Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

B&B Vol liefde winter 2025 Geen Spoilers

Roos57 schreef op 05-02-2025 om 22:08:

[..]

Jaaaaa

Mooi hè ? Zo verliefd 🥰 

Roos57 schreef op 05-02-2025 om 21:48:

netjes gezegd Antine
Je zag de spanning

Ja en ze gaf toch wel duidelijk aan dat het aan de vervlochtenheid van Mike met zijn ouders lag toen ze zei 'je kon geen telefoongesprek voeren zonder dat er een derde meedeed'

MidasWolf

MidasWolf

05-02-2025 om 22:10 Topicstarter

Zilver_gray schreef op 05-02-2025 om 21:50:

[..]

Jaa! Ik vind het ook heel netjes, en Mike de boel maar bagatelliseren

Het leek bijna alsof ze een ander gesprek voerden. Het kwam bij hem niet echt binnen volgens mij dat het niet eens zozeer aan het huis lag, maar meer aan de familiebanden/omgang.

Judith en Bart zo leuk om te zien hoe verliefd ze zijn 🥲

MidasWolf

MidasWolf

05-02-2025 om 22:12 Topicstarter

Moxxie schreef op 05-02-2025 om 22:09:

[..]

Heerlijk ❤️

Bij hen hoopte ik er ook het meest op. Fijn want het was nog niet helemaal zeker. 

En ja ik ben beschermd opgevoed.

Hehe toch wat goed nieuws!

Ik vond het echt sneu hoe Mike erbij zat. 

MidasWolf schreef op 05-02-2025 om 22:10:

[..]

Het leek bijna alsof ze een ander gesprek voerden. Het kwam bij hem niet echt binnen volgens mij dat het niet eens zozeer aan het huis lag, maar meer aan de familiebanden/omgang.

Nou dat ja; het leek niet bij hem binnen te komen. Ik denk dat geen enkele vrouw dat gaat volhouden met die bemoeizucht van ma (en pa). Sneu voor Mike.

Dolfje schreef op 05-02-2025 om 22:15:

Ik vond het echt sneu hoe Mike erbij zat.

Ja ik ook 

MidasWolf

MidasWolf

05-02-2025 om 22:18 Topicstarter

Zilver_gray schreef op 05-02-2025 om 22:16:

[..]

Nou dat ja; het leek niet bij hem binnen te komen. Ik denk dat geen enkele vrouw dat gaat volhouden met die bemoeizucht van ma (en pa). Sneu voor Mike.

Dit kwam van Antine af, hoe hij er bij zat inderdaad. Denk dat ze eens stevige gesprekken gevoerd hebben. Dat zij nu geen vrienden zijn op het moment zeg al veel.

Mike zag het wel zitten, aan hem had het niet gelegen, ik snap Antine best goed dat dit moeilijk werkbaar is.

Ben benieuwd of hij het nu toch gaat proberen/herstarten met Denise.

MidasWolf schreef op 05-02-2025 om 22:18:

[..]

Dit kwam van Antine af, hoe hij er bij zat inderdaad. Denk dat ze eens stevige gesprekken gevoerd hebben. Dat zij nu geen vrienden zijn op het moment zeg al veel.

Mike zag het wel zitten, aan hem had het niet gelegen, ik snap Antine best goed dat dit moeilijk werkbaar is.

Ben benieuwd of hij het nu toch gaat proberen/herstarten met Denise.

Dat vroeg ik me ook af, Denise maakte een opmerking dat zij het wel gezellig vond met zijn familie. Mike reageerde niet, denk dat hij nog niet zover is om het Antine verhaal te sluiten. 

En toen deed Mo weer een oproep voor zoon. 
Met haar als leuke schoonmoeder 😂

Ik denk niet dat Denise wat wordt .

En Leonie deed het ook best leuk vond ik .

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.