelt een beetje voort, maar er waren goede reviews, dus ik kabbel nog maar even mee.
Fiorah
20-11-2024 om 17:51
Ik lees de stem uit het bos over een meisje dat op zomerkamp vermist raakt en tot nu toen bevalt het me goed!