Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

B&B Vol Liefde; zomer 2022

Peiling

Wie is jouw favoriet dit seizoen, nu we over de helft van het seizoen zijn? (> Tussen haakjes de percentages van de eerste peiling)
64 stemmen
9%
6%
13%
5%
33%
11%
17%
6%

LostJellyfish83

LostJellyfish83

14-07-2022 om 21:44

Vreselijke vent inderdaad ja. Brrrr

Hobbelster schreef op 14-07-2022 om 21:37:

hoihoi
Ik val ook binnen hoor, jullie zijn zo gezellig aan het schrijven allemaal
Zet het net voor het eerst aan, manman doen er altijd van die “types” aan mee? (Vast wel anders is het niet interessant
Genoeg voor tv)

Welkom!

Vorig jaar waren ze iets normaler (maar dat ligt aan ieders referentiekader natuurlijk). 

Brabeau schreef op 14-07-2022 om 21:45:

[..]

Welkom!

Vorig jaar waren ze iets normaler (maar dat ligt aan ieders referentiekader natuurlijk).

Vind ik niet. Waren ook allemaal mensen met een gebruiksaanwijzing. 

Hobbelster schreef op 14-07-2022 om 21:39:

Die Ikigai vent zit trouwens enorm in mijn irritatiezone.
ik heb nog niet teruggelezen hier maar ik weet 100% zeker dat ik niet de enige ben

Ik krijg daar ook een raar gevoel bij, komt als een charlatan over. Vraag me af hoe hij aan z'n geld komt, hij blijft daar nogal vaag over.

[..]

Welkom!

Laat maar, ik kijk net terug wie het vorig jaar ook alweer allemaal waren maar daar zaten ook heftige types tussen. Alleen kwam dat volgens mij niet meteen in de eerste paar afleveringen zo duidelijk in beeld.

En dan Brit, de nieuwe dame bij Martijn, zogenaamd nonchalant een gesp los van je salopette terwijl mn handen jeuken die vast te maken

Dandy schreef op 14-07-2022 om 21:46:

[..]

Vind ik niet. Waren ook allemaal mensen met een gebruiksaanwijzing.

Ik verbeter mezelf net haha 

Goeie tieten ook, die Libera!

Meesje schreef op 14-07-2022 om 14:57:

[..]

Ik vind m ook niet lelijk. Ik zou normaal geen opmerking over zijn uiterlijk hebben. Maar nu hij zichzelf zo mooi vindt ga ik daar wel meer naar kijken. En dan vind ik hem niet bijzonder.

Ach welnee. Hij is zich gewoon bewust van z'n looks, dat is toch helemaal niet raar? Ik vind hem verre van arrogant, eerder het tegenovergestelde.

[..]

Welkom!

Merci! 
paar pagina’s teruggelezen inmiddels, ik krijg nu pas door dat dit dagelijks(!) wordt uitgezonden. 
ik was nieuwsgierig omdat deze week 2 mensen afzonderlijk aan me vroegen of ik het keek. Op zich snap ik het wel, het is vast vermakelijk. 

Zat afgelopen week te twijfelen om toch maar een maandje of 2 Videoland te nemen zodat ik samen met man MAFS Australië kan kijken. Zo jammer dat dat niet meer gewoon op tv komt. Maar 2 van zulke slechte “reality” shows is denk ik teveel van het goede.  
ga sowieso niet dagelijks kijken maar misschien neem ik het maar gewoon voortaan op. 
kijken jullie altijd ‘live’?

Beerlover schreef op 14-07-2022 om 21:47:

Goeie tieten ook, die Libera!

Daar had ik nieT op gelet, maar ik schakelde in op het moment dat die Desiree haar meenam de trap af, zo onhandig gearmd en het was echt, o nee wat een lompe Hollandse naast zo’n frêle Italiaanse. 
en toen begon Desiree te praten en te doen en zat ik echt zo  en ging ik kijken of hier een topic was want ik dacht dit moet besproken worden 

Hobbelster schreef op 14-07-2022 om 21:39:

Die Ikigai vent zit trouwens enorm in mijn irritatiezone.
ik heb nog niet teruggelezen hier maar ik weet 100% zeker dat ik niet de enige ben

Nee zeker niet. Typisch gevalletje van “ ik neem mezelf veel en veel te serieus en doe net alsof dat niet zo is”

Hobbelster schreef op 14-07-2022 om 22:02:

[..]

Daar had ik nieT op gelet, maar ik schakelde in op het moment dat die Desiree haar meenam de trap af, zo onhandig gearmd en het was echt, o nee wat een lompe Hollandse naast zo’n frêle Italiaanse.
en toen begon Desiree te praten en te doen en zat ik echt zo en ging ik kijken of hier een topic was want ik dacht dit moet besproken worden

Als je daar al van genoot dan moet je echt even de eerste 5 minuten terug kijken.

Als ik Haridinges was geweest was ik echt gegaan, doe zelf je boodschappen maar.. 

Dolfje schreef op 14-07-2022 om 22:08:

Als ik Haridinges was geweest was ik echt gegaan, doe zelf je boodschappen maar..

Ik ben wel benieuwd naar morgen al! Daar gaat wel iets gebeuren tussen die 2 denk ik, aan het voorstukje te zien.. Zal me niks verbazen als dat een keer botst

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.