Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

B&B Vol Liefde; zomer 2022

Peiling

Wie is jouw favoriet dit seizoen, nu we over de helft van het seizoen zijn? (> Tussen haakjes de percentages van de eerste peiling)
64 stemmen
9%
6%
13%
5%
33%
11%
17%
6%

Oh no de duurste fles wijn zomaar opgemaakt, halleluja, lekker netjes als gast zeg.

Hobbelster schreef op 02-09-2022 om 17:21:

Oh no de duurste fles wijn zomaar opgemaakt, halleluja, lekker netjes als gast zeg.

Wie van de mannen heeft dat gedaan?

Hobbelster schreef op 02-09-2022 om 17:20:

wat goed dat Ted zo stelling neemt tegen die OSM uitspraak zeg.
en ik moet eerlijk zeggen, dat ik haar met Aran best een heel stuk warmer over vind komen. Denk dat zij gewoon heel slecht kan toneelspelen.
‘Ik kreeg allemaal zwangere mannen’ erg grappig.

Warmer? Haha, ze zat ronduit met hem te flirten.

Vrijevlinder schreef op 02-09-2022 om 17:29:

[..]

Was een gast van de b&b. 

Ik heb me wel eens afgevraagd of zij misschien Adhd heeft. Heel druk, niet kunnen luisteren, haastig. 

Vrijevlinder schreef op 02-09-2022 om 17:29:

[..]

Dat werd niet gespecificeerd helaas 😅

Hobbelster schreef op 02-09-2022 om 17:32:

[..]

Dat werd niet gespecificeerd helaas 😅

Volgens mij was het niet een van de mannen, maar een gast van haar b&b? Anders zou hij wel naar een naam hebben gevraagd.

Kan ook nog. Jammer, ben wel benieuwd eigenlijk. 

Vrijevlinder schreef op 02-09-2022 om 17:35:

Kan ook nog. Jammer, ben wel benieuwd eigenlijk.

Nee, ik zit er naast, het was toch wel een van de mannen, Ab.

https://www.rtlboulevard.nl/entertainment/tv/artikel/5323854/ted-ab-bb-vol-liefde-exit

Ik was Ab helemaal vergeten.

Die Ab, niet slim van hem. 

Zelfs op de video is hij kortademig. Elke keer van die korte zinnen. Echt niet gezond hoor.

Ab, als ik het niet dacht! 

MRI

MRI

03-09-2022 om 11:10

Maar hebben jullie gehoord wat Denise op haar insta heeft gepost? Dat er een voorval weggelaten zou zijn, mannen altijd geëxcuseerd worden als er drank in het spel is en dat de waarheid die een vrouw naar buiten wil brengen daar blijkbaar aan ondergeschikt wordt geacht door de regie?

LostJellyfish83

LostJellyfish83

03-09-2022 om 11:14

MRI schreef op 03-09-2022 om 11:10:

Maar hebben jullie gehoord wat Denise op haar insta heeft gepost? Dat er een voorval weggelaten zou zijn, mannen altijd geëxcuseerd worden als er drank in het spel is en dat de waarheid die een vrouw naar buiten wil brengen daar blijkbaar aan ondergeschikt wordt geacht door de regie?

Ik las er net over op AD, maar ik vind het een nogal vaag bericht. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.