Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Boekentopic: wat lees je nu? - Deel 2


nlies schreef op 06-05-2024 om 13:33:

Ik lees nu De laatste die sterft, van Helen Fields. Spannend


Ik ben echt fan van Helen Fields!  Ben nu bezig in haar nieuwste boek Profile K, zoooooo spannend! 

FarFarAway schreef op 06-05-2024 om 19:03:

[..]


Ik ben echt fan van Helen Fields! Ben nu bezig in haar nieuwste boek Profile K, zoooooo spannend!

Ik vind haar boeken ook echt goed!

Boek is uit, en nu raakte ik even in het luchtledige, nee boekledige, Zat nu op mijn hebban gelezen lijst te kijken, en daaruit blijkt dat ik van de Perfecte serie nog niet alles gelezen heb, en bij nog verder kijken dat er op mijn reader nog een ongelezen staat (zal ook wel een bookchoise exemplaar zijn, dat ik vergeten ben. Maar nu eerst maar even Jonathan Creek kijken , dat is veel simpelere kost, maar dat mag nu wel even

Snoeske schreef op 06-05-2024 om 21:02:

[..]

Ik vind haar boeken ook echt goed!

Enorm! Ik heb net de schaduwman gelezen, zo spannend

MildredRatched schreef op 06-05-2024 om 21:34:

[..]

Enorm! Ik heb net de schaduwman gelezen, zo spannend

Ik heb nog nooit iets van haar gelezen, maar ik hou wel van (psychologische) thrillers. Dus misschien moet ik toch eens een poging wagen. Zijn het boeken met veel bloederige details? Of valt dat mee?

ik ben sinds kort lid van de passend lezenbibliotheek, voor mensen met een leesbeperking. Omdat ik door mijn cognitieve problemen geen boeken meer kan lezen en alleen kan luisteren. En nu heb ik zowaar één voordeel ontdekt aan mijn ziek zijn, want daar staan allerlei boeken die niet op storytel staan. Zo ben ik nu het heksenuur van Anne Rice  aan het luisteren. Mijn favoriete Boek als tiener 🩷

Ooh dat is een fijne ontdekking Lollypopje!

Even een kleinere Jo Nesbo tussendoor :  Middernachtzon.

Boekenuil schreef op 07-05-2024 om 22:10:

[..]

Ik heb nog nooit iets van haar gelezen, maar ik hou wel van (psychologische) thrillers. Dus misschien moet ik toch eens een poging wagen. Zijn het boeken met veel bloederige details? Of valt dat mee?

Wel veel grafisch beschreven misdaden. Dus niet heel geschikt als je daar gevoelig voor bent

Boekenuil schreef op 07-05-2024 om 22:10:

[..]

Ik heb nog nooit iets van haar gelezen, maar ik hou wel van (psychologische) thrillers. Dus misschien moet ik toch eens een poging wagen. Zijn het boeken met veel bloederige details? Of valt dat mee?

Random tip maar in die categorie met wat minder details is de beller op lijn 4 

die is echt zo enorm goed

MildredRatched schreef op 08-05-2024 om 14:55:

[..]

Random tip maar in die categorie met wat minder details is de beller op lijn 4

die is echt zo enorm goed

Thanx voor de tip! Die zet ik op mijn lijstje

MildredRatched schreef op 08-05-2024 om 14:54:

[..]

Wel veel grafisch beschreven misdaden. Dus niet heel geschikt als je daar gevoelig voor bent


Echt! 
Ik kan niet tegen bloed en in Profile K beschrijft ze een heel bloederige akelige scène, zodanig dat ik even licht in mijn hoofd werd 

FarFarAway schreef op 08-05-2024 om 18:32:

[..]


Echt!
Ik kan niet tegen bloed en in Profile K beschrijft ze een heel bloederige akelige scène, zodanig dat ik even licht in mijn hoofd werd

Herkenbaar! Bij de schaduwman heb ik echt zitten gruwelen tijdens het lezen

FarFarAway schreef op 08-05-2024 om 18:32:

[..]


Echt!
Ik kan niet tegen bloed en in Profile K beschrijft ze een heel bloederige akelige scène, zodanig dat ik even licht in mijn hoofd werd

Haha, nou dan is dat zeker niks voor mij 😁

FarFarAway schreef op 08-05-2024 om 18:32:

[..]Ik kan niet tegen bloed en in Profile K beschrijft ze een heel bloederige akelige scène, zodanig dat ik even licht in mijn hoofd werd

Dat is voor mij een  reden om géén boeken van Lars Kepler  te lezen.  Ik heb er ooit één gelezen, waar 'de hersens uit het boek dropen...'

Hoeft voor mij absoluut niet!

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.