Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

B&B vol liefde 2025 - Geen spoilers!

Jammer dat Rinus weg is, vind het echt een lieve man! Maar andere kant voor hem misschien beter; hij verdient een echt leuke vrouw. 
Goed dat hij voor zichzelf koos! 
En toch.. denk ik dat het best een match geweest kon zijn op de 1 of andere manier.
Je zag wel wat tussen ze gebeuren bij het afscheid.

Sowieso is dat best lastig met dit programma; ze zeggen best vaak dat ze niet te snel willen gaan en te aanrakerig willen zijn, vanwege de komst van nog meer mannen/vrouwen om zichzelf te beschermen. 
En toch heb je dat juist wel nodig om dingen uit te zoeken. 
Dit zag je toen bij Debbie en Paul ook gebeuren. Leek ook alleen vriendschappelijk totdat ze elkaar zoenden! 

En Renske is niet de makkelijkste maar Shirley is ook echt stug..
We zien haar alleen maar chagrijnig kijken en Renske afzeiken.
Natuurlijk ook knip en plakwerk maar ik vind haar naar Renske toe ook echt vreemd.
Ik heb sowieso het gevoel dat daar een heleboel meer dingen gebeuren/gezegd worden dan we zien. 
Ik kan het soms helemaal niet volgen 
Ik zit echt in totale verwarring op de bank soms haha 

En bij Dick vind ik het echt enorm saai! 

Magda jammer dat ze Bassie (sorry, echte naam even kwijt) om zulke redenen niet ziet zitten of twijfels heeft.

RavIvaR schreef op 13-08-2025 om 00:03:

Het is B&B vol liefde, geen B&B vol klussen.

👏 

Erg goed dat Rinus hardop zei wat we allemaal dachten.. 

Goed dat Rinus weg is want meer dan vriendschap zat er toch niet in. Rinus is een lieve man hoor maar ik vind bij Ingrid toch een wat vlottere man passen. 

Wat ik trouwens van Daniël niet zo goed snap is dat als hij erg moe van Renske's moodswings zou worden waarom hij dan de knoop niet doorhakt.. (misschien dat hij haar wel leuk vindt, of minder moe van haar wordt dan veel kijkers.. We zien natuurlijk niet alles...)

MissHolmes schreef op 13-08-2025 om 12:41:

Wat ik trouwens van Daniël niet zo goed snap is dat als hij erg moe van Renske's moodswings zou worden waarom hij dan de knoop niet doorhakt.. (misschien dat hij haar wel leuk vindt, of minder moe van haar wordt dan veel kijkers.. We zien natuurlijk niet alles...)

Ik denk dat je gelijk hebt

Waarschijnlijk zien we niet alles, en het valt op dat Daniel meteen (weer)aan Shirley vroeg waar Renske was, haar belde en ging halen. Dat ze zich af en toe terugtrekt begrijp ik wel, het is best vermoeiend om continu mensen om je heen te hebben. Daarnaast valt het me op dat ze vanaf het beging uit zich zelf meehelpt, kan me voorstellen dat Daniel dat waardeert. 

Yumi schreef op 13-08-2025 om 16:05:

[..]

Ik denk dat je gelijk hebt

Waarschijnlijk zien we niet alles, en het valt op dat Daniel meteen (weer)aan Shirley vroeg waar Renske was, haar belde en ging halen. Dat ze zich af en toe terugtrekt begrijp ik wel, het is best vermoeiend om continu mensen om je heen te hebben. Daarnaast valt het me op dat ze vanaf het beging uit zich zelf meehelpt, kan me voorstellen dat Daniel dat waardeert.

Dat, en die Shirley is echt het tegenovergestelde van Renske, dat klikt voor geen meter dus ik snap ook wel dat Renske haar ontloopt. (bovendien gaat het erom dat het met de B & B eigenaar klikt, niet met elkaar  )

Tja ik vind Renske ook te slachterofferig uit de hoek komen en doen alsof ze al tien jaar met elkaar gaan. Maar eerlijk gezegd zou ik er ook voor passen de hele tijd bij Shirley (aka Het zonnetje in huis) te zitten: een soort onverschillige empathieloze 'Wednesday' die de hele tijd als een dementor op haar telefoon zit te kijken. Dit gezegd hebbende besef ik ook dat het trekjes van de dames kunnen zijn die er door de regie uitgelicht worden om de personages wat karikaturaler te maken. 

MissHolmes schreef op 13-08-2025 om 07:54:

Erg goed dat Rinus hardop zei wat we allemaal dachten..

Dat werd ook tijd!

Daniel zat in een lichte korte broek en shirt en Shirley lange zwarte broek, vest en laarzen. Was nogal een contrast.

Dacht ineens aan Dick en Moniek bij die mooie zonsopkomst   
Samen staan ze te kijken hij slaat een arm om haar heen, terwijl hij lief met zijn duim over haar arm aait.... dacht nog even zou het toch? Maar nee, Dick maakt meteen ff duidelijk dat ze anders ook maar kou staat te lijden   Echt, wat kan die man de sfeer verpesten 

Ik irriteer me aan Dick met die nep brede grijns met opgetrokken neus en grote ogen. Ik snap echt niet wat die meiden in hem zien.

watertoren schreef op 13-08-2025 om 19:31:

Ik irriteer me aan Dick met die nep brede grijns met opgetrokken neus en grote ogen. Ik snap echt niet wat die meiden in hem zien.

Ik vind hem ook niet meer zo leuk... Hij doet moeilijk en snapt geen reet van hoe relaties werken. Moniek is veel te leuk voor hem en hij is een kleuter...

Idd werd tijd dat Ingrid een x de waarheid hoorde. Go Rinus! 

Nog 55 minuten, dan mogen we weer (was dit de 5e week?)

Lexus schreef op 13-08-2025 om 17:17:

Tja ik vind Renske ook te slachterofferig uit de hoek komen en doen alsof ze al tien jaar met elkaar gaan. Maar eerlijk gezegd zou ik er ook voor passen de hele tijd bij Shirley (aka Het zonnetje in huis) te zitten: een soort onverschillige empathieloze 'Wednesday' die de hele tijd als een dementor op haar telefoon zit te kijken. Dit gezegd hebbende besef ik ook dat het trekjes van de dames kunnen zijn die er door de regie uitgelicht worden om de personages wat karikaturaler te maken.

Dit exact. Van Renske zou ik heel onzeker worden omdat alles, ieder woord, gebaar, handeling, haar kan doen omslaan. Dan zou ik heel erg op mijn tenen gaan lopen. En bij Shirley hoef je niet bang te zijn dat ze omslaat, die is voortdurend zo raar vlak en mat. Begrijp ook niet waarom die op Daniel heeft geschreven, kan me niet voorstellen dat zo iemand haar type is. En andersom. Ben benieuwd wanneer daar nog een vrouw bij komt en wat dat dan voor type is.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.