Jouw lijf Jouw lijf

Jouw lijf

Werken aan gezondere levenstijl en gewicht in 2025

Ik liep vanochtend maar liefst 16,2 km. In februari loop ik mee aan een wedstrijd van 10 EM en die afstand heb ik dus vandaag al gelopen, dat zit dus wel goed. Ook aardig wat hoogtemeters gemaakt voor Nederlandse begrippen. Leuk, maar pittig! 
Ben een nachtje weg met mijn man. Feest van zijn werk met overnachting. Kinderen logeren allemaal bij vriendjes. Ik heb een toffe jurk met pumps aan straks. Stiekem verheug ik me meer op het eten en de hotelovernachting met manlief dan op het feest. Heerlijk, even geen kinderen om me heen. 

Ies

Ies

13-12-2025 om 16:16

Ninoea heel veel plezier!
En wat super gaaf wat je allemaal doet! Zo leuk. 
Sterkte voor de mensen waar het minder gaat. 
Ook voor mezelf: volgend jaar nieuwe ronde? 
Daar ga ik ook maar even voor, het loopt hier nu niet zo. Ben niet zo fit, heb allerlei uiteenlopende klachten, vooralsnog niks ernstigs maar het vergt nogal veel, ook qua onderzoeken etc. 
In november zat ik op gemiddeld 14.000 stappen. Lijkt nog best veel maar in oktober zat ik op gemiddeld 16.000 dus het is nogal een achteruitgang voor mij. 
Verder veel te druk met 1000 en tig dingen. 
Hoop het echt wat rustiger te krijgen in het nieuwe jaar en wat meer rust voor mezelf te creëren. 
Wil dan iig in gaan zetten op zwemmen. Het gaat goed met frozen shoulder, afkloppen! Ik heb nog maar een restje pijn maar moet natuurlijk wel voorzichtig zijn zolang dat restje er is. 

Op je nieuwe jaar dan maar .

Ik heb mijzelf vanochtend uit bed gesleept om hard te lopen. Blij dat ik dat deed want er was een mooie zonsopgang en het was prima weer. Vanmiddag nog even snel met de hond in het bos en daarna richting werk.

Donderdag naar het theater. Theatermaatje voor weekend activiteit nog speculaas getipt als traktatie. Genoemde speculaas had ik zelf al in huis. Gisteren verpakking geopend en vandaag de laatste gegeten, Tja....
Vandaag bij de kringloop haltersetje van 2x 2kg gevonden en door een omweg daar circa 2,5 km mee rondgewandeld. Misschien compenseert dat de speculaas een beetje.. 
Kringloop had ook skeelers in misschien mijn maat maar was niet voldoende overtuigd. Geen van de twee had een  'stopper' voor of achter dus vertrouw dat niet voor mijn volwassen zelf. (Als kind had ik rolschaatsen geen skeelers.)

Feest was leuk. Veel leuke mensen gesproken; gezellig. Pumps waren een hel! Zo’n pijn aan de voeten dat ik mijn lelijke lompe laarzen onder de jurk met petticoat heb gedaan op de dansvloer. Sloeg als een tang op een varken maar ik kon was niet meer aan het creperen van de pijn. Wat in de winkel best heel prima zat, was in werkelijkheid hels.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.