Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

B&B Vol liefde winter 2025 Geen Spoilers

Roos57 schreef op 13-01-2025 om 21:37:

Gerard ook maar weg

Ja want ze weet dat ze niks voor hem voelt. 

Alleen zien wij natuurlijk alleen haar opmerking, maar heeft ze hem in het echt misschien daarna ook laten gaan. Maar door knip en plakwerk van de redachtie moeten we daar nog 1 of 2 afleveringen op wachten waarschijnlijk ...(terwijl iedereen op de bank thuis voor de tv zegt: " maar dan moet ze hem naar huis sturen)

Ik zie af en toe de nabeschouwing B en B op Renze. Maar daar worden al stukjes tv  weggegeven die in werkelijk vanavond nog moeten komen en dan heb ik het niet over het voorstukje. Ik heb het gisteren afgezet. Vorige week ook al. Erg irritant. 

Trouwens ook over Denise is de kritiek op Facebook echt te grof. 
Volgens mij is het gewoon een vriendelijke en leuke vrouw, die gewoon bewust haar charmes in de strijd gooit om zich te laten zien.
Dat haar haarextensions niet 'jou ding' zijn, dat kan, of haar maniertjes, maar de wijze waarop zij afgefakkeld wordt erop is inmiddels buiten proportie en niet verdient.

Ze heeft zich altijd aardig gedragen ook naar haar mede kandidaten, dus dit verdient ze niet.
Denk toch echt dat veel mensen 'hun eigen niet leuke leven en persoonlijke issues' op haar ventileren om zich beter te voelen.

Onverdiend wat mij betreft. Gewoon een leuke meid

BritgetJones007 schreef op 14-01-2025 om 06:59:

[..]

Ja want ze weet dat ze niks voor hem voelt.

Alleen zien wij natuurlijk alleen haar opmerking, maar heeft ze hem in het echt misschien daarna ook laten gaan. Maar door knip en plakwerk van de redachtie moeten we daar nog 1 of 2 afleveringen op wachten waarschijnlijk ...(terwijl iedereen op de bank thuis voor de tv zegt: " maar dan moet ze hem naar huis sturen)

Misschien mag hij nog een keertje skieen en stuurt ze hem dan weg.

Nu ik ziek ben toch maar begonnen met kijken. Ik probeer geen kritieken te lezen. Vind dat inderdaad niet netjes en helemaal eens met bovenstaande! 
Mijn favorieten:
Bart en Judith: Wat zijn ze leuk samen! 
Mike: Ik loop wat achter, maar snap wel dat Denise naar huis gaat. Leuke meid, maar te weinig diepgang. Mike wel echt een leuke vent. Jammer dat moeder teveel aandacht krijgt. 

Adrienne vind ik ook een leuke vrouw. Hoop dat zij iemand gaat vinden.

BritgetJones007 schreef op 14-01-2025 om 07:08:

Trouwens ook over Denise is de kritiek op Facebook echt te grof.
Volgens mij is het gewoon een vriendelijke en leuke vrouw, die gewoon bewust haar charmes in de strijd gooit om zich te laten zien.
Dat haar haarextensions niet 'jou ding' zijn, dat kan, of haar maniertjes, maar de wijze waarop zij afgefakkeld wordt erop is inmiddels buiten proportie en niet verdient.

Ze heeft zich altijd aardig gedragen ook naar haar mede kandidaten, dus dit verdient ze niet.
Denk toch echt dat veel mensen 'hun eigen niet leuke leven en persoonlijke issues' op haar ventileren om zich beter te voelen.

Onverdiend wat mij betreft. Gewoon een leuke meid

Ja, Duuniesuuuuh is een grappig typetje, maar geen kwaaie pier. Mike vind ik trouwens ook een prima jongen, aardig voor zijn dames en voor mamma Moniek. Grappen zijn leuk, maar zo grof slaat nergens op inderdaad.

weet iemand hoe die blog ook heette of terugblik. 
mij kan me herinneren dat dit op Facebook was oid

stokstaart schreef op 14-01-2025 om 20:30:

https://rickevers.nl/bzv/
deze?

stokstaart schreef op 14-01-2025 om 20:30:

Van Rick Everts  bedoel je

MidasWolf

MidasWolf

14-01-2025 om 21:25 Topicstarter

Guus Geluk de pechvogel valt niet echt in de smaak bij Judith.

MidasWolf

MidasWolf

14-01-2025 om 21:26 Topicstarter

Goed dat ze Gerard weg stuurt voordat er een nieuwe man komt. 

MidasWolf schreef op 14-01-2025 om 21:25:

Guus Geluk de pechvogel valt niet echt in de smaak bij Judith.

Bij mij ook niet. Dat mansplainen idd. 

Nienke lijkt wel te passen bij snorretje

MidasWolf

MidasWolf

14-01-2025 om 21:36 Topicstarter

Meesje schreef op 14-01-2025 om 21:30:

[..]

Bij mij ook niet. Dat mansplainen idd.

Guus vind ik ook niet echt leuk, vind ik Bart beter bij Judith passen. 

MidasWolf schreef op 14-01-2025 om 21:36:

[..]

Guus vind ik ook niet echt leuk, vind ik Bart beter bij Judith passen.

Ik moet de aflevering van gisteren en vandaag nog kijken, maar wat ik van de voorstukjes heb gezien: Het maakt me niet enthousiast. Judith en Bart mogen wat mij betreft samen blijven, vind hun echt leuk samen! 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.