Media en cultuur
Beterlaat2021!
07-07-2022 om 13:52
B&B Vol Liefde; zomer 2022
Met ingang van maandag 11 juli begint er een nieuwe serie, van maandag tot vrijdag op RTL 4, om 20.30 uur - 21.45 uur.
Van de 11 in december 2021 voorgestelde kandidaten zijn er 8 overgebleven.
De overige 3 kregen te weinig reacties.
Dit jaar zijn dus de kandidaten > en hun gasten :
Richard - 50 Portugal > Simone, Claudia, Gerry, Maureen, Esther.
Hans - 60 Frankrijk > Petra, Yovan, Daisy, Anne Marie, Marion
Martijn - 31 Portugal > Simone, Britt, Marjan, Susanne, Fenna, Linda
Denise - 31 Spanje > Dave, Giovanni, Frank , Ben, Sven
Nastasja - 49 Frankrijk > Dirk, Jos, Menno, Jan
Hans - 54 Italië > Hayriye, Desiree, Sylvia, Natascha, Denise
Astrid - 48 Oostenrijk > Alex , Harmjan, Ruud
Ted - 68 Portugal, > Piet, Ab,Tjerk, Ben

Dus maar liefst 3 mensen in Portugal en 2 in Frankrijk. ( Jammer genoeg is de man in Ierland afgevallen wegens te weinig reacties.)
In dit topic kunnen we kletsen over deze serie.
Laten we ons houden aan de uitzendingen op RTL en spoilers voorkomen.
Peiling
Wie is jouw favoriet dit seizoen, nu we over de helft van het seizoen zijn? (> Tussen haakjes de percentages van de eerste peiling)
Brabeau
13-07-2022 om 10:05
Beterlaat2021! schreef op 13-07-2022 om 09:14:
[..]
Ik heb gevraagd of mijn OP voor mij open kan blijven. Als dat lukt doe ik het hoor!
Bedankt alvast! 💐
watertoren
13-07-2022 om 11:00
Ik heb dat stukje van Alex terug gekeken van lang leve de liefde. Die vent heeft echt een plaat voor zijn kop want iedereen kon zien dat zij hem niet leuk vond en veel te hard van stapel vind lopen. Hij zegt daar trouwens dat hij op blonde vrouwen valt, nou dat is Astrid niet. Ik twijfel of hij nou echt hopeloos op zoek is naar een vrouw of dat hij gewoon graag met zijn kop op tv komt.
MRI
13-07-2022 om 12:09
Richard en Desiree praten alleen in de ik-vorm, valt me op. Niet on-sympathiek maar ze vragen - tot nu toe- weinig aan de ander. Die lijkt niet zo te bestaan. Bij Richard misschien door zijn adhd en Dees is gewoon heel vol van zichzelf zo te zien. Hans is inderdaad te hunkerend en lijkt het binnen een uur een dame helemaal te zien zitten als ze er maar een beetje appetijtelijk uitziet.
Tja Astrid en Alex, zo cringy. Maar Alex heeft het invoelingsvermogen van een grasspriet en Astrid... Ja ik mag haar dus ergens wel.Ik begrijp ook dat ze bepaalde dingen niet vind kunnen. zoals op je deur kloppen terwijl je hebt gezegd dat je ging slapen. Maar ik heb bij haar soms wel het gevoel dat ik naar 'love on the spectrum' zit te kijken.
Hayriye en Simone lijken me leuke vrouwen. Denise en Dave en die nieuwe gast vind ik niet zoveel zeggend. Gewoon jonge mensen, beetje neutraal
Moxxie
13-07-2022 om 12:24
Ik begin me wel af te vragen waar die andere deelnemers nu blijven. Duurde het vorig jaar lang voordat iedereen ten tonele was verschenen?
Dolfje
13-07-2022 om 12:25
Moxxie schreef op 13-07-2022 om 12:24:
Ik begin me wel af te vragen waar die andere deelnemers nu blijven. Duurde het vorig jaar lang voordat iedereen ten tonele was verschenen?
Ik vroeg het me ook af, had het idee dat het om en om was.
Beterlaat2021!
13-07-2022 om 12:27
Ik vind dat niet zo erg,we hebben 7 weken/ 35 afleveringen te gaan, vergeet dat niet.
We hebben nu 2 afleveringen gehad.
Als ze in een keer alle 8 deelnemers introduceren zijn we zó de draad kwijt, vrees ik.
Moxxie
13-07-2022 om 12:31
Beterlaat2021! schreef op 13-07-2022 om 12:27:
Ik vind dat niet zo erg,we hebben 7 weken/ 35 afleveringen te gaan, vergeet dat niet.
We hebben nu 2 afleveringen gehad.
Als ze in een keer alle 8 deelnemers introduceren zijn we zó de draad kwijt, vrees ik.
Nog wat bewaren voor later is natuurlijk beter maar ik vind de casting van dit programma zo goed dat ik niet kan wachten op de rest.
Brabeau
13-07-2022 om 12:47
Misschien heeft Astrid Alex van te voren gegoogled en kwam ze bij de LLDL aflevering terecht. Kan me voorstellen dat je dan sneller je grenzen aan wil geven omdat je weet dat hij nu eenmaal zo is.
GroenTuintje
13-07-2022 om 13:00
Moxxie schreef op 13-07-2022 om 12:24:
Dat vroegen wij ons ook al af.
Cookielover
13-07-2022 om 13:06
Brabeau schreef op 13-07-2022 om 12:47:
Misschien heeft Astrid Alex van te voren gegoogled en kwam ze bij de LLDL aflevering terecht. Kan me voorstellen dat je dan sneller je grenzen aan wil geven omdat je weet dat hij nu eenmaal zo is.
Genau!
Lulu_
13-07-2022 om 14:39
Ik haak ook graag aan bij het topic, vorig jaar ook met veel plezier gekeken en mee geschreven.
Mijn bevindingen tot nu toe;
Richard is een heeeeeeele ruwe bolster met een blanke pit.
Hans; heel erg clingy naar Hayriye, met dat handje vasthouden en dat aanraken. ik krijg het er benauwd van🤣 En die Desirée....😅 holy moly. Die gaat effe aan een rasechte Italiaanse uitleggen hoe je pesto maakt met wortels enzo.
Owww, die Astrid, we krijgen er hier thuis allebei kromme tenen van😆 wat een stugge vrouw. Maar eerlijk... ik begrijp haar houding naar Alex ietsje beter na dat filmpje van LLDL. Wat een creep zeg.
Denise zie ik tot nu toe weinig van.
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.