Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

B&B Vol liefde winter 2025 Geen Spoilers

MidasWolf

MidasWolf

09-01-2025 om 22:01 Topicstarter

Jan en Michiel houd de eer aan jullie zelf en ga ieder zijn eigen weg.ze halen niet het beste in elkaar naar boven. 

Ik vind die twee Rotterdammerts tussen de koeienstront echt een genot om naar te kijken ❤️.

MidasWolf

MidasWolf

09-01-2025 om 22:22 Topicstarter

Moxxie schreef op 09-01-2025 om 22:21:

Ik vind die twee Rotterdammerts tussen de koeienstront echt een genot om naar te kijken ❤️.

Mee eens, leuk zo samen. ♥️

Ik vind die twee Rotterdammerts tussen de koeienstront echt een genot om naar te kijken ❤️.

Ik ook  Ze werken leuk samen, nou nog even de tijd voor elkaar nemen...

Vroeg me wel af, of het een goed idee is om de temperatuur af te nemen bij meerdere zieke koeien met dezelfde thermometer?

MidasWolf schreef op 09-01-2025 om 22:01:

Jan en Michiel houd de eer aan jullie zelf en ga ieder zijn eigen weg.ze halen niet het beste in elkaar naar boven.

Zeg dat wel, waarom laat Jan hem nog langer blijven en waarom pakt Michiel zijn koffer niet? Dit gaat 'm niet worden wat een gekat op elkaar in die keuken. 

Zilver_gray schreef op 07-01-2025 om 07:56:

[..]

ik denken dat ze zeker 55+ is.

29 toen ze Mike kreeg dus 62 nu 

ja ik ook, prachtige mensen, mooie tv zo

Dolfje schreef op 09-01-2025 om 22:56:

[..]

29 toen ze Mike kreeg dus 62 nu

Wat goed van je Dolfje! Dat zei ze gisteren hè, ik had er niet meer bij nagedacht. 

Zilver_gray schreef op 10-01-2025 om 08:47:

[..]

Wat goed van je Dolfje! Dat zei ze gisteren hè, ik had er niet meer bij nagedacht.

Ja ik dacht meteen hup even melden 

Mijn hemel, moeder Monique  (van Mike) vraagt of Lena een kinderwens heeft... Moet toch niet gekker  worden zeg.......

Beterlaat2021! schreef op 10-01-2025 om 09:33:

Mijn hemel, moeder Monique (van Mike) vraagt of Lena een kinderwens heeft... Moet toch niet gekker worden zeg.......

Dat is een erg inpertinente vraag. Die dame heeft weinig gevoel voor wat normaal is of niet. Ik vraag me af hoe ze hier nu zelf op terug kijkt. 

Alleen al om die moeder, zou al reden genoeg moeten zijn om niet een relatie met hem te krijgen. Want dan is het of er in meegaan en alles leuk vinden, of continu strijden voor je eigen plek en privacy. En dan ben je hoe dan ook altijd de gebeten hond. 

Dolfje schreef op 10-01-2025 om 09:18:

[..]

Ja ik dacht meteen hup even melden

In een vorig seizoen was er ook zo'n aanwezig moeder (die jongen in Portugal geloof ik). En een familiebedrijf. Uiteindelijk is hij samen met haar vertrokken naar een ander land!

Beterlaat2021! schreef op 10-01-2025 om 10:43:

In een vorig seizoen was er ook zo'n aanwezig moeder (die jongen in Portugal geloof ik). En een familiebedrijf. Uiteindelijk is hij samen met haar vertrokken naar een ander land!

Ja bij Martijn. Zij zitten nu op Bonaire of Aruba geloof ik. Die ouders zagen ook al hordes kleinkinderen binnen hupsen 

Ja bij die Monique denk ik steeds "die vrouw kan niet echt zijn". Maar even wat anders: wat trekt die meiden aan in zo'n gozer die op zijn 33ste nog bij zijn ouders woont? Ik vind dat echt een red flag, stunted development etc. Alleen kunnen staan, de wereld in gaan en uitdagingen aangaan in de leeftijd van je 20ste tot je 30ste als je nog jong bent en in de kracht van je leven geeft toch een andere dynamiek dan bij moeders bij de gluhwein zitten.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.