Jouw lijf
Poezel_en_Wip
10-05-2025 om 13:00
Welke shampoo tegen haaruitval?
Wie heeft er goede ervaringen en wil deze delen?
Alvast bedankt!
Herfstappeltaart
17-05-2025 om 15:45
Ninoea schreef op 17-05-2025 om 14:41:
[..]
Wat raar. Bij mij is het echt op die manier vastgesteld en het klopte ook. Ik had een hele hevige menstruatie en dat was meteen de laatste keer ook.
Edit: dat bloedonderzoek was niet op eigen verzoek trouwens, maar dat van de huisarts.
Ninoea
18-05-2025 om 12:12
Herfstappeltaart schreef op 17-05-2025 om 15:45:
[..]
Wat raar. Bij mij is het echt op die manier vastgesteld en het klopte ook. Ik had een hele hevige menstruatie en dat was meteen de laatste keer ook.
Edit: dat bloedonderzoek was niet op eigen verzoek trouwens, maar dat van de huisarts.
Ja vind ik ook raar. Ik lees heel vaak dat er onderzoek gedaan wordt en ook dat het eigenlijk niet goed vastgesteld kan worden, maar alleen op last van klachten en verlichting van klachten. Toch kiezen artsen wel met regelmaat voor bloedonderzoek. Mij ook niet zo duidelijk. Huisarts leek me wel een bron die betrouwbaar is.
Ninoea
18-05-2025 om 12:14
Terug naar haaruitval. Ik had ook last van haaruitval. Ik was echter gewisseld van shampoo en heb me nooit gerealiseerd dat daar een link kon zijn. Tot ik weer terugkeerde naar mijn oude vertrouwde merk en ik nergens meer last van had en het sindsdien weer terug groeit.
Herfstappeltaart
18-05-2025 om 18:33
Ninoea schreef op 18-05-2025 om 12:12:
[..]
Ja vind ik ook raar. Ik lees heel vaak dat er onderzoek gedaan wordt en ook dat het eigenlijk niet goed vastgesteld kan worden, maar alleen op last van klachten en verlichting van klachten. Toch kiezen artsen wel met regelmaat voor bloedonderzoek. Mij ook niet zo duidelijk. Huisarts leek me wel een bron die betrouwbaar is.
Ja is het ook hoor. Misschien dat de huidige inzichten veranderd zijn. Het is van mij al meer dan 20 jaar geleden.
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.